Jos jotain oikeasti törkeää huutelua on tapahtunut, niin minun on vaikea nähdä, että sellaiseen huuteluun alentuvia henkilöitä kauheasti kiinnostaa miten ottelu on sujunut. Ei sellaisilla henkilöillä ole järkeä ainakaan tuolla hetkellä päässä juurikaan, joten eipä ottelun tilannekaan siinä kovin suurena vaikuttavana tekijänä todennäköisesti ole.Mielestäni kuitenkin olisi hyvä kyseenalaistaa myös Westerholmin sanomiset. Saipa oli koko pelin ajan ottavana osapuolena, ja tulostaulussakin se näkyi aivan selkeästi. Vähän kyllä ihmettelen jos noin reippaassa johtoasemassa on tarve vielä heitellä henkeen tai terveyteen kohdistuvia uhkauksia Saipan maalivahdille, jokin ei tässä yhtälössä oikein täsmää, plus vielä se että tästä ei missään muualla lue kuin Lappeenrannan omassa lehdessä, tekee mielestäni kyllä Westerholmin väitteistä vähintäänkin kyseenalaisen.
On kyllä perin erikoista että tästä asiasta joka olisi lähes poliisiasia, ei lue missään, kaikki vaan mutuilee, ja anteeksi täytyisi pyydellä. Ei ainakaan minulle vielä riitä näillä tiedoilla.
Jos muiden medioiden toimittajat eivät ole ko. huutelua kuulleet, eivätkä myöskään pelaajan avautumista asiasta, niin ei se kauhean ihmeellistä ole, että tuosta ei valtakunnallista uutisointia ole nähty. Varsin hataralla pohjalla tässä mennään kaiken suhteen, kun tietoa ei vain ole.
Sen takia itsekin tässä ketjussa olen vain pyytänyt varovaista kommentointia asiasta, koska on mahdollista, että kyse on vakavasta asiasta, jolloin tapauksen vähättely yms. ilman tarkempaa tietoa on varsin typerää.