CatGarfield
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Internazionale, Newcastle, NY Rangers, HIFK, ManU
...
Ei, Nokka. Ei näin. Ei Stadissa. Me ollaan fiksumpia. Ei meidän tarvi turvautua vähä-älyisiin primitiivireaktioihin.
Niin, itse olen kaikki vähä-älyisimmät primitiivireaktiot jääkiekkopeliin liittyen kokenut juurikin Helsingissä. Voisiko Nokallakin olla niin, että seura on tehnyt kaltaisekseen, ja jonkinasteinen intellektuelli on vajonnut ympäristönsä edellyttämälle tasolle? Vituttaa nimittäin aika helvetisti lukea juttuja täältä siitä, kuinka asuinpaikka (pääkaupunkiseutu), tekee ihmisestä jotenkin paremman verrattuna muualla Suomessa asuviin. Vittu Helsingin "suurkaupungissa" asuu 600 000 ihmistä, ympärys"lande" mukaanlukien reipas miljoona. Tuon kokoista paskalänttiä ei huomioida edes "suurkaupunkina" suuressa osassa maailmaa.
"Stadilaisuuteen" kun ei mielestäni aikoinaan kuulunut itsensä ylikorostaminen, vaan aito ylpeys juuristaan vähättelemättä muita. Pieni vittuilu landelle päin kuului asiaan, oltiinhan sentään pääkaupungista. Täällä kun vaan tuntuu homma kääntyneen sellaiseksi, että toinen toistaan tyhmemmät korkeintaan toisen polven stadilaiset huutavat paremmuuttaan pelkästään asuinpaikkansa perusteella.
Jos vajoan samaan ajattelutapaan, taidan itse olla sitten jokin yli-ihminen, kun vietän suurimman osan vuodesta sellaisella pienehköllä saarella yhdysvaltain itärannikolla, jossa n. 5 miljoonaa ihmistä asuu Helsinkiä pienemmällä pinta-alalla. Ai niin mutta landeahan sekin on, ei ole edes osavaltion, saati koko valtion pääkaupunki.
Ettei menis totaalisen off-topic, on hienoa että suolapatsas osaa suutaan sentään avata (vaikka lähde koko hommaan on jokseenkin kyseenalainen). Raporttien perusteella melko röyhkeä teko ottaa vahti pois 3-5-alivoimalla ja pelata "vain" yhden miehen alivoimalla ja luoda vielä maalipaikka. Tämä siis täysin paikalla olleeen kaverin kertomuksesta. Jos pitää paikkansa, niin asenne on KJ:lla ainakin kohdillaan.