Kannattajilta seurajohdolle

• 215 191
  • 670

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
VOITTAA TEPPO!
Flashback! Mutta ei täydellinen, sillä en muista miten se '[jotain], pistetään lyttyyn, vessan pyttyyn, vedetään alas, Kerho on paras!' alkaa.

Edit: PS. Voisiko mitenkään saada sarjataulukon takaisin halliin? Jos Hassisen kuolleen ruumiin yli niin aina parempi.

Viimeksi muokattu:

d2uce

Jäsen
Edit: PS. Voisiko mitenkään saada sarjataulukon takaisin halliin? Jos Hassisen kuolleen ruumiin yli niin aina parempi.

Sarjataulukkoa kaipaan myös minä.

Mitäköhän vanhalle tulostaululle tapahtui? Olen 95% varma, että olen tätä täällä kysynyt ennenkin, mutta en kyllä enää muista vastausta.

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mitäköhän vanhalle tulostaululle tapahtui? Olen 95% varma, että olen tätä täällä kysynyt ennenkin, mutta en kyllä enää muista vastausta.

Siis kysymys ilmeisesti liittyy edelleen siihen sarjataulukkoon. Itse muistaisin tästä kommentoidun jotenkin siihen tapaan, että "ei muissakaan halleissa ole joten ei Ritarihallissakaan tarvitse olla".

Äärimmäisen hyvä perustelu. Ihan yhtä hyvin sen taulukon olisi voinut pitää perusteella "näin meidän firmassa on ollu tapana".

TJ MACKEY

Jäsen
Siis kysymys ilmeisesti liittyy edelleen siihen sarjataulukkoon.
Mikäli joku tietää niistä uusista videotauluista, mistä mainittiin joskus remontin yhteydessä, niin olisi hauska kuulla lisää infoa. Mikäli tauluja/screenejä/telkkareita tulee lisää, niin sisältöä voisi niihin saada hieman lisää. Nyt niissä telkkareissa on lähinnä näkynyt peliä, ja kuulunut Joksin jutustelua ja mukahauskuuttelua Hämptonin "silmäätekevien" kanssa. Esimerkiksi pelikatkojen ajaksi ruutuun voisi ilmestyä tilanteet muilta paikkakunnilta kera sarjataulukon.

d2uce

Jäsen
Mikäli joku tietää niistä uusista videotauluista, mistä mainittiin joskus remontin yhteydessä, niin olisi hauska kuulla lisää infoa. Mikäli tauluja/screenejä/telkkareita tulee lisää, niin sisältöä voisi niihin saada hieman lisää. Nyt niissä telkkareissa on lähinnä näkynyt peliä, ja kuulunut Joksin jutustelua ja mukahauskuuttelua Hämptonin "silmäätekevien" kanssa. Esimerkiksi pelikatkojen ajaksi ruutuun voisi ilmestyä tilanteet muilta paikkakunnilta kera sarjataulukon.

Eiköhän se tärkein asia ole laittaa ne Rinkelinmäen tapahtumat hidastuksien kera sinne taululle, ehkä muutama mainos siihen sekaan. Mitään muiden paikkakuntien tilanteita siellä ei tarvitse videokuvan kera näyttää, sarjataulukosta nyt puhumattakaan.

TJ MACKEY

Jäsen
Eiköhän se tärkein asia ole laittaa ne Rinkelinmäen tapahtumat hidastuksien kera sinne taululle, ehkä muutama mainos siihen sekaan. Mitään muiden paikkakuntien tilanteita siellä ei tarvitse videokuvan kera näyttää, sarjataulukosta nyt puhumattakaan.
No sehän on selvä ettei pelin aikana kuulu näyttää videokuvaa mistään muualta, ja hidastukset Kerhon pelistä pelikatkon aikana olisi plussaa. Pelikatkoille mielestäni mahtuu kuitenkin muutakin kuin vain hidastuksia, tai kuvan siirtämistä kellotauluun.

Itse tykkään katsoa tilanteita muilta paikkakunnilta myös pelin aikana. Nykyinen kellotaulu ei palvele mielestäni siinä kovin hyvin. Ja jos ei kerta kunnon media-kuutiota ole tulossa, niin ehkä näitä telkkareita voisi hyödyntää paremmin.

Tottakai sen pahvisen sarjataulukonkin voi sinne kulmaan pistää.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Sitten vielä hallista lämmitys pois.

Tämäkin muutos olisi lähinnä kosmeettinen, jos se tärkein jäisi puuttumaan: Ghostbusters-tunnari on saatava takaisin taukomusiikkeihin!

Toivottavasti videotaulut saadaan sijoitettua järkevästi (oletan siis, että kentän ylle tulevaa kuutiota RitariPatriaRinkeliin ei tule) ja niiden tarjoama sisältö painottuu käynnissä olevaan peliin ja etenkin pelitapahtumien uudelleennäyttöön, parhaiden palojen tullessa hidastettuna. Lisäarvoa, sano.

Liityn joukkoon jos joku perustaa Pahvinen Sarjataulukko Takaisin ja Heti (PaSTaH) -yhdistyksen tai edes addressin. Itse en viitsi.

M10

Jäsen
Mihinköhän sellainen videotaulu tuolla hallissa tällättäsiin? Täytyisi löytää sellainen turvallinen paikka, mihnä ultrasit eivät näppeineen yltäisi. Ruuvaavat pian irti, kun eivät istumaan mahdu.

Mua hieman kismittää kuuluttajan laiska; "SM-liigan ottelutilanteita muilta paikkakunnilta tulostaululla". Entä jos istuu/seisoo sellaisessa paikassa, mistä tulostaulun huippumodernia tekstiosaa ei näe. Sellaisiakin paikkoja hallista meinaan löytyy. Ei se nyt paha rasti ole luetella noita tuloksia, tana ja kele.

Joskus muuten kerrottiin maalintekijätkin. Se vasta gutaa teki liigapörssin harrastajalle.

No. All this said and done, itse joka tapauksessa liittyisin stadilaislapsia karkoittavaan; Pahvinen Hassisen Jorma Kulmaan -addressiin (PaHaJoKu!).

"Ihan hyvät ne on"

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Mua hieman kismittää kuuluttajan laiska; "SM-liigan ottelutilanteita muilta paikkakunnilta tulostaululla". Entä jos istuu/seisoo sellaisessa paikassa, mistä tulostaulun huippumodernia tekstiosaa ei näe. Sellaisiakin paikkoja hallista meinaan löytyy. Ei se nyt paha rasti ole luetella noita tuloksia, tana ja kele.

Joo-o, kerran erässä ei varmaan olisi liikaa pyydetty. Tai edes erätauolla?

No. All this said and done, itse joka tapauksessa liittyisin stadilaislapsia karkoittavaan; Pahvinen Hassisen Jorma Kulmaan -addressiin (PaHaJoKu!).

Mitä Hassisen poika näki saunassa? Pahvisen isänsä.

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jokerit oli ollut loppuun asti sekä Chiodon että Anderssonin perässä mutta kun HPK ei suostunut luopumaan heistä ilman mukana paketissa ollutta Matti Alatalon kauden 2008-2009 palkkaa niin jäi hankkimatta. Kärpät tähän suostui ja ilmeisesti tekivät oikean ratkaisun ainakin viime kauden osalta. Toisaalta kenties meidän valmentaja toisen ratkaisun tehdessä olisi ollut ensi kaudella Matti Alatalo.
Huomasin sattumalta tälläisen viestin mennäajoilta. Enpä tiedä, kuinka luotettavaa tieto on, mutta jos näin on asiat olleet, niin ihan hyvä päätös. Jos siis Alatalo oli niin kallis, mitä luulen. Ja kun saatiin se vielä pahaan kilpailijaan, niin 10+ ja papukaijamerkki näistä neuvotteluista sinne seurajohtoon!

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Hienoa nähdä vanhat parrat kesätreenikuvissa. Toke-Tuuski -kaksikolla on varmasti paljon annettavaa liigalle, jos vaan fysiikka on hyvällä tasolla.

d2uce

Jäsen
190-senttisen Risto Korhosen nyrkiniskussa on voimaa.

Hieno kuva. Tuukka ja Gooni pistävät ensi kaudella sellaiset myllyt pystyyn, että Jokerit joutuvat hankkimaan vahvistusta ko. osastolleen.

Tuosta kun olisi tuo vihreäpaitainen kaveri laittanut pikku jabin takaisin, olisi Ettanit levinneet hyvin nopeasti pitkin tatamia.

M10

Jäsen
Tuosta kun olisi tuo vihreäpaitainen kaveri laittanut pikku jabin takaisin, olisi Ettanit levinneet hyvin nopeasti pitkin tatamia.

Tuo vihreäpaitainen näyttää muuten ihan Joe Rullierilta.

**

Hienosti lähtenyt tiedotus vörkkimään sen jälkeen, kun Kulmala tuli puikkoihin. Nyt nettikirjoittelijatkin huomioidaan, vaikka me ollaankin vähän toisarvoisia katsojia.

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Hienoa nähdä vanhat parrat kesätreenikuvissa. Toke-Tuuski -kaksikolla on varmasti paljon annettavaa liigalle, jos vaan fysiikka on hyvällä tasolla.

Tuuski on siinä ryhmässä, joka tekee aina vähän enemmän reenejä. Kutsutaan vekkulisti läskiryhmäksi.

Että silleen...

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Tuuski on siinä ryhmässä, joka tekee aina vähän enemmän reenejä. Kutsutaan vekkulisti läskiryhmäksi.

Että silleen...

Niin, ryhmässä taitaa olla tuollainen 20 jätkää ja se perustuu vain rasvaprosenttiin. (Sinne mahtuu myös monta nuorempaa pelaajaa). Ja voin kertoo, että ainakin Toke Virta on todella kovassa kunnossa.

Mutta on kyllä todellakin mennyt tiedottaminen eteenpäin, pelaajien haastatteluja vielä itse kaipaisin. Noh, kaikki aikanaan!

d2uce

Jäsen
No johan nyt on. Tässähän ei pysy enää päivitystahdissa mukana, kun nyt jo parissa viikossa tullut uusia juttuja sivuille luettavaksi enemmän kuin koko viimekaudella yhteensä.

Hieno homma, että sivuillakin tapahtuu. Onkohan ulkoasuun tulossa jotain päivitystä vielä?

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
D2uce sen sanoi, todella hyvältä näyttää. Vielä kun niistä uusista pelipaidoista jossain näytettäisiin kuvat niin avot.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy