Re: Eipäs
Viestin lähetti Konalan Kettu
Minua arsyttää se, että kovin usen syytetään maalista puolustajia, kun todellinen tilanteen alulle paneva virhe tapahtuu hyökkäyspäässä tai keskialueella. Katson tilanteen kotona uudelleen ja julistan sitten "virallisen totuuden"
Entäs jos se virhe tapahtui jo jonkun pelaajan isän kiveksissä aika päivää sitten?
Loppujen lopuksi se on ihan se ja sama kuka virheen teki. Normaalisti puolustajien tehtävänä on puolustaa ja hyökkääjien hyökätä, mutta ei tässä joukkueessa. Summanen itse sanoi, että ei puhuta enää viidestä normaalista pelipaikasta, vaan ne vaihtelee vähän tilanteen mukaan.
Tuossa tilanteessa, joka on niin paljon porua herättänyt, kävi venäläisillä kyllä semmoinen pullasorsamunkki, jota ei uskoisi näkevänsä kuin ruottalaisilla.
Minulla ei peliä ole nauhalla, enkä huomannut katsoa ekalla kerralla kaikkea mitä siinä tapahtui, mutta sen näin kuitenkin, että Jere ajoi tilanteesta ikään kuin ulos taklausta hakiessaa ja Saravo epäonnistui purussa. Seuraavaksi kiekko olikin maalissa.
Vaikee mennä sanomaan, mitenkä tilanne olisi pitänyt pelata, mutta se on aiakin varmaa, että ei sitä enää tekemättömäksi saa.
Kaikkein tärkeintä minulle on, että suomi voitti. Tosin järkyttävän huonolla pelillä, mutta kuitenkin.