Niin, onhan se hienoa raiskata Maamme-laulua olemalla maantieteellisesti keskiosassa.Meillä on omia juttuja, hienoja, kuten POHJOINEN
Niin, onhan se hienoa raiskata Maamme-laulua olemalla maantieteellisesti keskiosassa.Meillä on omia juttuja, hienoja, kuten POHJOINEN
Jaa, menikö ohi ne tuplamyllyt Lahtea vastaan syksyllä kun otettiin ensin hallin sisällä ja sen jälkeen vielä puistossa? Kyllä niistäkin täällä jauhettiin.Ilman sarvia ja hampaita. Tätä ketjua, kun lukee, niin tuntuu kyllä hyvältä olla kärppäfani. Meillä on omia juttuja, hienoja, kuten POHJOINEN, mutta meidän ei tarvitse sortua nyrkkihippasille tai paskomaan paikkoja. Littipeukku.
Mitä sää nyt höpötät? Pohjoinen ei ole yhtä kuin Lappi. Pohjoinen on ilmansuunta. Oulu on pohjoisessa verrattuna oikeastaan mihin tahansa liigajoukkueeseen verrattuna. Oulu on itseasiassa pohjoisemmassa kuin eräs true north.Niin, onhan se hienoa raiskata Maamme-laulua olemalla maantieteellisesti keskiosassa.
Eli sulla ei ole mitään tietoa mistä tuo True North tulee? Vinkkinä että Jetsin omistaa True North Sports & Entertainment niminen yritys. Kanadan puolelta löytyy vielä kaksi pohjoisemmassa olevaa joukkuetta.Mitä sää nyt höpötät? Pohjoinen ei ole yhtä kuin Lappi. Pohjoinen on ilmansuunta. Oulu on pohjoisessa verrattuna oikeastaan mihin tahansa liigajoukkueeseen verrattuna. Oulu on itseasiassa pohjoisemmassa kuin eräs true north.
No sehän ei olekaan yhtään junttia. Tepsin kannattajat voisi alkaa huutamaan Maamme -laulun johonkin väliin Supercelliä. Ah, mitä lutuuria.Eli sulla ei ole mitään tietoa mistä tuo True North tulee? Vinkkinä että Jetsin omistaa True North Sports & Entertainment niminen yritys. Kanadan puolelta löytyy vielä kaksi pohjoisemmassa olevaa joukkuetta.
"Kootimaa tää MIKKEEELIIIIIII!!!" Kyä ois että nimittäi KYÄ OIS HIANOO! Ja lutuuria myös. Sitä paitsi päämajakaupungilla nyt on sentään pikkuisen enemmän sitä henkistä pääomaa millä noita huuteluita kustantaa että turha käydä jostain takalinjasta huutelemaan.No sehän ei olekaan yhtään junttia. Tepsin kannattajat voisi alkaa huutamaan Maamme -laulun johonkin väliin Supercelliä. Ah, mitä lutuuria.
Täältä pohjoisesta katteltuna Oulu on kyllä aika etelässä. Ja täällä poroja hoidethan, ei Oulusa. Mitä noita poromiehiä on oppinut tuntemaan, niin ne on kyllä vimpan päälle kylähulluja. Sellainen katoava luonnonvara.
Jep, koska Oululaisethan eivät tapelleet pari kuukautta sitten Lahtelaisten kanssa, tai haastaneet lipunryöstöä Vaasan samanhenkisten kanssa.Ilman sarvia ja hampaita. Tätä ketjua, kun lukee, niin tuntuu kyllä hyvältä olla kärppäfani. Meillä on omia juttuja, hienoja, kuten POHJOINEN, mutta meidän ei tarvitse sortua nyrkkihippasille tai paskomaan paikkoja. Littipeukku.
Meillä on omia juttuja, hienoja, kuten POHJOINEN, mutta meidän ei tarvitse sortua nyrkkihippasille tai paskomaan paikkoja.
No eipäs ole, vaan ne huutaa omistajiensa nimeä henkeen ja vereen!!! Etkö muka tienny!?
Näköjään otit nokkiin siitä kun kerroin ettei sijainti/ilmansuunta vaikuta tuohon True North huutoon Winnipegissä. True North firma palautti NHL kiekon kaupunkiin ja fanit "kiittävät" sitä tuolla huudolla. Yhtä junttimaista se on mistä syystä tahansa.No eipäs ole, vaan ne huutaa omistajiensa nimeä henkeen ja vereen!!! Etkö muka tienny!?
Vuosisadan itsepetos koko kommentti ja kummelitason vitsi samaan aikaan. Huh huh...Ilman sarvia ja hampaita. Tätä ketjua, kun lukee, niin tuntuu kyllä hyvältä olla kärppäfani. Meillä on omia juttuja, hienoja, kuten POHJOINEN, mutta meidän ei tarvitse sortua nyrkkihippasille tai paskomaan paikkoja. Littipeukku.
Eiköhän tuossa enemmän porukkaa hierrä Maamme-laulun raiskaaminen kuin se, että kuuluuko Oulu pohjoiseen vai ei. Asia nyt ei minua itseäni varsinaisesti häiritse, mutta onhan se ehdottomasti "junttimaisinta mitä tiedät" -ketjun kamaa.Minusta puolestani on suorastaan söpöä, miten yksi sana [POHJOINEN] saa aina, kaikkialla verenpaineet nousuun tietyiltä ihmisiltä. Ignore it ja etiäpäin. Yhden sanan korostaminen on kannattajatoiminnan lieveilmiöistä se pienin ja harmittomin.
Samaa mieltä. Juntimpaa saa etsiä, kuin mielensä pahoittaminen "Maamme-laulun raiskaamisesta". Luultavasti samaa porukkaa nuo mielensäpahoittajat kuin mv-lehden liputtajat, katupartioviikingit ja suomileijonatatuoinnin ottajat.Eiköhän tuossa enemmän porukkaa hierrä Maamme-laulun raiskaaminen kuin se, että kuuluuko Oulu pohjoiseen vai ei. Asia nyt ei minua itseäni varsinaisesti häiritse, mutta onhan se ehdottomasti "junttimaisinta mitä tiedät" -ketjun kamaa.
Mitä helvettiä minä juuri luin?Itse puollustusta ei lasketa.
Toivottavasti Tinderistä löytyy sopimaton äiti syntymättömälle lapsellesi.Tämä ketju on paskempaa kun syntymättömän lapseni äitin syntymättömän veljen ujon koiran iso paska.
Asiaan? Eikö tästä voida vääntää jossain muualla? Avatkaa vaikka oma ketju teidän pohjois-väännöille. Vaikkakaan ei tässä ketjussa paljoa pelastettavaa ole, yli sata sivua yllä mainittua paskaa.Mutta asiaan. Ei mua ainakaan haittaa jos Porot huutavat jäähallissa jotain pohjoista Maamme -lauluun. Huudettiin Porissakin 2013 "ei Raantaa rakkaampaa" ja Satakunnan laulussa ennen lukkomatseja huudetaan "Karhun kämmen lyö", mikä on ollut mukana aika lailla yhtä kauan kuin tuota laulua on paikallismatseissa laulettu.
On ihan eri asia jos jossain juhlallisessa tilaisuudessa mentäisiin huutelemaan.
Palstalle pesiytyneen pikkutrollin huonoa rapalaa.Mitä helvettiä minä juuri luin?
Joku trolli luiskahtanut palstalle? Sellaista paskaa kirjoitat että en uskoisi kenenkään tosissaan ajattelevan moista...Itse puollustusta ei lasketa.