Anu Saukko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Johtaja Virran Dream Team
Seuraava pisteetön ottelu tulee playoffeissa.
Kyllä tämä Heikkilän ajan alku on vaan korostanut sitä tosiasiaa että Juha Vuori koko Lukon jääkiekkohistorian huonoin valmentaja.
Niin, eihän pleijareissa muutenkaan jaeta pisteitä.Seuraava pisteetön ottelu tulee playoffeissa.
Liian kauan Lukko vaan odotti. Olisi pitänyt vaihtaa jo maaottelutauon alkaessa.
Kyllä tämä Heikkilän ajan alku on vaan korostanut sitä tosiasiaa että Juha Vuori koko Lukon jääkiekkohistorian huonoin valmentaja.
Toki suhtaudun Heikkilän projektiin myös mielenkiinnolla. Pystysuunnan koohotuksen (jotkut kutsui tässä ketjussa myös "Aktiiviseksi Peliksi", joka on ilmauksena yhtä tyhjän kanssa) piti olla jo hävinnyt kokonaan Liigasta, mutta niin vain näitä vanhan liiton jyyriä vielä ilmaantuu yrittämään. Mielenkiinnolla seuraan miten tarina etenee. Jos pitää veikata, niin eiköhän siellä Heikkiläkin viimeistään parin kuukauden päästä peluuta nöyrästi viivelähtöä ja trappia.
Tähän vahva sama. Kuinka moni palstaveljistä olisi ollut valmiit ottamaan (jos olisi ollut mahdollista) "Umpisurkeat" ja Lukosta pois heitetyt Jukka Jalosen tai Erkka Westerlundin pelastamaan tätä kautta. Se että otetaan valmentajaksi kaveri, jonka filosofia on miltei vastakohta edeltäjälleen, eikä saa nopeasti sitä läpi on kaikkien aikojen huonoin ja korjaamaan tilannetta otetaan lähellä vanhaa filosofiaa oleva valmentaja. Tämäkö tekee Vuoresta huonoimman koskaan, va organisaatiosta lupaavan valmentajan "tuhoajan". Itse olen jälkimmäisen kannalla. Herää kysymys miksi tulisi enää, kuten tuskin Jalonen tai Westerlundkaan.Älkää lyökö Vuorta (Vuorea?) noin pahasti. Toivon ja luulen edelleen että Vuoresta saadaan vielä hyvä koutsi. Toivottavasti vielä Raumalle. Joskus.
Tähän vahva sama. Kuinka moni palstaveljistä olisi ollut valmiit ottamaan (jos olisi ollut mahdollista) "Umpisurkeat" ja Lukosta pois heitetyt Jukka Jalosen tai Erkka Westerlundin pelastamaan tätä kautta. Se että otetaan valmentajaksi kaveri, jonka filosofia on miltei vastakohta edeltäjälleen, eikä saa nopeasti sitä läpi on kaikkien aikojen huonoin ja korjaamaan tilannetta otetaan lähellä vanhaa filosofiaa oleva valmentaja. Tämäkö tekee Vuoresta huonoimman koskaan, va organisaatiosta lupaavan valmentajan "tuhoajan". Itse olen jälkimmäisen kannalla. Herää kysymys miksi tulisi enää, kuten tuskin Jalonen tai Westerlundkaan.
Enkä mä usko, että kukaan ajattelee Vuorta maailman huonoimpana valmentajana tästä ikuisuuteen.
Minä uskon. Noin huono ei kukaan ole ollut koskaan missään kuin Juha Vuori. Mistä ihmeestä tällainen täysin kädetön kaveri löytyi Lukkoon? Säälittävä tapaus kokonaisuudessaan.
Korjataan että toimistolla ei ole tapahtunut muutoksia, vaan hallituksessa ja edelleen ainakin mun mielestä sinne toimistolle pitää se yksi virka perustaa, johon pitää tulla oikea tekijä, eikä tästä wanhasta kaartista ketään.Kyseessä oli lähinnä vitsi. Myös peukkua sille, että toimistollakin tapahtui muutosta.
Heikkilä on selvästi tuonut järkeä Lukon joukkueen toimintaan jota ei ollut olenkaan.
Ei jumalauta. Jäätävää touhua. Onko hankala hengittää?
Mielenkiintohan on erittäinkin orastava. Pelejä on tullut vilkuiltua. Ja kyllähän tässä nyt maltetaan pieni välikatsaus kirjoittamaan.Onko mielenkiinto siirtynyt toisaalle vai onko kyseessä niin mielenkiintoinen projekti ettei siitä malta puhua;)
Miksi ihmeessä Vuorta pitäisi puolustella? Voi olla kiva tyyppi ja kaikkea, mutta päävalmentajana epäonnistui niin pahasti kuin valmentaja voi.