Master God
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pallokerho
Älkää nyt hyvät ihmiset! Ensin Stolichnaya ja sitten Dry Vodka. Ette ole taineet pahaa viinaa maistaakaan. Sitten on kumottava vielä jo mainitut Kossuvissy ja Minttuviina, jotka ovat ylivoimaisia suosikkijuomiani. Jälkimmäinen kossulla lantrattuna: nami nami :) Ehdottomasti paras vodka on mielestäni Bols-vodka, jota olen tavannut sekä Puolassa (jossa on keskimäärin parhaat vodkat tarjolla) että Unkarissa. Lienee hollantilainen valmiste. Kyseinen tuote on jopa niin hyvää, että olen asiakaspalautteessani toivonut tätä linnunmaitoa Alkon listoille.Viestin lähetti The Rock
Stolisnaja ilman muuta! Aivan hirveetä ryssä-viinaa! Hyi Helvetti!
Mutta koska otsikko koski pahimpia viinoja, niin täältä tulee TOP3:
1) Grappa, ylivoimainen voittaja. Olen maistanut kerran, enkä mielelläni toista kertaa. Tosin tätäkin juomaa juovat tiettävästi yli 150-kiloiset bussikuskit kuin parasta vodkaa, mitä arvostan heissä suuresti.
2) Kiinalainen riisiviina. Isäni sai tällaisen puoliksi juodun pullon lahjaksi koodinimi "Dynyltä", koska tämä ei pystynyt kyseistä tuotetta loppuun saakka juomaan. Kaikki "Dyny":n tuntevathan tietävät, ettei kyseinen räjäyttäjä ole niitä kaikkein suurimpia nirppanokkia viinan suhteen. Niin, tulihan se 25 cl sitten juotua, mutta ei se hyvää ollut :)
3) Vernet Branca. Tätä sentään pystyy pari ravintola-annosta juomaan, mutta ainoastaan äärimmäisen pakon edessä. Tekee kuulemma mahalle hyvää.