Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen katsomoissa

  • 1 395 832
  • 6 052

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaikki maailman asiat eivät päädy ja hyvä näin, mutta tuhansia ihmisiä liikuttava pääsarjatason jääkiekko-ottelu herättää äkkiä huomiota pelkällä olemassaolollaan. Puhumattakaan kun tapahtuneesta on jo olemassa johtolanka, nimittäin tämä kuuluisa paikallislehden haastattelu. Eikös isossa kuvassa siihen oltaisi jo tartuttu jos nähtäisi tarttumisen arvoisena, näin itse näen asian. Eikä tämä ole yleisluontoista törkyhuutojen vähättelyä ja hyväksyntää, vaan omaa realisista pohdintaa. Kiitos ja anteeksi.
Jos valtamedialla on käytössään vain tuo paikallislehden haastattelu eikä mitään muuta, niin ehkä sitä ei koettu riittäväksi lähteeksi uutisoinnille? Tai ehkä sen pohjalta on kyselty Westerholmilta, joka ei ole halunnut lähteä puhumaan asiasta medialle yhtään enempää? Jos media ei ole kuullut mitä on huudeltu ja Westerholm ei halua asiaa yhtään enempää julkisuuteen, niin mistä se juttu repäistään?

Ei ne asiat itsekseen päädy avoimesti median käsiteltäviksi, vaikka olisikin lähtökohtaisesti kyse julkisesta tapahtumasta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 444

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Olisikohan Westerholmilla mahdollisesti ollut jotakin parempia paikkoja, johon kanavoida tämä tapahtunut. Kuten esimerkiksi jokukkueenjohto tms. toimihenkilö organisaation sisältä? Pitäisi kai nämä media-pelit jo tietää, kun ei enää mikään junnumokke ole.

Tiedän joo, varmasti saattaa lipsahtaa vahingossa asioita haastatteljan mikkiin mitä ei pitäisi, mutta joka tapauksessa.

Jos tuo kutenkin on tarkoitettu ulostulo medialle, niin mitä hän tuolla hakee? Sääliä? Ei taida lehden toimittajalla olla työkaluja auttaa, kuin tehdä klikkiotsikko lehteen.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Kaukaan pääty-podcastin uusimmassa jaksossa jutustelua kärppäfanien huuteluista Westerholmille. Alkaa noin 41.00 ajassa.

Eli tappouhkauksia on huudettu. Vain jos siis suostuu uskomaan tuota podcastia mitä kukaan ei tietenkään tee eikä kuulukkaan kun asiasta ei ole alibissa kerrottu. Nyt voidaan haudata keskustelu.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
"Mä vähän kyselin ja sieltä on tullut suoria tappouhkauksia Westerholmille".

Sitten vaan rikosilmoitusta vääntelemään, jos niikseen katsoo. Harmillinen homma, jos pitää paikkaansa.

Nyt voidaan haudata keskustelu.
Todellakin voidaan.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
"Mä vähän kyselin ja sieltä on tullut suoria tappouhkauksia Westerholmille".

Sitten vaan rikosilmoitusta vääntelemään, jos niikseen katsoo. Harmillinen homma, jos pitää paikkaansa.
Ehkä sinäkin hiljalleen ymmärrät miten idioottimaisia kommenttisi asiaan olivat, kun et tiennyt yhtään mitä on tapahtunut.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tpip

Yabada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tämä. Täällä jatkoajalla on taas vähemmän yllättäen aivan järkyttävän sakea meininki, kun on nähty hyvä sauma hyökätä niitä pahoja "lutuurilasseja" vastaan. Kukaan ei tiedä asiasta yhtään mitään ja silti on jo monta sivua paskaa saatu kirjoiteltua ja yleinen konsensus on, että vähintään tappouhkauksia siellä on huudettu.
Ymmärsin ja käsitin, että olet paikalla ollut ja mahdollisesti tiedät, mitä siellä on huudeltu.

Haluatteko myös kannatuslaulut ja -huudot lainaan? Ei nekään tuntuneet sieltä toisesta päästä oikein lähtevän.

Miksei sitä nyt voi sanoa, mitä siellä on huudettu?

Uhriutumisesta ja muiden tekstien värittelyistä kyllä 10/10. Se on aina paras ratkaisu, eikä aiheuta reaktioita ollenkaan.

Joukollahan täällä on vaan ihmetelty, että mitä siellä on huudeltu, kun tuollainen reaktio Westerholmilta on mahdollisesti tullut. Varsin hyvässä hengessä ja hieman kuittaillen on kärppäpäädystä kysytty, että mikä homma. Vastausta ei ole kuulunut, vähättelyä sen sijaan sitäkin enemmän.

Kaukaan pääty-podcastin uusimmassa jaksossa jutustelua kärppäfanien huuteluista Westerholmille. Alkaa noin 41.00 ajassa.
Eli tappouhkauksia huudeltu tämän mukaan, ja tämähän on ainoa totuus, kun kolme päivää on koitettu kysyä, että mitä siellä on huudeltu vastausta saamatta. En siis ihmettele, että ei ole kehdattu vastata.

Peukkuja kärppäpäätyyn ja eteenpäin.
 

444

Jäsen
Eli tappouhkauksia on huudettu. Vain jos siis suostuu uskomaan tuota podcastia mitä kukaan ei tietenkään tee eikä kuulukkaan kun asiasta ei ole alibissa kerrottu. Nyt voidaan haudata keskustelu.
Tappouhkaukset on hei ihan normaalia lutuurilasselarppausta. Ja kännissäkin varmaan oltiin. Kyllä pitää ymmärtää, ihan niinkuin niitä rattijuoppojakin, jotka vain ihan läpällä siellä kylänraiteilla kurvailevat.
Nää reppanat on kaiken säälittävyytensä lisäksi todennäköisesti ylpeitä toiminnastaan. Kännissä käkätetään kimpassa, kuinka taas joku pahastui pojankoltiaisten kolttosista. Hirveän ikävää, kun kukaan ei muista tifoja eikä ymmärrä, että Escobar ihan oikeasti tapettiin oman maalin jälkeen 1994. Tähän verrattuna ihan lässynläätä taas koko juttu.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Ehkä sinäkin hiljalleen ymmärrät miten idioottimaisia kommenttisi asiaan olivat, kun et tiennyt yhtään mitä on tapahtunut.
Mielestäni ainut oikeasti perseilykommentti omalta osaltani oli se ensimmäinen. Sen jälkeen olen vain tuonut toista näkökantaa pöytään, ns. vastavoimaa sille konsensukselle, jossa ilman mitään faktoja heitettiin kärppäkannattajia bussin alle.'

Ja vielä toisen kerran: Harmillinen tapaus ja tuollainen täytyisi loppua todellakin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mielestäni ainut oikeasti perseilykommentti omalta osaltani oli se ensimmäinen. Sen jälkeen olen vain tuonut toista näkökantaa pöytään, ns. vastavoimaa sille konsensukselle, jossa ilman mitään faktoja heitettiin kärppäkannattajia bussin alle.'

Ja vielä toisen kerran: Harmillinen tapaus ja tuollainen täytyisi loppua todellakin.
Senkin jälkeen jatkoit syyllisten etsimistä muualta ja sokeaa omien puolustelua, sekä tapauksen vähättelyä. Tyhmin oli ensimmäinen viesti, mutta linja jatkui pitkälti samana senkin jälkeen.
 

Pota67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomalaiset NHL:ssä
No voi helvetti taas. Joka sakkiin ilmeisesti niitä idiootteja mahtuu. Ei vaan meikäläisen päähän mahdu mikä saa huutelemaan kassarille tappouhkauksia, varsinkin kun ottelu nyt päättyi melko selvästi vielä Kärpille. Painetta saa ja pitääkin kannattajien antaa, mutta kai nyt aikuisilla ihmisillä joku raja luulis olevan, mutta näemmä ei. Hävetkää saatana. Toivottavasti näin nyt ei oikeasti ole käynyt.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Tämäkin on keissi taas niistä monista, jossa yhden perseilijän/känniääliön toimiesta pilataan koko porukan maine. Harmillinen tilanne myös tuolta kantilta katsottuna.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No voi helvetti taas. Joka sakkiin ilmeisesti niitä idiootteja mahtuu. Ei vaan meikäläisen päähän mahdu mikä saa huutelemaan kassarille tappouhkauksia, varsinkin kun ottelu nyt päättyi melko selvästi vielä Kärpille. Painetta saa ja pitääkin kannattajien antaa, mutta kai nyt aikuisilla ihmisillä joku raja luulis olevan, mutta näemmä ei. Hävetkää saatana. Toivottavasti näin nyt ei oikeasti ole käynyt.
Juuri näin. Mukava nähdä, että Kärppäkannattajien piireissäkin tällainen tuomitaan suorilta (mitä en toki epäillytkään), sillä sisältä tuleva paine on tehokkain keino tällaisen estämiseen jatkossa.
 

Angelo Bronte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & Luleå HF
Ymmärsin ja käsitin, että olet paikalla ollut ja mahdollisesti tiedät, mitä siellä on huudeltu.

Miksei sitä nyt voi sanoa, mitä siellä on huudettu?
Olin paikalla ja en ole katsonut tarpeelliseksi kertoa, mitä siellä on huudeltu, koska täällä on ollut keskustelun taso tätä mitä se on ollut. Nyt, kun kerran Kaukaan päädyssä on noin varmaa tietoa asiasta, niin minä voin kertoa sen, että ainuttakaan tappouhkausta tai muutakaan uhkausta ei minun korviini kuulunut. Ja koska olin samassa katsomossa kuin huutelijat, niin pidän aika todennäköisenä, että olisin kyseisiä huutoja kuullut, mikäli niitä olisi ollut. Huudot olivat (käsittääkseni) suhteellisen normaaleja mestismaalivahdiksi haukkumista ja sen epäilemistä että Westerholmista tulisi koskaan mitään. Toki myös erinäisten hakkumis- ja kirosanojen sävyttämänä. Ehkä erona normaaliin matsiin oli se, että huutelua tapahtui aika intensiivisesti koko pelin ajan johtuen siitä, että Westerholm itse otti kontaktia ensimmäisten huutojen jälkeen katsomoon. Hyvin kummallinen mielestäni tuo Westerholmin pelin jälkeinen reaktio.

Kaukaan päädyn podcastista taas sen verran, että ei ole ensimmäinen kerta kun Lappeenrannasta suolletaan mediaan vähän muunneltuja totuuksia. Mutta ei se mitään, huutelijoista tuskin onneksi kukaan on tämän ketjun antia lukemassa.
 
Viimeksi muokattu:

Pota67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomalaiset NHL:ssä
Olin paikalla ja en ole katsonut tarpeelliseksi kertoa, mitä siellä on huudeltu, koska täällä on ollut keskustelun taso tätä mitä se on ollut. Nyt, kun kerran Kaukaan päädyssä on noin varmaa tietoa asiasta, niin minä voin kertoa sen, että ainuttakaan tappouhkausta tai muutakaan uhkausta ei minun korviini kuulunut. Ja koska olin samassa katsomossa kuin huutelijat, niin pidän aika todennäköisenä, että olisin kyseisiä huutoja kuullut, mikäli niitä olisi ollut. Huudot olivat (käsittääkseni) suhteellisen normaaleja mestismaalivahdiksi haukkumista ja sen epäilemistä että Westerholmista tulisi koskaan mitään. Toki myös erinäisten hakkumis- ja kirosanojen sävyttämänä. Ehkä erona normaaliin matsiin oli se, että huutelua tapahtui aika intensiivisesti koko pelin ajan johtuen siitä, että Westerholm itse otti kontaktia ensimmäisten huutojen jälkeen katsomoon. Hyvin kummallista mielestäni tuo Westerholmin pelin jälkeinen reaktio.

Kaukaan päädyn podcastista taas sen verran, että ei ole ensimmäinen kerta kun Lappeenrannasta suolletaan mediaan vähän muunneltuja totuuksia. Mutta ei se mitään, huutelijoista tuskin onneksi kukaan on tämän ketjun antia lukemassa.
Toki selväksi kävi hyvin nopeasti myös se, että ko. podcastilla tuntui olevan jotain antipatioita meitä oululaisia kohtaan, tiedä sitten mistä johtuu. Mikäli tilanne todellisuudessa on mennyt edellämainitsemallasi tavalla (mitä tässä nyt tietenkin toivotaan) on koko jupakka kieltämättä todella erikoinen, sillä tokihan Liigassa operoiva veskari saa joka matsissa kuulla imuria, seulaa ym huutelua. Ja ne omalta osaltaan kuuluukin hommaan. Mikäli Westerholm on itse huomioinut huutelut luulisi sen olevan itsestäänselvyys myös pelaajalle, että homma nyt ei sillä ainakaan tule helpottamaan.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Olin paikalla ja en ole katsonut tarpeelliseksi kertoa, mitä siellä on huudeltu, koska täällä on ollut keskustelun taso tätä mitä se on ollut. Nyt, kun kerran Kaukaan päädyssä on noin varmaa tietoa asiasta, niin minä voin kertoa sen, että ainuttakaan tappouhkausta tai muutakaan uhkausta ei minun korviini kuulunut. Ja koska olin samassa katsomossa kuin huutelijat, niin pidän aika todennäköisenä, että olisin kyseisiä huutoja kuullut, mikäli niitä olisi ollut. Huudot olivat (käsittääkseni) suhteellisen normaaleja mestismaalivahdiksi haukkumista ja sen epäilemistä että Westerholmista tulisi koskaan mitään. Toki myös erinäisten hakkumis- ja kirosanojen sävyttämänä. Ehkä erona normaaliin matsiin oli se, että huutelua tapahtui aika intensiivisesti koko pelin ajan johtuen siitä, että Westerholm itse otti kontaktia ensimmäisten huutojen jälkeen katsomoon. Hyvin kummallinen mielestäni tuo Westerholmin pelin jälkeinen reaktio.

Kaukaan päädyn podcastista taas sen verran, että ei ole ensimmäinen kerta kun Lappeenrannasta suolletaan mediaan vähän muunneltuja totuuksia. Mutta ei se mitään, huutelijoista tuskin onneksi kukaan on tämän ketjun antia lukemassa.

Tätä kyselin ekassa viestissä mielestäni ihan asiallisesti. Lynkkausmieliala olisi voitu suoriltaan välttää vastaamalla, eikä vähättelemällä ja tarjoamalla kannustushuutojakin kotifaneille lainaksi. Kiitos vastauksesta.
 

Angelo Bronte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & Luleå HF
Tätä kyselin ekassa viestissä mielestäni ihan asiallisesti. Lynkkausmieliala olisi voitu suoriltaan välttää vastaamalla, eikä vähättelemällä ja tarjoamalla kannustushuutojakin kotifaneille lainaksi. Kiitos vastauksesta.
Joopa joo, kyllä sen sunkin asenne koko episodia kohtaan oli aika selkeä ennen kuin postasin tähän ketjuun ensimmäistä kertaa.
 

33720

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jauhojengi
Kuuntelin tuon podcastin kohdasta 41min. Siinä oli paljon ihmettelyä siitä, että tappouhkauksien huutelusta olisi keskusteltu hyväksyvään tyyliin, olisi jopa olemassa joku konsenus, jossa tällainen toiminta hyväksyttäisiin asiaan kuuluvana. Mihin keskusteluun siinä viitattiin? Missä tätä tappouhkauksien hyväksyntää on esiintynyt? Kysyn vilpittömästi, kun en ole esim. tätä ketjua ihan joka viestin osalta lukenut.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joopa joo, kyllä sen sunkin asenne koko episodia kohtaan oli aika selkeä ennen kuin postasin tähän ketjuun ensimmäistä kertaa.
Ja tämän kaltaisten viestien vuoksi sun sanaan ei kyllä ole mitään luottamista tässä asiassa. Olet selvästi ottanut kannan puolustaa omia sokeasti, enkä usko että olet ainakaan kunnolla kuullut mitä siellä on lopulta huudeltu. Kunhan heitit jotain, kun asiaa riittävästi kyseltiin.

On huomattavasti uskottavampaa, että huutelun taso ei ole pysynyt kuvailemallasi tasolla, kun ottaa huomioon Westerholmin reaktion ottelun jälkeen.
 

Bacon

Jäsen
Laitatko linkkiä, missä on tosta tappouhkauksista. Menny itellä täysin ohi. Kovia syytöksiä.
Yhtään tappouhkausta tai muuta väkivaltaan liittyvää Westerholmille ei ole Kärppien kannattajat huutaneet. Niklaksella ei vaan ilmeisesti pää kestänyt kaksi erää jatkunutta vittuilua ja itki tästä sitten paikallistoimittajalle, joka teki asiasta omat johtopäätöksensä.
En mä mistään lehdestä tätä ole lukenut enkä myöskään löytänyt mitään lehtijuttua asiasta. Ihmettelenkin, että mistä tänne on revitty Westerholmin itkut toimittajalle, kun sellaista en ainakaan itse löydä mistään. Kuulin asian hallin henkilökunnalta, jotka ovat matsin aikana muutamaan otteeseen kävelleet siitä vieraskatsomon alapuolelta enkä näe mitään syytä, miksi he valehtelisivat asiasta. Aika aggressiivisen oloista porukkaa siinä vieraskatsomon etupäässä oli koko matsin ajan.
 

Angelo Bronte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & Luleå HF
Ja tämän kaltaisten viestien vuoksi sun sanaan ei kyllä ole mitään luottamista tässä asiassa. Olet selvästi ottanut kannan puolustaa omia sokeasti, enkä usko että olet ainakaan kunnolla kuullut mitä siellä on lopulta huudeltu. Kunhan heitit jotain, kun asiaa riittävästi kyseltiin.

On huomattavasti uskottavampaa, että huutelun taso ei ole pysynyt kuvailemallasi tasolla, kun ottaa huomioon Westerholmin reaktion ottelun jälkeen.
Hahah. Kysy sitten Westerholmilta, jos ei paikalla olleen vastaus kelpaa. Aivan vitun uskomatonta vänkäystä. Mulle on ihan yks lysti, mitä uskot tai mitä et. Jos haluat pitäytyä uskossa, että siellä on tappouhkauksia huudeltu, niin pitäydy.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hahah. Kysy sitten Westerholmilta, jos ei paikalla olleen vastaus kelpaa. Aivan vitun uskomatonta vänkäystä. Mulle on ihan yks lysti, mitä uskot tai mitä et. Jos haluat pitäytyä uskossa, että siellä on tappouhkauksia huudeltu, niin pitäydy.
Sun asenne on ollut jatkuvasti ihmeellisen ylimielinen ja hyökkäävä. Ei tässä ketjussa ole oikeastaan kukaan pitänyt millään tavoin varmana, että siellä on tappouhkauksia huudeltu, mutta sinä olet tehnyt ihmeellisiä johtopäätöksiä tyhjästä. Kun sitten lopulta päätät kyselyjen jälkeen kertoa mitä siellä on huudeltu, niin tulee jotain epämääräistä jargonia.

Syyttelet täällä muita asennoitumisesta, vaikka olet itse asennoitunut vahvemmin kuin kukaan muu tässä ketjussa.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Tämäkin on keissi taas niistä monista, jossa yhden perseilijän/känniääliön toimiesta pilataan koko porukan maine. Harmillinen tilanne myös tuolta kantilta katsottuna.

Jep, todistaa myös sen miten juurikin se sokea puolustelu tekee ihan samaa vielä lisää ja antaa vaan vauhtia. Erinomainen esimerkki. Omissa silmissäni ainakin -jos mahdollista enää olemattomista pisteistä- tämän leirin pisteet laski entisestään. Iät ajat vähiten pitämäni porukka, nousukkaitten fanit ei vaan osaa käyttäytyä. Liikaa menestystä liian nopeasti niin kusihan siinä nousee päähän niinhän se menee kaikessa muussakin.
Jos asia olisi haluttu selvittää Kärppäpuoleltakin heti alkuun suoraan vaan ilman mitään selittelyjä ja puolusteluja niin paljon vähemmän olisi tarhraantunut paita ainakin minun silmissä. Nyt sitten kun tihkuu jotain muuta kautta vähän edes tietoa mitä siellä huudeltu niin se onkin yllättäen vain antipatiaa ja kateellisten Oulu vihaa jne. Tulee mieleen Venäjä. Kaikessa ja kaikkialla muualla on aina vika, ikinä ei ole mitään omassa tekemisessä. Ja sitten vielä ihmetellään kuorossa Krokotiilin kyyneleiden valuessa miten voi olla, että kaikki ei tykkää. No onpa kumma homma.


Olin paikalla ja en ole katsonut tarpeelliseksi kertoa, mitä siellä on huudeltu, koska täällä on ollut keskustelun taso tätä mitä se on ollut. Nyt, kun kerran Kaukaan päädyssä on noin varmaa tietoa asiasta, niin minä voin kertoa sen, että ainuttakaan tappouhkausta tai muutakaan uhkausta ei minun korviini kuulunut. Ja koska olin samassa katsomossa kuin huutelijat, niin pidän aika todennäköisenä, että olisin kyseisiä huutoja kuullut, mikäli niitä olisi ollut. Huudot olivat (käsittääkseni) suhteellisen normaaleja mestismaalivahdiksi haukkumista ja sen epäilemistä että Westerholmista tulisi koskaan mitään. Toki myös erinäisten hakkumis- ja kirosanojen sävyttämänä. Ehkä erona normaaliin matsiin oli se, että huutelua tapahtui aika intensiivisesti koko pelin ajan johtuen siitä, että Westerholm itse otti kontaktia ensimmäisten huutojen jälkeen katsomoon. Hyvin kummallinen mielestäni tuo Westerholmin pelin jälkeinen reaktio.

Kaukaan päädyn podcastista taas sen verran, että ei ole ensimmäinen kerta kun Lappeenrannasta suolletaan mediaan vähän muunneltuja totuuksia. Mutta ei se mitään, huutelijoista tuskin onneksi kukaan on tämän ketjun antia lukemassa.


Miten mahtava logiikka. Kun keskustelun taso on muka jotain, niin ei voi faktoja laittaa pöytään ei vaikka pyydetään ja varsinkin kun ei muka ole mitään erikoista, niin ei vaan. Mutta kun joku muu tuo faktoja pöytään, niin (huom. keskustelun "taso" edelleen se täysin sama kuin aiemmin..) yllättäen sitten heti pitääkin tulla ja voidaan kertoa, ettei mitään ole kyllä varmasti tuollaista tehty.
Ja ihan taatusti vielä varmaan oletat, että sinua uskotaan tässä ihan täysin? Heh.. ainakin minun silmissä sinun sanoilla ei ole varsinkaan enää mitään painoarvoa. Eikä muuten yllätä yhtään, että kun sitten tulet faktojen jälkeen paikalle kertomaan miten meni, menikin muka päinvastoin. Jep jep. Ja niin tosiaan, Westerholmin oma vika ihme reaktio, ja tottakai podcastikin vihaa Oululaisia ja ihan selvä panettelun agenda ja ovat varmasti vain kateellisia ja sitä ja tätä mitäs näitä nyt vielä oli.

Kyllä te olette luuseriporukkaa koko nousukkaiden väki ei siitä pääse mihinkään. Kova on homma koittaa kunnioitusta saada takaisin. Minun silmissä sitä ei juuri ole ollutkaan, mutta nyt ei kyllä enää yhtään. Huono homma niille asiallisille joita siellä seassa tietenkin osa on, mutta ei voi mitään niin se menee siinä samalla valitettavasti.


Toki selväksi kävi hyvin nopeasti myös se, että ko. podcastilla tuntui olevan jotain antipatioita meitä oululaisia kohtaan, tiedä sitten mistä johtuu. Mikäli tilanne todellisuudessa on mennyt edellämainitsemallasi tavalla (mitä tässä nyt tietenkin toivotaan) on koko jupakka kieltämättä todella erikoinen, sillä tokihan Liigassa operoiva veskari saa joka matsissa kuulla imuria, seulaa ym huutelua. Ja ne omalta osaltaan kuuluukin hommaan. Mikäli Westerholm on itse huomioinut huutelut luulisi sen olevan itsestäänselvyys myös pelaajalle, että homma nyt ei sillä ainakaan tule helpottamaan.

Joo tässäkin, Westerholmin oma vikahan se toki ja kaikilla vaan antipatioita ja kateutta Oulua kohtaan niinhän se on, ihan syyttä suotta taas kerran kaikki.


Korostan tähän loppuun, tämä kaikki vain minun yksittäinen mielipide. Ja todetaan nyt sekin, että ei tuossakaan varmasti vielä koko totuus ole mitä podcastin kautta tuli ilmi, se tuskin kokonaan tulee ikinä ilmi joten jätetään sillekin varaus. Suuntaan kuin toiseen.

Ja kysynpähän vielä muuten toistamiseen, mitäpä luulette miksi Westerholm tekisi tälläistä ja tekisikö edes pelkkien imuri ja mestisveskari ym. huutojen jälkeen? Mikä on todennäköisyys? Itse veikkaan, että puhdas nolla. On ihan taatusti kuullut tuota enemmän kuin tarpeeksi ja olen lähes varma, ettei moiset saa jäämään pukukoppiin, vielä julkistamaan sitä (varaus sille että joku median heppu kuullut sen ns. vahingossa) Ei, jotain hevimpää shittiä on melkein pakko olla. Mitä, sitä ei vieläkään tarkkaan tiedä, mutta osviittaa on et olis jopa tappouhkauksia. Kuka kumipää menee kiekkopeliin uhkailemaan tapolla, ja ennenkaikkea minkä helvetin takia? Ei jeesus minkälaisia idiootteja sitä onkaan olemassa ei muuta voi sanoa.
Ja joo, perään vielä se, että olen minäkin huudellut tuomaria nuijaksi ja puusilmäksi mitä näitä nyt on, se tuskin yhtään sen viisaampaa myöskään ei sillä. Mutta on siinä hiuksen hieno ero sentään tappouhkauksiin sen haluaisin uskoa. Typerää toki yhtä kaikki kuten todettua.
 

Maustemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
On taas keskustelun taso taattua jatkoaikaa. Ensin haukutaan 4 sivua "lutuurilasseja" ja vertaillaan rattijuopoiksi ja naistenhakkaajiksi, vaikka kukaan ei oikeasti tiedä mitä siellä on huudeltu. Samalla ihmetellään yhdessä miksei nämä lutuurilasset ilmottaudu ketjuun avoimesti. Sitten kun joku oikeasti paikalla ollut (ei se podcast) kertoo mitä on huudettu, ei uskota koska kuulemma keskustelutyyli on aggressiivinen. Jatkakaa samaan malliin!
 

Aapee79

Jäsen
Mitähän tässä oikein uskoisi? Jotain oululaista teiniä, joka angstaa täällä Jatkoajassa sekä oli vielä itse katsomossa tapahtumahetkellä vai järjestysmiehiä ja asianosaista. Hmm.

Sekä mitä tämä angstiteini juuri kirjoitti, että näin ja näin "vain" huudeltiin, niin oli myös jo aika naurettavaa ja mautonta. Ei toki yllättävää, kun nuorena saa vähän voimajuomaa kehoon, niin luullaan olevan niin kovia poikia. Ihan jopa maalivahdille uskalletaan kaksi tuntia räksyttää ihan täyttä paskaa - voittopelissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös