Eiköhän tämä case ole taputeltu, en pahemmin valittaisi jos Nenä vaihtuu Suikkaseen. Ja mulla ei todellakaan ole mitään kytkyä siihen liittyen, miten Nenä on HIFK:ssa vetänyt. Kaksi floppikevättä ja nyt välieräpaikka - mitä ihmeen syytä olisi mennä HIFK-fanin statuksella hänen puolelleen? Ymmärtäisin, jos Nenä olisi kauhonut meille 2 mestaruutta. Totesin jo aiemmin, että olisin asettunut myös Itkijämummon ja Toisiin Organisaatioihin Loikkaamisen Erikoisosaajan Erkka "Rauman pitsiviikot" Westerlundin puolelle vastaavassa casessa. Jatkoaika on fanipalsta ytimiään myöten. Vain kourallinen kirjoittajia uskaltaa silloin tällöin pistää omat värilasinsa nurkkaan. Jos käyttäytyy kuin maalaistollo, niin silloin mylös kohdellaan kuin maalaistolloa. Maailman yksinkertaisin yhtälö. Ja mitä, aloittiko Suikkanenkin Pelicans-uransa kitisemällä ämmämäisesti? Ei, kohta maalaistollot kertovat, että kun valmentajalla on Pelicans-rotsi, hän ei kitise. Hesassa kitistään. Ja sama rulla pyörii ikuisuuksiin. Olkaa ylpeitä Lah(d)essa, olitte ensimmäistä kertaa kiinnostavan joukkueen kirjoissa Jatkoajassa. Mittarina vierasjoukkueiden fanien käynnit. Yleensähän juttelette keskenänne, minkä näkee ketjujenne lukutilastoista. Tästä se lähtee.
Loppuun valitettavaa tuubaa kiekkosaitille, nimittäin jääkiekosta puhumista. Sorry vaan: Lykkyä, erinomainen veto ja Pelicansin imuvoima lisääntyi juuri pelaajarintamalla. Veikkaan liikkumista sektorilla TPS > Pelicans. Suikkasen kanssa tungette myös pelillisillä ansioilla esiin ja muutkin voivat kiinnostua teistä ensi kaudella. Olettekos varautuneita siihen?
PS.
Daespoo: Olet streitti lätkäjätkä. Ethän oikeasti näe niin, että vain K.Jalonen on ämmä kiekkovalmentajien piirissä? Case Erkka? Multa ainakin Erkan marmatus sarjan aikana veti täysin jalat alta. Suomessa ei ole ollut vastaavaa itkijää sitten Alpon. Tämä ei ole Jalosen puolustus, hänkin on osannut olla typerys median edessä, kuin myös Petukin. Mutta helppo meidän on täältä rannalta kuitenkin huudella ja aikuisten oikeasti mä seuraan peliä, en pressejä. SM-liigan mitalit jaetaan kaukaloesiintymisen perusteella, presseistä ei saa lisäpisteitä yhtään. Ei myöskään miinuspisteitä.
edit: Ei ole olemassakaan mitään "meidän" Kari Jalosta. On meidän HIFK ja sillä on vaihtuva henkilökunta. Oulu saa pitää Nenän edelleen omana kaverinaan mun puolestani.