Karjala-turnaus 2016

  • 54 402
  • 396

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
tuomitaan pieni rangaistus.
Missähän maailmassa olen ollut, kun omasta mielestä tuosta ennemmin 10 min olisi annettavissa. No kumminkin tiesin, että on jäähy annettavissa vaikka harvemmin vihelletään.

Mutta pelaajan mätkiminen vihellyksen jälkeen on ihan ok?

Olen sitä mieltä, että tuosta saa käydä antamassa muistutuksen puolustavan pelaajan toimesta ilman jäähyä. Vähän sama kuin veskarin räpylän huitomisen jälkeen nähdään liikaa Salomonin tuomioita, kun puolustava pelaaja antaa muistutuksen, että näin ei tehdä meidän maalivahdille.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Sääntö 168 - Epäurheilijamainen käytös

1.4 Hyökkäävälle kenttäpelaajalle, joka jarruttaa jäähileet maalivahdin päälle, tuomitaan pieni rangaistus.

Antennit pystyssä jätkät, sääntö ollut voimassa vuodesta 2014.
Hyvä korjaus ja käsi pystyyn täältä virheen merkiksi.

Aiemmin tuosta saattoi saada kympin, mutta se on näköjään muuttunut. En muista, että kukaan olisi saanut esim. liigassa tuollaista jäähyä tällä tai viime kaudella.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Velli-Masa Claywoman taas vauhdissa. Urpo mikä urpo.

Hmmm. Aivan eri mieltä. Savinainen on tuossa pupulaumassa ainoa, joka edes yrittää pelata. Ja jos peli on aivan kateissa niin yrittää hämmentää. Hieno mies. Arvostan.

Mutta muuten kääntäisin kyllä katseet penkin päähän. Ei taida oikein Marjamäen vuorovaikutteinen homojoogaaminen oikein natsata kovemmalla tasolla?
 
Onhan tuo Marjamäki melko rasittava höpöttelijä.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hankkimalla jäähyjä joukkueelleen? No se tavoite on ainakin saavutettu. Epäurheilijamainen vätys silti. Tuollaiset tahvot pitäisi pitää kaukana maajoukkueesta.

Ollut silti Suomen parhaita hyökkääjiä ja tehnyt tänään ainoan maalinkin. Vellu on kädellinen soturi jollaisia tarvitaan aina, asenne täyttä rautaa. Joensuu ollut näissä peleissä huono versio Savinaisesta, tuo ykköskenttä ollut tänään muutenkin ihan yössä.
 

Luotain

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu mä diggaan tosta Karri Kivestä. Jos Suomi ottaa vielä huomenna kuokkaan Ruotsilta esi-isänpäiväottelussa, voi Ilves mielestäni alkaa hakea uutta valmentajaa.
 

Frisker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Los Angeles Kings, Laine, Jagr
Porukka on tosiaan Savinaista haukkunut jäähyn hankkimisen takia. Ei se jäähyä yrittänyt Suomelle hommata, yritti sytyttää omaa joukkuetta ja kuumentaa vastustajaa - juuri sitä mitä nyt tarvitaan. Se jäähy nyt oli todella harmittava takaisku. Ja hyvin on muuten pelannut. Toivottavasti nyt kolmannessa loputkin aloittavat sen pelaamisen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Onko kukaan kyseenalaistanut Suomen valmennustiimiä? Valitsiko Late itse apuvalmentajikseen Wade Immosen ja Kalle Kaskisen?

Ihmettelen todella, jos näin on.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vittu mä diggaan tosta Karri Kivestä. Jos Suomi ottaa vielä huomenna kuokkaan Ruotsilta esi-isänpäiväottelussa, voi Ilves mielestäni alkaa hakea uutta valmentajaa.
Jos? Näillä otteilla aika saletisti tunti turpaan.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko kukaan kyseenalaistanut Suomen valmennustiimiä? Wade Immosen ja Kalle Kaskisen valintaa sekä roolia?

Valitsiko Late itse apuvalmentajat?

En tiedä, mutta hyvä huomio. Wade ei ainakaan vaikuta yhtään sen kiihkeämmältä tyypiltä kun Latekaan. Enkä sano, etteikö Late ole intohimoinen, se mitä tulee ulos on vaan niin kuivan kälpäkän asiallista, etten tiedä jaksaisinko itsekään kuunnella :)
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Savinainen hommas ylivoiman ja Kemppainen teki maalin, 2-3.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Suomi teki maalin!? :0
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Onnistuuhan se Joensuukin.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Joensuu pelaa Marjamäkeä ulos jo tässä vaiheessa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös