Kalsarikänniketju

• 5 309 658
  • 66 757

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen humalassa ja tunnustan synkän salaisuuden. Meillä koko suku on ihan yhtä SaiPaa. Isä ja setä vanhoja saipalaisia, veli firmansa puolesta sponsoreita ja kausikorttilaisia, veljenpoika myös pelannut SaiPassa jne.

Minä olen sukuni ainoa KooKoon kannattaja. Ja miksikö? Siksi, että silloin kun olin pieni, vanhempani asuivat Kouvolassa ja sieltä se lopulta jäi takaraivoon. Olen suvun ainoa, joka on syntynyt ja kasvanut Kouvolassa.

Tottakai toivon SaiPalle kaikkea hyvää. Vaikka sellaista, että seiskafinaalin jatkoajalla Lumonilla Hade tekee maalin ja varmistaa SaiPan hopean.

Suku on pahin, KooKoo on rakkain!

Suosikkijoukkue
Kärpät
Harvoin tänne Jatkoaikaan tulee kirjoiteltua, mutta seurattua toki aktiivisesti. Mutta nyt täytyy sanoa, että on semmoiset fiilikset, että tähän piti tulla kirjoittamaan, vaikka ei minulla mitään sanottavaa olekkaan. Elämä on vain niin paljon tyhjempi ilman urheilua sun muuta. Oisko paikalla mitään hyviä biisejä jakaa kalsarikännifiilistelyyn?

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Toki tiesin tämän kun olet kertonut ja tiedät senkin (jos muistat) mitä muut eivät tiedä, että minä olen viettänyt lapsuuteni kesistä suuren osan Kuusaalla ja KooKoo on minulle läheinen.

Muistan toki. Kouvolalla ja Lappeenrannalla on aina kovaa battlea, mutta ne ovat myös läheisiä. Sellaisia rakkaita vihollisia. Välillä läikkyy yli, mutta yleensä on järki mukana. Ei oikein erossakaan osata olla. Ja yhteyksiä on todella paljon näiden kahden hienon kaupungin välillä. Eihän mekään @Czescku mitään kavereita oltaisi, jos näiden kaupunkien välillä oikeasti hirveä viha vallitsisi ;) Paitsi että Kouvola on kyllä silti ihan vitun paljon parempi kaupunki. Ja se on tosi kaunista että jätkä on ollut Kuusaalla!

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Se on just parasta viihdettä yhdistämällä. Juon harva se viikonloppu kalsarikännejä ja pelaan samalla vaikkapa uusinta Call of Dutya. Kun känni alkaa liikaa vaikuttamaan pelaamiseen, keskityn vain juomiseen.
Just viikolla dokasin 16 tuntia ja pelasin siitä 14 tuntia.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
No mutta luotetaan vaan kaikki että tulevaisuuskin on tulossa, marraskuussa voidaan ehkä jo kaikki ihmetellä takaisinpäin näitä hullun kevään aikoja:

@nummenkallio Kouvolassa ei ole tullut käytyä kuin aliupseerikoulua ja Kuusaalta jenkkilotjaan raadosta laturi ja vesipumppu, mutta sympatiani kattavat koko kaakonkulman (vaikka toki moni väittäisi etteivät mikkeliläiset sille kulmalle kuuluisi) ja voin sanoa että olisin kyllä jotain oranssia kaivanut päälleni jos teidän kylän ylpeys olisi kevähällä kiekkotaistojen jatkuessa menestykseen liitänyt. En siis gloryhunttailumielessä vaan ainoastaan kunnioitusmielessä.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Teemuhan vetää näitä ihan läpällä. Oikeesti Teemu tykkää Kouvolasta. Mukava veijari, sen kanssa ollaan töhritty Downtownin vessan peilejä.

@Wiljami Kiitos sanoista. Laitetaan sitten ensi keväänä sitä oranssimustaa päälle niin Mikkelissä kuin Lappeenrannassakin.

Näin Stadin näkökulmasta Kouvola on maailman paras paikka. Mutta on se sitä Kouvolankin näkökulmasta. Ja kaikista muista näkökulmista.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Oi että, tästä vähän vanhaa hyvää liittoa:

Jukurit veti suvereenisti Jasko - Flinck - Lähteenmäki -ketjulla voitosta voittoon ja Tillanen nappasi samaan syssyyn Mestiksen play-off nollapeliennätyksen (oliko 6 peliä putkeen) kunnes Sportin Stögö ilmoitti (paras viidestä finaalisarjan ollessa 2-0 Jukureille) julkisesti valtakunnanverkossa että "kyllä toi Tillanenkin tippuu takas tasolleen" ja Sport rikkoi (rumasti sikaillen) tuomarien avustuksella täysin mikkeliläisten pelin voittaen lopulta jatkoilla Mikkelissä viidennen matsin. Jukurit olisi pystynyt sentään sinä keväänä Pelicanssin haastamaan, Sport oli täysi vastaantulija. En ole katkera mutta... No joo vähän olen katkera. Ja kaikki kunnia Vaasaan. Ja onhan tästä jo tovi.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaahas minä moderoimassa jotain chattia. Ei tuu mitään.

roban kingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Muutama lonkero ja codin warzonea. Pientä harmitusta aiheuttaa huomenna loppuva talviloma mut ehkäpä sen harmituksen turruttaa tämä lonkeron kittaaminen. Ehkä.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Black Sabbath ja olutta. Eri hyvä tämä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
RedLetterMedian tekemä Space Cop katselussa. Tämähän on ihan vitun tyhmä elokuva.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onkohan mulla vielä olutta. Kohta pitää hakea savukkeita kuitenkin. Sitten voi laittaa Conan Barbaari tulille. Kunhan se on vertaisverkosta hankittu.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Burn the Priests! Conan Barbaari, eikä berbeeri on miehisin elokuva ikinä.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se ois perjantai. Eipä täältä kämpästä mihinkään pääse rilluttelemaan, joten käväsin hakemassa lekan Jamesonia ja pari olutta. Kun kello lyöpi viisi, narahtaa korkki.

Kai se menee tämäkin viikonloppu viskiä naukkaillessa ja elokuvia tuijottaessa. Ei nyt kauheasti eroa normaali viikonlopusta, mutta oishan se ihan kiva joskus jossain käydäkin. Terassikeliäkin rupeaa pukkaamaan, mutta ei ole yksikään terassi nyt auki.

Ei auta. Pulloa päin!

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Itse tyhjensin paikallisen citymarketin hyllyjä sen verran alennuksessa olevista olusista, että kassahenkilö meni laskuissa aivan sekaisin. Pari kertaa uudelleen nuo pullot piti uudelleen laskea. Niin paljon ostin kuin vain kehtasin. Kait noita lähemmäs 30kpl oli. Nyt noita nautiskelen.

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jees korkki napsahti auki viideltä ja nyt on aika mukava fiilis. Ei paljon paina koronat eikä kriketit.

Täällä Jatkoajassa joku mainitsi sarjan The Wire, ja pitihän se taas aloittaa alusta. Tämä on kyllä loistava sarja.

Viskillä mennään ja vielä ois pikku yömyssy pullon pohjalla. Kai se on haettava huomenna uus. Pitää vaan muistaa täyttää tuo lappunen jonka kanssa saa mennä ulos. Muutenhan nämä varmaan ampuvat kohti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy