Itse olen Bisonssien touhua seurannut aika lähipiiristä ja pakko kyllä sanoa, ei pahalla korisihmiset, mutta aika puuhastelua tuo korispiiri on. Täten itse en kyllä Valavuorta edes harkitsisi ennen kuin antaa näyttöjä muualla.
Tuohan se varmasti onkin olennaisinta mitä olen tähän ketjuun kirjoittanut. Mitä besseröintiin tulee niin pata kattilaa jne, jos et kuitenkaan löydä omista viesteistäsi muita ohjaavia aineksia niin kummallista on. Mä kun olen ollut havaitsevinani mm arvioita siitä kenen palstalle kannattaa kirjoitta ja kenen ei sekä näitä palautteitasi muiden tekstien onnistumisen asteista. Mä en ole täällä millään äikän tunnilla missä odotan sulta arvioita onko huumori hyvää tai ei. Vittumaisempi voisi todeta, että munhun kyllä sun huumorisi uppoaa erityisen hyvin, esimerkiksi nämä Pekan puolustelut ovat erinomaista tarinaa.
Jani Mesikämmen twiittasi 20.9 spekuloiden Narvanmaan punaisen maton kukituksen olevan kenties jotain muuta kuin sattumaa. Toivottavasti on väärässä tuon suhteen. Jouko on nähty.
Mikä on toimitusjohtajien yleisin koulutustaso? Olen aina elänyt täysin siinä käsityksessä että jollain merkonomin papereilla ei etenkään ilman ylemmän korkeakouluasteen johtajakoulutusta tee mitään, mutta niin vain taitaa olla että saattaa hyvinkin olla toimari tuollaisessakin tapauksessa. Narvanmaa käynee esimerkkinä, tosin hänellä seurakytkös sekä lajitausta toki vaikutti asiaan. Itse toimin erään paikallisen yrityksen johtoportaassa mutta meillä väki on kyllä enemmän koulutettua. No, olin selvästi yleistyksineni väärässä.
Mitään yleisempää faktaa mulla ei toimitusjohtajien koulutustasosta sm-liigassa ole. Ei kai siitä haittaa ole, jos nyt sattuisi olemaan kaupallinen korkeakoulutus. Ja näyttöjä rahoituksen hankkimisesta, suhteiden luomisesta & myynnistä suurasiakkaiden parissa, kuluttajatuotteen myyntiä palvelupuolelta, markkinointiosaamista + pienen pieni lajituntemus olisi kenties myös suotavaa.
En usko, että esim Kiviharjun kokemus, osaaminen, kyvyt vielä riitävät, sen sijaan "sadan tikin naamaa" jonkinlaisena jutimaisena isähahmona voisi olla suht hankalaa tuijottaa paluumatkalla Lappeenrannasta, jos ei ole viitsinyt laittaa itseään likoon. Kaikille sopivaa roolia ja ajallaan siis.
En tiedä meneekö tämä offtopiciksi, mutta en oikeen löytänyt muuta ketjua mihin tämän laittaisi. Voiko Hietarantaa syyttää tästä Artturi Lehkosen menetyksestä Kalpaan? Vai onko jollain tietoa, mitkä olivat tämän siirron taustat? Alkaa tulla mieleen erään Virmasen Matin peliliikkeet, kun perseiltiin Jori KHL Lehterä aikoinaan Tapparaan. Luulisi että Tepsillä ei ole tälläisiä talentteja varaa menettää.
Kaikki tiedot mitä olen saanut, että tästä voi lähinnä syyttää Artturia ja isää. TPS:n sopimustarjous oli parempi kuin Kalpan. Ilmeisesti menestyksen hunttaus ja isän intressit taustalla. Eli meillä on uusi Juudas.
HTT kertoo että eräs Tallinder oli tarjonnut itseään periaatteessa ilmaiseksi (auto ja majoitus, vakuutukset hoituu kyllä) TPS:aan mutta Hietarinnalle ei maistunut
HTT kertoo että eräs Tallinder oli tarjonnut itseään periaatteessa ilmaiseksi (auto ja majoitus, vakuutukset hoituu kyllä) TPS:aan mutta Hietarinnalle ei maistunut
Puhu ens kerralla hevosen etupäälle, takaosasta nimittäin tulee paskaa!
TPS kiikaroi NHL-pakkia: "Ei ole valmis" - MTV3.fi - Urheilu - Jääkiekko - SM-liiga
Eikös Henrikillä ole kämppä täällä? Joten ei tuo ihan ykkösellä mene läpi.
Joku onneksi sentään kommentoi tähänkin:
Saku Koivu kummeksuu TPS-huhuja - MTV3.fi - Urheilu - Jääkiekko - NHL
Heh, tää lienee taas sellainen tapaus jossa MTV3 on lukenut jatkoaikaa, nähnyt täällä nuo kirjoittelut ja siitä seuraavaksi soittanut Koivulle ja kysynyt että milloin herra saapuu toimistolle. ;)
Kaikki tiedot mitä olen saanut, että tästä voi lähinnä syyttää Artturia ja isää. TPS:n sopimustarjous oli parempi kuin Kalpan. Ilmeisesti menestyksen hunttaus ja isän intressit taustalla. Eli meillä on uusi Juudas.