Kalsarikänniketju

  • 5 207 467
  • 66 637

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onkohan mulla vielä olutta. Kohta pitää hakea savukkeita kuitenkin. Sitten voi laittaa Conan Barbaari tulille. Kunhan se on vertaisverkosta hankittu.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Burn the Priests! Conan Barbaari, eikä berbeeri on miehisin elokuva ikinä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se ois perjantai. Eipä täältä kämpästä mihinkään pääse rilluttelemaan, joten käväsin hakemassa lekan Jamesonia ja pari olutta. Kun kello lyöpi viisi, narahtaa korkki.

Kai se menee tämäkin viikonloppu viskiä naukkaillessa ja elokuvia tuijottaessa. Ei nyt kauheasti eroa normaali viikonlopusta, mutta oishan se ihan kiva joskus jossain käydäkin. Terassikeliäkin rupeaa pukkaamaan, mutta ei ole yksikään terassi nyt auki.

Ei auta. Pulloa päin!
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Itse tyhjensin paikallisen citymarketin hyllyjä sen verran alennuksessa olevista olusista, että kassahenkilö meni laskuissa aivan sekaisin. Pari kertaa uudelleen nuo pullot piti uudelleen laskea. Niin paljon ostin kuin vain kehtasin. Kait noita lähemmäs 30kpl oli. Nyt noita nautiskelen.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jees korkki napsahti auki viideltä ja nyt on aika mukava fiilis. Ei paljon paina koronat eikä kriketit.

Täällä Jatkoajassa joku mainitsi sarjan The Wire, ja pitihän se taas aloittaa alusta. Tämä on kyllä loistava sarja.

Viskillä mennään ja vielä ois pikku yömyssy pullon pohjalla. Kai se on haettava huomenna uus. Pitää vaan muistaa täyttää tuo lappunen jonka kanssa saa mennä ulos. Muutenhan nämä varmaan ampuvat kohti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jees korkki napsahti auki viideltä ja nyt on aika mukava fiilis. Ei paljon paina koronat eikä kriketit.

Täällä Jatkoajassa joku mainitsi sarjan The Wire, ja pitihän se taas aloittaa alusta. Tämä on kyllä loistava sarja.

Viskillä mennään ja vielä ois pikku yömyssy pullon pohjalla. Kai se on haettava huomenna uus. Pitää vaan muistaa täyttää tuo lappunen jonka kanssa saa mennä ulos. Muutenhan nämä varmaan ampuvat kohti.
Milläköhän ne meidät sitten joskus eristää, jos tarvetta on? Kaikki betoniporsaat, maamiinat, susikoirat ja piikkilanka on varmaan jo viety Etelä-Suomeen.
 

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Kaapista löytyi käsityöläisginiä ja yksittäismallasviskiä. Niistä kääräisin itselleni hyvin kevyen laitamyötäisen. Nyt on hyvä olo ja nukkumaan voisi suunnata seuraavaksi, kuten kunnon totaalisosiaalieristäytyjän kuuluukin.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Milläköhän ne meidät sitten joskus eristää, jos tarvetta on? Kaikki betoniporsaat, maamiinat, susikoirat ja piikkilanka on varmaan jo viety Etelä-Suomeen.

Ne eristää meidät soittamalla Justin Bieberiä Manowarin ämyreillä. Minen ainakaan sitä kohti mene saatana.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Kyllähän tässä on tullut tissuteltua pitkin iltaa, kuten varmaan viestien taso osoittaa.

Nykytiedon valossa koronan ensioireita on maku- ja hajuaistin menetys. Joten olen kehittänyt tällaisen omakohtaisen koronatestin, valmistuu ihan sekunnissa: ota halvin ja paskin talousviski mitä kaapista löytyy (ei siis mitään single maltia tai edes mitään missä on että monta vuotta vähintään kypsytetty). Jos sen pystyy juomaan ilman blandista, niin sitten on varmaan tauti päällä. Toistaiseksi ei ole raakana tippunut.
 

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Onhan se välillä mukava kallistaa vähän mukia. Oikeinki hyvä fiilis ja oikein kalsarit tuli jalkaan vedettyä, nyt vähän musiikkia ja jekkua.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Pitäskö olla "otettu" kun käyt paikallisessa kaupassa ja ostat kaljaa, ni tuttu kassa kysyy et onko se vapaa viikonloppu? Mainitaanko et oon melkein joka viikonloppu töissä. Tosin nyt ei varmaan muutamaan kk tarvii olla viikonloppuisin töissä, kiitos Covid-19

Onhan se välillä mukava kallistaa vähän mukia. Oikeinki hyvä fiilis ja oikein kalsarit tuli jalkaan vedettyä, nyt vähän musiikkia ja jekkua.

retro perjantai ?
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän tässä on tullut tissuteltua pitkin iltaa, kuten varmaan viestien taso osoittaa.

Nykytiedon valossa koronan ensioireita on maku- ja hajuaistin menetys. Joten olen kehittänyt tällaisen omakohtaisen koronatestin, valmistuu ihan sekunnissa: ota halvin ja paskin talousviski mitä kaapista löytyy (ei siis mitään single maltia tai edes mitään missä on että monta vuotta vähintään kypsytetty). Jos sen pystyy juomaan ilman blandista, niin sitten on varmaan tauti päällä. Toistaiseksi ei ole raakana tippunut.

Sähän olet keksinyt sitten testin tähän pandemiaan. Patentoi nyt saatana äkkiä tuo ettei joku vie masseja nenän edestä.

No joo, itse olen naukkaillut Jamesonia koko illan, ja eihän tuo nyt mikään varsinainen laatuviski ole. Mutta eipä maksanutkaan paljoa ja kyllä tuon nyt alas saa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aika hyvät kalsarit on joo. Toki olohousut vielä jalassa kun en ole jaksanut riisua vaikka lapset pistinkin nukkumaan ajat sitten kun pitää röökilläkin käydä välillä. Ei kyllä enää kovin kauaa kun olen niin tolkuttomassa humalassa että ircin lukeminen kävi jo mahdottomaksi ja tämä jatkiksen fonttikin alkaa olemaan liian pientä. Tai no ei sillä fonttikoolla niin väliä kun ei silmät enää jaksa keskittyä mihinkään. Hyvät koronakännit kyllä tällä hetkellä. Kohta nukkumaan.

Teillä on siellä Vaskipellossa ihan vitunmoinen meno!

Itse istun täällä Maltsussa maiharitakki KooKoon paidan päällä, kun täällä on niin vatun kylmä, toki olen menossa koko ajan röökille. Punkun loppumisen ennakoin jo, paikallisesta Alepasta saa viron kielellä.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Pikku näkäräiset iha yksikseen. Voimaa kaikille. Oha kaikilla etusormi ylläällä.......arvakkaa.......oon huolissaa oon masked singer ja mulla on naamari, rillit, kihara tukka, mooses kävi tekeen enkelin eteiseen. abo on muuki ku portti..............huoli on kova.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Perjantai-iltapäivästä saakka olen maistellut. Hyvin menee. Se vituttaa, ettei Kouvolaan pääse.
 

Bacon

Jäsen
Tänä viikonloppuna ei edes pitänyt olla kännissä. Mutta pelattiin kavereiden kanssa ja välissä piti hakea muutama olut ja nyt sitä ollaan kännissä. Lappeenrannan keskustassa ei minkäänlaista liikennettä, jos ei nistejä lasketa. Ei sootana sanos niilo.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös