Kalsarikänniketju

  • 5 185 094
  • 66 556

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille
Onkohan tämä kalsarointia, kun olen tallinnan vanhan kaupungin keskellä hotellihuoneessa juomassa lonkeroa? Päivä menikin baareissa, ja rouva väsähti kesken kaiken.
 

Glove

Jäsen
Onkohan tämä kalsarointia, kun olen tallinnan vanhan kaupungin keskellä hotellihuoneessa juomassa lonkeroa? Päivä menikin baareissa, ja rouva väsähti kesken kaiken.
No jos sulla on kalsarit jalassa niin hyväksytään. Mulla on vielä tuulihousut jalassa niin ei lasketa.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille
No jos sulla on kalsarit jalassa niin hyväksytään. Mulla on vielä tuulihousut jalassa niin ei lasketa.
Aissamari. Farmarit vielä jalassa. Kohta meinasin vielä savuille mennä. Sen jälkeen vetäisenkin eroottisesti alavartaloni vapaaksi kankaiden kalhlinnasta. Ylävartalolle meinasin tehdä saman. Kuvaa teille runkkareille ei heru!
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille
Mie oon muodin huipulla, joten lasissa aperol spitziä. Youtubessa musiikkia, joka ei ihan viimeisintä uutta. Dion aikaikasta Rainbowta juutuubista.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille
TUleeko sinullekin aina välillä tilanne, että musiikki loppuu ja ruudulla kysytään "kirjaudu sisään"?
En nyt tässä tilassa osaa kommentoida tuohon. Nyt ollaan jo kohtuu messevässä hiprakasssa.

Terassilla istuskelen saunan jälkeen. Aperol spritsiä lasissa, ja kolmisen kaljaa kanssa. Myös täysi bodega blond sikari aski kanssa. Kerran saan rouvan mukaan täydentämässä juomavarastoa illan kuluessa...
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille
En nyt tässä tilassa osaa kommentoida tuohon. Nyt ollaan jo kohtuu messevässä hiprakasssa.

Terassilla istuskelen saunan jälkeen. Aperol spritsiä lasissa, ja kolmisen kaljaa kanssa. Myös täysi bodega blond sikari aski kanssa. Kerran saan rouvan mukaan täydentämässä juomavarastoa illan kuluessa...
Olenko tossun alla kysymykseen, ei tarvinne vastata. Tyydyn tilanteeseni.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille
Hieman harmittaa, kun en tiedä mihin olen hävittänyt kaiuttimeni. Saattoi jopa jäädä työpaikalle.
Tämä viikko piti olla kolmas kesäloma viikko, mutta töista soitettiin menemään sinne perjantaiksi.... toki menen, kun kerran olen niin tärkeä. Tänään siltikin pienet nasulit...
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Parkanos kävin Mr.Harleyllä tänään. Googlasis valmiiks et siellä on sellanen kuppila ku "Bargano". Aika vitun nokkela nimi. Eihän se ollu ees auki. Joutu sit ajamaan kotia. No laitetaan rokki soimaan, sauna päälle ja ollaan ihmisiksi.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Valkkaripönttö huutaa kohta hoosiannaa, no Cesua löytyy vielä. Hyvät kalsongerit tuli vedettyä, jopa aika tuhdit.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Moro. Mitvit? KKK?

Täähän kuulostaa ihan yhdeltä vaihto-oppilaalta vuosia sitten. Tuli USA:sta Jyväskylään ja muuten tykkäsi kovasti, mutta ihmetteli miksi lähikaupan oven yläpuolella lukee KKK. Ei se siellä käyny kaupassa vaikka yritettiin selittää ettei sillä ole Klaanin kanssa mitään tekemistä.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Ookoo. Mistä vuodesta puhutaan, tunsin yhden B-kirjaimella alkavan mimmin, mutta taisin olla very drunk.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
ZOOM ei varmaan ole muistanut leimata, joku tribaali vois olla hyvä. Kertoo enemmän kuin tuhat kuvaa Jallussa.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG

Moni asia muuttuu, moni ei. Viimeksi KKK:ssa muistelin aikaa, kun Espoossa pelattiin kiekkoa. Nyt muistellaan aikaa kun vittu missä tahansa pelattiin kiekkoa. Kalelta tuli kirja kummiskin. YLÄHUULI HUUTAKAA MEILLE!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Nooh, ei se ole halli eikä mikään, jossei sitruunaa ja pilliä löydy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös