Kari Hietarinnalle potkut

  • 61 249
  • 160

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Itse olen Bisonssien touhua seurannut aika lähipiiristä ja pakko kyllä sanoa, ei pahalla korisihmiset, mutta aika puuhastelua tuo korispiiri on. Täten itse en kyllä Valavuorta edes harkitsisi ennen kuin antaa näyttöjä muualla.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse olen Bisonssien touhua seurannut aika lähipiiristä ja pakko kyllä sanoa, ei pahalla korisihmiset, mutta aika puuhastelua tuo korispiiri on. Täten itse en kyllä Valavuorta edes harkitsisi ennen kuin antaa näyttöjä muualla.

Perusteluja tälle? Puuhastelun määritelmiä toki lienee monenlaisia. Toisaalta korispiirit (liitto / liiga tms.) kokonaisuutena ja Bisons seurana eivät todellakaan tässä edusta samanlaista tekemisen kulttuuria keskenään. Itselleni Bisons on antanut aivan maagisen hienoja kokemuksia ja elämyksiä ja tulevaa kautta odotan suurella mielenkiinnolla. Itselleni Bisonsista tulee mieleen intohimo, hienot persoonat, positiivinen välittämisen ilmapiiri, sitoutuneet tausta- ja vapaaehtoisjoukot, fanien huomioiminen erittäin hienolla tavalla jne. Lätkä-TPS ei viime aikoina tähän ole pystynyt ja tietynlainen väsähtäminen ja hmv-meininki on paistanut yhä enemmän tuosta touhusta. Vain osa tästä Bisons-huumasta menee uutuudenviehätyksen ja kotikylärakkauden piikkiin lopulta. Valavuoren ansioita kiistatta yleisen kiinnostavuuden luominen, sosiaalisen median saaminen mukaan merkittävään osaan markkinointia sekä oman persoonansa likoon laittaminen.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuohan se varmasti onkin olennaisinta mitä olen tähän ketjuun kirjoittanut. Mitä besseröintiin tulee niin pata kattilaa jne, jos et kuitenkaan löydä omista viesteistäsi muita ohjaavia aineksia niin kummallista on. Mä kun olen ollut havaitsevinani mm arvioita siitä kenen palstalle kannattaa kirjoitta ja kenen ei sekä näitä palautteitasi muiden tekstien onnistumisen asteista. Mä en ole täällä millään äikän tunnilla missä odotan sulta arvioita onko huumori hyvää tai ei. Vittumaisempi voisi todeta, että munhun kyllä sun huumorisi uppoaa erityisen hyvin, esimerkiksi nämä Pekan puolustelut ovat erinomaista tarinaa.

Jaa, eikai siinä sitten mitään. Olen silti luonnollisesti eri mieltä, mun mielestä tälle palstalle ilmestyvät viestit voisivat olla hyvän maun rajoissa, ja kaikenlaiset vessanseinäviestit ja homopaskahuutelut kuulunevat ennemmin Suomi24:selle tai muulle vastaavalle foorumille. Mutta tätä voidaan ennemmin puida yksityisviestein jos sinulla on tuohon eriävä kanta, ei ole tämän ketjun juttuja.

Jani Mesikämmen twiittasi 20.9 spekuloiden Narvanmaan punaisen maton kukituksen olevan kenties jotain muuta kuin sattumaa. Toivottavasti on väärässä tuon suhteen. Jouko on nähty.

Mikä on toimitusjohtajien yleisin koulutustaso? Olen aina elänyt täysin siinä käsityksessä että jollain merkonomin papereilla ei etenkään ilman ylemmän korkeakouluasteen johtajakoulutusta tee mitään, mutta niin vain taitaa olla että saattaa hyvinkin olla toimari tuollaisessakin tapauksessa. Narvanmaa käynee esimerkkinä, tosin hänellä seurakytkös sekä lajitausta toki vaikutti asiaan. Itse toimin erään paikallisen yrityksen johtoportaassa mutta meillä väki on kyllä enemmän koulutettua. No, olin selvästi yleistyksineni väärässä.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Jani Mesikämmen twiittasi 20.9 spekuloiden Narvanmaan punaisen maton kukituksen olevan kenties jotain muuta kuin sattumaa. Toivottavasti on väärässä tuon suhteen. Jouko on nähty.

Mikä on toimitusjohtajien yleisin koulutustaso? Olen aina elänyt täysin siinä käsityksessä että jollain merkonomin papereilla ei etenkään ilman ylemmän korkeakouluasteen johtajakoulutusta tee mitään, mutta niin vain taitaa olla että saattaa hyvinkin olla toimari tuollaisessakin tapauksessa. Narvanmaa käynee esimerkkinä, tosin hänellä seurakytkös sekä lajitausta toki vaikutti asiaan. Itse toimin erään paikallisen yrityksen johtoportaassa mutta meillä väki on kyllä enemmän koulutettua. No, olin selvästi yleistyksineni väärässä.

Eiköhän tuo ollut Mesikämmenen kuuluisaa "sarkasmia".

TPS:ssä vaatimuksena on ollut merkonomin tutkinto ja taito tehdä tappiota tilinauhassa ja voittoa kentällä. Sutela onnistui ryssimään sekä että, Santalan ja Narvanmaan aikana tähän toimintaan liittyvä urheilupuoli toimi hyvin. Kuten mesi twitterissä toteaa, Jyrki myös oli lähellä vetää Helkovaaraa turpaan kevään -98 finaaleissa, mikä näin jälkikäteen laittaa naurattamaan edelleenkin (kukakohan käskytti)?

Mitään yleisempää faktaa mulla ei toimitusjohtajien koulutustasosta sm-liigassa ole. Ei kai siitä haittaa ole, jos nyt sattuisi olemaan kaupallinen korkeakoulutus. Ja näyttöjä rahoituksen hankkimisesta, suhteiden luomisesta & myynnistä suurasiakkaiden parissa, kuluttajatuotteen myyntiä palvelupuolelta, markkinointiosaamista + pienen pieni lajituntemus olisi kenties myös suotavaa.

En usko, että esim Kiviharjun kokemus, osaaminen, kyvyt vielä riitävät, sen sijaan "sadan tikin naamaa" jonkinlaisena jutimaisena isähahmona voisi olla suht hankalaa tuijottaa paluumatkalla Lappeenrannasta, jos ei ole viitsinyt laittaa itseään likoon. Kaikille sopivaa roolia ja ajallaan siis.
 
Viimeksi muokattu:

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitään yleisempää faktaa mulla ei toimitusjohtajien koulutustasosta sm-liigassa ole. Ei kai siitä haittaa ole, jos nyt sattuisi olemaan kaupallinen korkeakoulutus. Ja näyttöjä rahoituksen hankkimisesta, suhteiden luomisesta & myynnistä suurasiakkaiden parissa, kuluttajatuotteen myyntiä palvelupuolelta, markkinointiosaamista + pienen pieni lajituntemus olisi kenties myös suotavaa.

Juuri nuo ominaisuudet + mielellään aikaisempaa hallintokokemusta ja joitain yritysjohdon opintopinnoja ovat mielestäni sopivia kriteerejä noin yleisesti ottaen, ja toivonkin että TPS saa ennemmin ylikoulutetun kuin alikoulutetun toimarin.

En usko, että esim Kiviharjun kokemus, osaaminen, kyvyt vielä riitävät, sen sijaan "sadan tikin naamaa" jonkinlaisena jutimaisena isähahmona voisi olla suht hankalaa tuijottaa paluumatkalla Lappeenrannasta, jos ei ole viitsinyt laittaa itseään likoon. Kaikille sopivaa roolia ja ajallaan siis.

Juuri näin. En mäkään missään tapauksessa edes harkitsisi vielä tässä vaiheessa Stounia vaikka hieno mies onkin. Kuten twitterissä ja täällä moni on jo maininnut, Hietarinta täyttäisi kaikki kriteerit, mutta kokonaisvaltainen efforttinsa ilmeisesti oli kuin olikin puutteellinen isojen herrojen mielestä. Ikävää, ja sadannen kerran totean että tulee olemaan vaikea löytää tilalle yhtä hyvää miestä.
 

|Henguli|

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Keittoralli, Team-Huijaus
En tiedä meneekö tämä offtopiciksi, mutta en oikeen löytänyt muuta ketjua mihin tämän laittaisi. Voiko Hietarantaa syyttää tästä Artturi Lehkosen menetyksestä Kalpaan? Vai onko jollain tietoa, mitkä olivat tämän siirron taustat? Alkaa tulla mieleen erään Virmasen Matin peliliikkeet, kun perseiltiin Jori KHL Lehterä aikoinaan Tapparaan. Luulisi että Tepsillä ei ole tälläisiä talentteja varaa menettää.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
En tiedä meneekö tämä offtopiciksi, mutta en oikeen löytänyt muuta ketjua mihin tämän laittaisi. Voiko Hietarantaa syyttää tästä Artturi Lehkosen menetyksestä Kalpaan? Vai onko jollain tietoa, mitkä olivat tämän siirron taustat? Alkaa tulla mieleen erään Virmasen Matin peliliikkeet, kun perseiltiin Jori KHL Lehterä aikoinaan Tapparaan. Luulisi että Tepsillä ei ole tälläisiä talentteja varaa menettää.

Kaikki tiedot mitä olen saanut, että tästä voi lähinnä syyttää Artturia ja isää. TPS:n sopimustarjous oli parempi kuin Kalpan. Ilmeisesti menestyksen hunttaus ja isän intressit taustalla. Eli meillä on uusi Juudas.
 

|Henguli|

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Keittoralli, Team-Huijaus
Kaikki tiedot mitä olen saanut, että tästä voi lähinnä syyttää Artturia ja isää. TPS:n sopimustarjous oli parempi kuin Kalpan. Ilmeisesti menestyksen hunttaus ja isän intressit taustalla. Eli meillä on uusi Juudas.

Okei kiitoksia vastauksestasi! Noilla spekseillä voi kyllä melkeen uskoa, että Kuula on tehnyt päätöksen pojan puolesta. No tällä hetkellä näyttää kumminkin pelaajan kannalta menneen oikein, ainakin suomi saa nauttia tästä kaverista toivottavasti joskus leijonapaidassa.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
HTT kertoo että eräs Tallinder oli tarjonnut itseään periaatteessa ilmaiseksi (auto ja majoitus, vakuutukset hoituu kyllä) TPS:aan mutta Hietarinnalle ei maistunut
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
HTT kertoo että eräs Tallinder oli tarjonnut itseään periaatteessa ilmaiseksi (auto ja majoitus, vakuutukset hoituu kyllä) TPS:aan mutta Hietarinnalle ei maistunut

Tämä pitänee osittain paikkansa. Lähinnä siltä osin, että ilmeisesti Tallinder on suostunut tulemaan TPS-paitaan lähes ilmaiseksi, mutta ei ole vielä ollut valmis tekemään päätöstä lähteäkö eurooppaan vai jäädäkkö Atlantin toiselle puolelle. Tämä viikonloppu jokatapauksessa näyttelee isoa roolia näissä asioissa.
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Aika katkaista niiltä huhuilta siivet, joissa väitetään Hietarinnan vastustaneen työsulkuajan NHL-pelaajia. Ei taivahan tosi pidä paikkaansa.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jäänee ikuiseksi mysteeriksi Hietsun potkujen oikea syy. Ne, jotka tietävät, eivät kykene tai halua asiaa yhtään valaista, joten asia jää taas mitä hullumpien huhujen ja salaliittoteoreetikkojen kohteeksi.

Vaikka olen sydämestäni Palloseuran miehiä, niin silti on aina vituttanut seuran ylimielisyys kannattajiaan kohtaan.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
HTT kertoo että eräs Tallinder oli tarjonnut itseään periaatteessa ilmaiseksi (auto ja majoitus, vakuutukset hoituu kyllä) TPS:aan mutta Hietarinnalle ei maistunut

Puhu ens kerralla hevosen etupäälle, takaosasta nimittäin tulee paskaa!

TPS kiikaroi NHL-pakkia: "Ei ole valmis" - MTV3.fi - Urheilu - Jääkiekko - SM-liiga

Mulle on myös kerrottu tämä asia aika tarkkaan noin kuinka obi-wan sen kirjoittaa ja kertojana oli ex-tps peluri. Kuulemma tosiaan hotelli ja auto olisi ollut hintana ja että nimenomaan Hietarinta olisi torpannut tuon.

Jos Hietarinta tuon esti, niin nythän ei enää pitäisi olla mitään estettä enää, Henkka sisään siis.
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Tallinderilla ja vaimollaan on asunto Turussa (jossa kukaan ei asu vuokralla...), joten tämä hotellihuhuilu on ihan sitä itseään.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Heh, tää lienee taas sellainen tapaus jossa MTV3 on lukenut jatkoaikaa, nähnyt täällä nuo kirjoittelut ja siitä seuraavaksi soittanut Koivulle ja kysynyt että milloin herra saapuu toimistolle. ;)

Mielessä kävi, mutta vähän piti esittää... ;)
 
Kaikki tiedot mitä olen saanut, että tästä voi lähinnä syyttää Artturia ja isää. TPS:n sopimustarjous oli parempi kuin Kalpan. Ilmeisesti menestyksen hunttaus ja isän intressit taustalla. Eli meillä on uusi Juudas.

Huomasinpa tällaisen. Miten voikin joka lause olla vastoin parempaa tietoa, vaikka sitä ilmeisesti pitäisi kovasti olla. Ja Artturi Lehkonen ehti pelata TPS:n vajaan kolmen vuoden aikana 102 junnumatsia ja 27 liigamatsia. Eli selkeä Juudas.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Enää ei oikein osaa harmittaa tämä Artturin menetys. Hieno juttu Artturille, että pääsi pois tuosta joukkueesta. Artturi ja isä olivat pitkänäköisiä ja oivalsivat, ettei Peksin laivassa kannata seilata.
 

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Maksaako TPS Hietarinnalle enää mittän? Olikohan näiden potkujen taustalla akuutti rahapula pelaajahankintoja varten, joten kallein (?) mies toimistolta ulos?
 

Smirnoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS #26
Mä nään jo ens kesän uutiset " Viime vuosina huimaa voittoa tehnyt HC TPS teki kuluneella kaudella yli 500 000€ tappiot "

edit. Nii ja tietysti otsikon alta voi lukea kuinka paskapekkavessanseinältä aiheutti tämän

Hietarintaa vitutti varmaan niin paljon et anto itte itselleen kenkää
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös