Tsekit voittaa. Saatte nähdä! Lukemia en osaa sanoa, mutta enemmän kuin 2 maalia per joukkue. Tuomarit tietysti kolmanessa erässä viheltävät epäselviä pitkiä (aloituksia Tsekin päätyyn) ja linjasta poikkeavia jäähyjä tsekeille, mutta ne kestää!
Viestin lähetti tiikeri
Minä kyllä toivon finaalivastustajaksi ehdottomasti mieluummin Tsekkiä. Kanada olisi kieltämättä makeampi voittaa, mutta näkisin että Tsekkiä vastaan saumat voittoon on moninkertaisesti paremmat. Lisäksi olisi oiva näpäytys Pohjois-Amerikkalaisille jos heidän omassa turnauksessaan pelaisi kaksi eurooppalaista joukkuetta finaalissa. Tosin en jaksa uskoa että Kanada peliä menee häviämään.
Ennakkoasetelmat voittoa ajatellen voisivat olla vaikka näin:
Kanda 70%
Tsekki 30%
Jokatapauksessa kyseinen peli on ehdottomasti nähtävä. Toiseksi viimeisen kerran pääsee näkemään huippukiekkoa pitkään aikaan, joten ei tässä nyt voi pahemmin yöunia ajatella. Toivottavasti tulee vauhdikas ja tiukka matsi.
Viestin lähetti Rocco
Paulina Gretzky lauloi kansallislaulun? Oli aina tavalla samaa hentoista olemusta kuin Wäinöllä. Olikohan sukua?
Viestin lähetti Master Chief
Ei oo huonon näköinen toi Gretzkyn tytär. Kuis vanha se olikaan?
Viestin lähetti Flegu
Syntynyt 1989
Tämä on nyt vain arvaus, mutta Kanadan koskiessa kiekkoon (=hyvä hyökkäykseen lähtö tms.) Toronton hallissa on niin infernaalinen meteli, että Jalonkin on pakko korottaa ääntään, jotta edes itse kuulisi sen.Viestin lähetti Eeyore
JP hurraa melkeimpä enemmän Canadan koskiessa kiekkoon, kuin Suomen maalatessa.
Viestin lähetti Murmeli
Veikkaan, että mikäli Tshekki olisi tehnyt vastaavan maalin niin videoita olisi tutkittu.
Viestin lähetti Murmeli
Minäkään en ole kovin tyytyväinen Jaloon. Varsinkin kun katseli nyt noita pätkiä eilisestä Suomen pelistä, ei voi kuin ihmetellä Jalon "viilipyttymäisyyttä" Suomen maalien hetkellä. Jotkut tietysti pitävät tällaisesta pubiwalleniusmaisesta alihehkuttamisesta.
Viestin lähetti JimmyMac
Itse pidän Jalon selostustyylistä erittäin paljon. Mertarannan vouhkaamista ja puolueellisuutta ei todellakaan jaksaisi kuunnella. Jalon ote on paljon ammattimaisempi ja asiantuntevampi. Muutenkin olen ollut todella tyytyväinen Nelosen lähetyksiin. En löydä mitään huomauttamista.
Viestin lähetti Dougie KillMore
JALO on selostanut hyvin, hehkuttaen kuten pitää, suht tasapuolisesti.