#16 Murray
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Hän itse halusi Niemisestä ykkösen ja Niemisen Elisa-mainokset hymyilyttävät yhä. Siinä KooKoon veskari mainostaa HIFK-paidassa Elisaa. Viime kaudella Nenä näki Housussa ykkösen, kun kukaan muu ei nähnyt hänessä edes kelvollista kakkosta. Oppiko mitään? Ei. Niemisellä lähdettiin ja nanosekunnissa hän lensi sivuun ja Lunkka oli ykkönen.
Ei se tilanne kyllä ihan noin mennyt. Ainakin mitä Niemiseltä itse tuli kuultua, niin ei Nokka koskaan pitänyt hänestä. Mediaan voi antaa ennen kauden alkua jos jonkunlaista lausuntoa ja itsekin luulin hänen olevan tosissaan heitoilla: "Jokaisen maalivahdin on lyötävä itsensä läpi ykkösmaalivahtina ja tämä on se Janin vuosi." yms shittiä. Reilut kymmenen peliä katseltiin ja kun vielä ei puolustusongelmia tajuttu myöntää ja pari heikkoa peliä sattui Niemiselle niin pelaaminen loppui heti. Siinä kohtaa Nokka oli jo kertonut haluavansa uuden maalivahdin ja JYP-pestin päätyttyä nimenomaan Norosen. Janne pelasi sen ajan ja hyvin pelasikin, kiitos hänelle siitä, mutta KJ:lla ei ollut missään vaiheessa edes aikomusta katsoa loppukautta Jannella.
Nokka ei itse suostu myöntämään virheitään ja hän yrittää paikata ongelmat uusilla vahvistuksilla ja tällä hetkellä uudet vahvistukset vain pahensivat tilannetta entisestään. Nokalla oli oikein ihannetilanne alkukaudella, kun pelit rullasivat hyvin ja HIFK oli halukas tekemään jatkosopimuksen, vaikkei rahaa olisikaan niin paljoa niin jatkosopimuksen uhalla voi vaatia uusia pelaajia.
Seuraavasta valmentajastamme odotan samanlaista mitä Doug Shedden oli. Ei HIFK:n vain sovi tälläinen Jalonen, Aravirta -tyylinen valmentaja. Valitettavasti Suomesta ei taida löytyä Jortikan lisäksi ketään tällaista valmentajaa, ellei sitten Petu Matikainen? Hän saa pelaajansa taistelemaan joukkueelleen ja uhrautumaan kiekkojen eteen. Sopimuskin loppuisi sopivasti ensi kauteen. Muutenhan tässä on yritettävä taas näitä ulkomaan koutseja ja sitä rumbaa mä en ainakaan enää kestä. Mahdollisuus onnistua on se 1/10, jos edes sitä.