tant gredulin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Claywoman on ainoa, jossa on edes kipinää. Muu joukkue on jotenkin... valmentajansa näköinen.
Missähän maailmassa olen ollut, kun omasta mielestä tuosta ennemmin 10 min olisi annettavissa. No kumminkin tiesin, että on jäähy annettavissa vaikka harvemmin vihelletään.tuomitaan pieni rangaistus.
Mutta pelaajan mätkiminen vihellyksen jälkeen on ihan ok?
Mitä urpoa tuossa nyt on jos joku sentään yrittää tuota paskasakkia herätellä.
Hyvä korjaus ja käsi pystyyn täältä virheen merkiksi.Sääntö 168 - Epäurheilijamainen käytös
1.4 Hyökkäävälle kenttäpelaajalle, joka jarruttaa jäähileet maalivahdin päälle, tuomitaan pieni rangaistus.
Antennit pystyssä jätkät, sääntö ollut voimassa vuodesta 2014.
Hankkimalla jäähyjä joukkueelleen? No se tavoite on ainakin saavutettu. Epäurheilijamainen vätys silti. Tuollaiset tahvot pitäisi pitää kaukana maajoukkueesta.
Velli-Masa Claywoman taas vauhdissa. Urpo mikä urpo.
Hankkimalla jäähyjä joukkueelleen? No se tavoite on ainakin saavutettu. Epäurheilijamainen vätys silti. Tuollaiset tahvot pitäisi pitää kaukana maajoukkueesta.
Olisi nyt edes herätellyt rehellisellä f2f nyrkkitappelulla. Hileet naapurin maalivahdin naamalle on vain ja ainostaan halveksittavaa.Mitä urpoa tuossa nyt on jos joku sentään yrittää tuota paskasakkia herätellä.
Jos? Näillä otteilla aika saletisti tunti turpaan.Vittu mä diggaan tosta Karri Kivestä. Jos Suomi ottaa vielä huomenna kuokkaan Ruotsilta esi-isänpäiväottelussa, voi Ilves mielestäni alkaa hakea uutta valmentajaa.
Onko kukaan kyseenalaistanut Suomen valmennustiimiä? Wade Immosen ja Kalle Kaskisen valintaa sekä roolia?
Valitsiko Late itse apuvalmentajat?
Onko kukaan kyseenalaistanut Suomen valmennustiimiä? Valitsiko Late itse apuvalmentajikseen Wade Immosen ja Kalle Kaskisen?
Ihmettelen todella, jos näin on.