Tämäkin on keissi taas niistä monista, jossa yhden perseilijän/känniääliön toimiesta pilataan koko porukan maine. Harmillinen tilanne myös tuolta kantilta katsottuna.
Jep, todistaa myös sen miten juurikin se sokea puolustelu tekee ihan samaa vielä lisää ja antaa vaan vauhtia. Erinomainen esimerkki. Omissa silmissäni ainakin -jos mahdollista enää olemattomista pisteistä- tämän leirin pisteet laski entisestään. Iät ajat vähiten pitämäni porukka, nousukkaitten fanit ei vaan osaa käyttäytyä. Liikaa menestystä liian nopeasti niin kusihan siinä nousee päähän niinhän se menee kaikessa muussakin.
Jos asia olisi haluttu selvittää Kärppäpuoleltakin heti alkuun suoraan vaan ilman mitään selittelyjä ja puolusteluja niin paljon vähemmän olisi tarhraantunut paita ainakin minun silmissä. Nyt sitten kun tihkuu jotain muuta kautta vähän edes tietoa mitä siellä huudeltu niin se onkin yllättäen vain antipatiaa ja kateellisten Oulu vihaa jne. Tulee mieleen Venäjä. Kaikessa ja kaikkialla muualla on aina vika, ikinä ei ole mitään omassa tekemisessä. Ja sitten vielä ihmetellään kuorossa Krokotiilin kyyneleiden valuessa miten voi olla, että kaikki ei tykkää. No onpa kumma homma.
Olin paikalla ja en ole katsonut tarpeelliseksi kertoa, mitä siellä on huudeltu, koska täällä on ollut keskustelun taso tätä mitä se on ollut. Nyt, kun kerran Kaukaan päädyssä on noin varmaa tietoa asiasta, niin minä voin kertoa sen, että ainuttakaan tappouhkausta tai muutakaan uhkausta ei minun korviini kuulunut. Ja koska olin samassa katsomossa kuin huutelijat, niin pidän aika todennäköisenä, että olisin kyseisiä huutoja kuullut, mikäli niitä olisi ollut. Huudot olivat (käsittääkseni) suhteellisen normaaleja mestismaalivahdiksi haukkumista ja sen epäilemistä että Westerholmista tulisi koskaan mitään. Toki myös erinäisten hakkumis- ja kirosanojen sävyttämänä. Ehkä erona normaaliin matsiin oli se, että huutelua tapahtui aika intensiivisesti koko pelin ajan johtuen siitä, että Westerholm itse otti kontaktia ensimmäisten huutojen jälkeen katsomoon. Hyvin kummallinen mielestäni tuo Westerholmin pelin jälkeinen reaktio.
Kaukaan päädyn podcastista taas sen verran, että ei ole ensimmäinen kerta kun Lappeenrannasta suolletaan mediaan vähän muunneltuja totuuksia. Mutta ei se mitään, huutelijoista tuskin onneksi kukaan on tämän ketjun antia lukemassa.
Miten mahtava logiikka. Kun keskustelun taso on muka jotain, niin ei voi faktoja laittaa pöytään ei vaikka pyydetään ja varsinkin kun ei muka ole mitään erikoista, niin ei vaan. Mutta kun joku muu tuo faktoja pöytään, niin (huom. keskustelun "taso" edelleen se täysin sama kuin aiemmin..) yllättäen sitten heti pitääkin tulla ja voidaan kertoa, ettei mitään ole kyllä varmasti tuollaista tehty.
Ja ihan taatusti vielä varmaan oletat, että sinua uskotaan tässä ihan täysin? Heh.. ainakin minun silmissä sinun sanoilla ei ole
varsinkaan enää mitään painoarvoa. Eikä muuten yllätä yhtään, että kun sitten tulet faktojen jälkeen paikalle kertomaan miten meni, menikin muka päinvastoin. Jep jep. Ja niin tosiaan, Westerholmin oma vika ihme reaktio, ja tottakai podcastikin vihaa Oululaisia ja ihan selvä panettelun agenda ja ovat varmasti vain kateellisia ja sitä ja tätä mitäs näitä nyt vielä oli.
Kyllä te olette luuseriporukkaa koko nousukkaiden väki ei siitä pääse mihinkään. Kova on homma koittaa kunnioitusta saada takaisin. Minun silmissä sitä ei juuri ole ollutkaan, mutta nyt ei kyllä enää yhtään. Huono homma niille asiallisille joita siellä seassa tietenkin osa on, mutta ei voi mitään niin se menee siinä samalla valitettavasti.
Toki selväksi kävi hyvin nopeasti myös se, että ko. podcastilla tuntui olevan jotain antipatioita meitä oululaisia kohtaan, tiedä sitten mistä johtuu. Mikäli tilanne todellisuudessa on mennyt edellämainitsemallasi tavalla (mitä tässä nyt tietenkin toivotaan) on koko jupakka kieltämättä todella erikoinen, sillä tokihan Liigassa operoiva veskari saa joka matsissa kuulla imuria, seulaa ym huutelua. Ja ne omalta osaltaan kuuluukin hommaan. Mikäli Westerholm on itse huomioinut huutelut luulisi sen olevan itsestäänselvyys myös pelaajalle, että homma nyt ei sillä ainakaan tule helpottamaan.
Joo tässäkin, Westerholmin oma vikahan se toki ja kaikilla vaan antipatioita ja kateutta Oulua kohtaan niinhän se on, ihan syyttä suotta taas kerran kaikki.
Korostan tähän loppuun, tämä kaikki vain minun yksittäinen mielipide. Ja todetaan nyt sekin, että ei tuossakaan varmasti vielä koko totuus ole mitä podcastin kautta tuli ilmi, se tuskin kokonaan tulee ikinä ilmi joten jätetään sillekin varaus. Suuntaan kuin toiseen.
Ja kysynpähän vielä muuten toistamiseen, mitäpä luulette miksi Westerholm tekisi tälläistä ja tekisikö edes pelkkien imuri ja mestisveskari ym. huutojen jälkeen? Mikä on todennäköisyys? Itse veikkaan, että puhdas nolla. On ihan taatusti kuullut tuota enemmän kuin tarpeeksi ja olen lähes varma, ettei moiset saa jäämään pukukoppiin, vielä julkistamaan sitä (varaus sille että joku median heppu kuullut sen ns. vahingossa) Ei, jotain hevimpää shittiä on melkein pakko olla. Mitä, sitä ei vieläkään tarkkaan tiedä, mutta osviittaa on et olis jopa tappouhkauksia. Kuka kumipää menee kiekkopeliin uhkailemaan tapolla, ja ennenkaikkea minkä helvetin takia? Ei jeesus minkälaisia idiootteja sitä onkaan olemassa ei muuta voi sanoa.
Ja joo, perään vielä se, että olen minäkin huudellut tuomaria nuijaksi ja puusilmäksi mitä näitä nyt on, se tuskin yhtään sen viisaampaa myöskään ei sillä. Mutta on siinä hiuksen hieno ero sentään tappouhkauksiin sen haluaisin uskoa. Typerää toki yhtä kaikki kuten todettua.