Kari Hietarinnalle potkut

  • 61 246
  • 160

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Kuulin viime viikolla huhun jonka mukaan Hietarinta olisi laitettu syrjään juuri Suikkasen ensi kauden paluun takia. Suikkanen ei kuulemma Hietarinnan kanssa tulisi toimeen juuri lainkaan ja tällä tavalla sitten saatu tyytyväiseksi ainakin toinen osapuoli. Kuulostaa kyllä ainakin omiin korviin melko erikoiselta jos näin on.

Lähteeni on kyllä perillä jääkiekosta noin niinkuin yleisellä tasolla mutta en silti tuohon huhuun täysin uskoani laittaisi.
 

Daenboudian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Maksaako TPS Hietarinnalle enää mittän? Olikohan näiden potkujen taustalla akuutti rahapula pelaajahankintoja varten, joten kallein (?) mies toimistolta ulos?

Eikös Hietarinnalla ole jotain tyyliin loppuvuoden palkallinen loma menossa jonka maksaa TPS? Jotain bonuksiakin/korvauksia Hietarinnan piti luultavasti potkujen yhdeydessä saada. Hietarinnan näitä korvauksia kysellessä potkut aikastuivat heti muutamalla viikolla eikä sopuun päästy?

Yhä edelleenkin olisi mukava saada kuulla hyviä perusteluja seuralta potkujen syyksi. "Luottamuspula" ei ole sellainen.
 

Thriller

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Maksaako TPS Hietarinnalle enää mittän? Olikohan näiden potkujen taustalla akuutti rahapula pelaajahankintoja varten, joten kallein (?) mies toimistolta ulos?

Taisi olla 3 kk:n irtisanomisaika, jolta maksetaan palkkaa. Sen suurempia stay-on -bonuksia ei loppukauden duunista haluttu antaa, joten sovittiin, että Kari lähti heti. Vastauksena jälkimmäiseen kysymykseen yllä: ei todellakaan.
 

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Kuulin viime viikolla huhun jonka mukaan Hietarinta olisi laitettu syrjään juuri Suikkasen ensi kauden paluun takia. Suikkanen ei kuulemma Hietarinnan kanssa tulisi toimeen juuri lainkaan ja tällä tavalla sitten saatu tyytyväiseksi ainakin toinen osapuoli. Kuulostaa kyllä ainakin omiin korviin melko erikoiselta jos näin on.

Lähteeni on kyllä perillä jääkiekosta noin niinkuin yleisellä tasolla mutta en silti tuohon huhuun täysin uskoani laittaisi.

Kuulostaa vähän hassulta. Eikö sen sillon olisi voinut tehdä viime kesänä, joulutauolla tai kauden päätteeksi. Mutta tiedä näistä.
 

hockeywave

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Manchester United
Hietarinta oli tosiaan hoitanut ihan itse oman sopparinsa todella tyylikkäästi kuntoon - "hoidetaan ne kultaiset kädenpuristukset myöhemmin".

Asia jäi sitten hoitamatta, ja hieman yllättäen näitä bonuksia ei sitten liitettykään soppariin enää siinä vaiheessa, kun noutajasta oli jo kerrottu.

Ehkä Kari oppi tästä jotain...
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tähän Suikkashuhuun liittyen haluaisin tiedustella, että kuinka paljon toimitusjohtaja ja päävalmentaja oikeasti vaikuttavat toistensa tekemisiin? Tuskin Hietrainta on kamalasti puuttunut pelisysteemiin ennenkään, eikä Suikkanen tai muukaan valmentaja varmasti ole hirvittävästi antanut liikkeenjohodolle neuvoja.

Ainoa skisma, jonka voisin keksiä, liittyy pelaajabudjettiin, mutta kyllähän sen täytyy olla ammattivalmentajalle selvää, että taloudelliset reunaehdot annetaan ensikädessä ylhäältä alas, eikä toisinpäin.

Tai sitten on ollut sanaharkkaa jostain Oulun reissusta, kun oltaisiin haluttu lentää takaisin, mutta päädyttykin bussikuljetukseen. En usko yhtään, että toimari vaihdettaisiin, koska ei tule toimeen mahdollisen tulevan kauden koutsin kanssa.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Itse en pidä tästä verotietojen tonkimisesta ja listaamisista, asiat kun ei ole niin yksinkertaisia kuin joku lehtilööppi saattaa äkkiä näyttää. Silti oli pakko kurkata roskalehtien linkki jossa oli otettu vertailuun liigatoimarien palkat, jos tuota tykkää uskoa Kari oli kyllä hintansa arvoinen.http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1288512821977.html
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Veikkaaja kirjoittaa TPS-osiossaan Tomi Aallon ulostaneen lähes yksinään Kari Hietarinnan TPS:stä. Ei kuulemma nähnyt sijaa Hietarinnalle Palloseurassa, ja oli jo seuraan tultuaan ollut sitä mieltä että Hietarinta saa jossain vaiheessa lähteä. Nyt en kykene suoraa lainausta tekstistä laittamaan koska olen duunissa ja kyseinen aviisi löytyy himasta, mutta jos joku ehtii laittamaan tuota tekstiä tänne ennen iltaa niin saadaan keskustelu käyntiin. Itse olen illalla kotona, joten viimeistään silloin voin itse tuon kyseisen tekstinpätkän tänne lisätä. Vähän jäi tuosta jutusta paska maku Hietarinnan kohtelusta, mutta koko totuutta tuskin koskaan saamme tietää.
 

Saksipotku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Veikkaaja kirjoittaa TPS-osiossaan Tomi Aallon ulostaneen lähes yksinään Kari Hietarinnan TPS:stä. Ei kuulemma nähnyt sijaa Hietarinnalle Palloseurassa, ja oli jo seuraan tultuaan ollut sitä mieltä että Hietarinta saa jossain vaiheessa lähteä. Nyt en kykene suoraa lainausta tekstistä laittamaan koska olen duunissa ja kyseinen aviisi löytyy himasta, mutta jos joku ehtii laittamaan tuota tekstiä tänne ennen iltaa niin saadaan keskustelu käyntiin. Itse olen illalla kotona, joten viimeistään silloin voin itse tuon kyseisen tekstinpätkän tänne lisätä. Vähän jäi tuosta jutusta paska maku Hietarinnan kohtelusta, mutta koko totuutta tuskin koskaan saamme tietää.

Tässä koko juttu:

Syyskuussa yllättäen irtisanotun entisen toimitusjohtajan Kari Hietarinnan kohtalon taustoista on paljastunut uutta tietoa. Veikkaajan seuran sisältä, luotettavista lähteistä saamien tietojen mukaan hallituksen puheenjohtaja Tomi Aalto teki omalla päsmäröinnillään ja öykkärimäisellä käytöksellään Hietarinnan tilanteen kestämättömäksi. Aalto teki sisäpiirilleen jo puolitoista vuotta sitten käynnistyneen puheenjohtajakautensa alussa selväksi, että hänen suunnitelmissaan ei ole sijaa Hietarinnalle. Niinpä hän muun muassa sivuutti toimitusjohtajan päätöksissä ja johtamisessa toistuvasti, mikä aiheutti alaisissa kummeksuntaa. Viikko sitten Aalto korosti Veikkaajan haastattelussa, että toimitusjohtaja Hietarinnalla ei ollut mitään ansiota seuran keväällä 2010 voittamassa Suomen mestaruudessa.

Tuora päävalmentaja Juha Pajuoja on pettynyt SM-liigan kalleimman pelaajan, kanadalaiskeskushyökkääjä Corey Locken otteisiin. "Hän reagoi kiekonmenetyksiin liian hitaasti. Niissä tilanteissa näkyy harmitusta ja laiskistumista. Se on junioritason virhe", luotsi päivittelee Veikkaajalle.

Pelaajakordinaattori Ari Vuoren mukaan turkulaiset lähtevät pelaajamarkkinoille, mikäli heidän NHL-pelaajansa poistuvat rivistä kesken kauden. Jokainen mahdollinen poislähtijä aiotaan korvata. TPS:llä on neljä NHL-vahvistusta; keskushyökkääjä Mikko Koivu, laitahyökkääjä Lauri Korpikoski sekä puolustajat Alec Martinez ja Kris Russell.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tää Aaltohan on joku Kisa-Veikkojen junnujen kolmosketjun laituri 80-luvulta ja jo silloin junnuaikoina ylimielinen (ilman mitään kompetenssia) kokovartalokyrpä. Kovasti ihmetyttää, millä meriiteillä spede on päässyt tohon asemaan. Ilmeisesti tuntee oikeita ihmisiä, koska muuten hallituksen puhenjohtajuutta on todella vaikea ymmärtää.

Nuoren toimarin valinta on tod.näk. tämän sepän valinta, koska kymmenen vuotta nuorempaa koltiaista on huomattavasti helpompi kyykyttää kuin jotain kokeneempaa kettua.

Edelleen ihmettelen Hietarinnan kenkimisen todellista syytä. Joku vitun luottamuspula ilman tarkempia perusteluita on todella surkeaa selittelyä. Olikohan Hietarinnalla sitten liikaa munaa ja uskalsi pitää puolensa ja tän runkun ego ei sitä kestänyt?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös