Kalsarikänniketju

  • 5 207 140
  • 66 637

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Muutama tullut itsekkin jo avattua kun totesin, että tänään ei vaan napannut "mennä" töihin. Ja kun on 18 päivänä ollut tässä kuussa duunissa, joista 12 putkeen, niin pakko olla vapaallakin välillä. Budweiser on muuten ihan jees olutta
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Nelosella alkoi just Beck. siitä vaan kattoon samalla kun pöhnää
 

Bacon

Jäsen
Olin muuten viime viikonloppuna viettämässä lätkäkauden päättäjäisiä kavereiden kanssa. Ensin saunottiin ja sitten lähdettiin keskustaan. Pojat varasivat biisin karaokebaarissa ja koko biisin ajan laulettiin Ville Koholle. Kesken biisin Markkasen Jussi tuli jostakin mukaan lavalle laulamaan. Huikea ukko.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joukkio juo hienoja oluita ja viinejä ja viskejä ja muita. Mää ja pettter juodaan halpoja bulkkioluita. Me ollaan ainoot köyhät ja samanlaiset. Paitsi etten asu Helsingissä, eikä pettterillä oo perhettä? enkä mä käy baareissa, enkä mää oo fiksu eikä pettter oo köyhä. Mutta muuten samanlaiset. Stnan öykkärit ;).
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Täällähän on aika hiljaista nyt. Joko jengi putos, vai onko kaikki nussimassa/runkulla? Mitäs helvettiä tämä on?
Rinkirunkkaukseen tuli tauko, missasinko mitään tärkeää?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Joukkio juo hienoja oluita ja viinejä ja viskejä ja muita. Mää ja pettter juodaan halpoja bulkkioluita. Me ollaan ainoot köyhät ja samanlaiset. Paitsi etten asu Helsingissä, eikä pettterillä oo perhettä? enkä mä käy baareissa, enkä mää oo fiksu eikä pettter oo köyhä. Mutta muuten samanlaiset. Stnan öykkärit ;).
Mä juon bulkkioluita. Ja oon ihan saatanan köyhä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Joukkio juo hienoja oluita ja viinejä ja viskejä ja muita. Mää ja pettter juodaan halpoja bulkkioluita. Me ollaan ainoot köyhät ja samanlaiset. Paitsi etten asu Helsingissä, eikä pettterillä oo perhettä? enkä mä käy baareissa, enkä mää oo fiksu eikä pettter oo köyhä. Mutta muuten samanlaiset. Stnan öykkärit ;).
No Sandelsia ja Kukkoa juonut illan. Sitten vähän viinaksia ja colaa päälle. Eipä tässä liikaa rikkautta ole vielä.
 

Bacon

Jäsen
Joukkio juo hienoja oluita ja viinejä ja viskejä ja muita. Mää ja pettter juodaan halpoja bulkkioluita. Me ollaan ainoot köyhät ja samanlaiset. Paitsi etten asu Helsingissä, eikä pettterillä oo perhettä? enkä mä käy baareissa, enkä mää oo fiksu eikä pettter oo köyhä. Mutta muuten samanlaiset. Stnan öykkärit ;).
Menee se bulkkiolut ihan siinä missä muutkin. Tänään oli vaan sellainen fiilis, että ostetaan kerrankin korillinen muita oluita. Lähinnä paikallisten panimoiden tuotoksia. Ja täytyy sanoa, että pari aika maukasta olutta on kyllä löytynyt. Oluen juominen on kiva harrastus.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Menee se bulkkiolut ihan siinä missä muutkin. Tänään oli vaan sellainen fiilis, että ostetaan kerrankin korillinen muita oluita. Lähinnä paikallisten panimoiden tuotoksia. Ja täytyy sanoa, että pari aika maukasta olutta on kyllä löytynyt. Oluen juominen on kiva harrastus.
Juu juu, noin ne rikkaat aina sanoo. Ei tee raha onnelliseksi. En tiiä kun en ole kokeillut. Kernaasti tuotakin yrittäisin ;). Mää oon yrittäjä, kaikenlaista oon yrittäny.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Perkele jos olisin rikas, niin en todellakaan kirjoittaisi tällä hetkellä tänne, vaan olisin jossain lämpimässä hillumassa alasti.
Niinpä, Bora Boralla kuuden hehkeän neidon kanssa. Joisi vaan laatusampanjaa, ja tuhmailisi tyttöjen kanssa. Vaan kun ei ole älykäs, niin näin käy. Tai ei ole suurta perintöä tuhlattavaksi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jos nyt meinaa dokaa niin kalliit oluet on vähän turhia. Sama kuin ostaisi kalliin huoran ja ei kuitenkaan seiso.
 

Bacon

Jäsen
Niinpä, Bora Boralla kuuden hehkeän neidon kanssa. Joisi vaan laatusampanjaa, ja tuhmailisi tyttöjen kanssa. Vaan kun ei ole älykäs, niin näin käy. Tai ei ole suurta perintöä tuhlattavaksi.
No tämä ja tässä saa seuraavat viikot/kuukaudet jännittää lomautuksien puolesta. Elämme kyllä merkillistä aikaa. Ihan ei odottanut tilanteen eskaloituvan tähän, kun loppuvuodesta luki koronaviruksesta Kiinassa.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No tämä ja tässä saa seuraavat viikot/kuukaudet jännittää lomautuksien puolesta. Elämme kyllä merkillistä aikaa. Ihan ei odottanut tilanteen eskaloituvan tähän, kun loppuvuodesta luki koronaviruksesta Kiinassa.
Mulla sentään niin onnellinen tilanne, että ei pelkoa lomautuksista, tämä ala jatkaa koko ajan. Mutta noin muuten kyllä yhteiskunnalle aivan perseestä. Saattaa tulla tälle palstalle asiaa jatkossa monelle. Toivottavasti ei kuitenkaan perheiden kustannuksella. Tämä kuitenkin tällainen läppäpalsta, kai.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Yhden ison liiton Sini jäi jäljelle
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eto runkkarit. En jaksa edes kirjoittaa enää, miten paljon rakastan teitä. Kuolen kohta kuitenkin. Kuunnelkaa Johnny Cashia, syökää valkosipulia ja muistakaa että zombi kuolee vasta kun sitä lyö terävästi aivoihin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Eto runkkarit. En jaksa edes kirjoittaa enää, miten paljon rakastan teitä. Kuolen kohta kuitenkin. Kuunnelkaa Johnny Cashia, syökää valkosipulia ja muistakaa että zombi kuolee vasta kun sitä lyö terävästi aivoihin.
No Johnny Cashia kuuntelen satunnaisesti, valkosipulia voin syödä osana ruokaa. Zombeja en odota, mutta päähän iskeminen on tiedossa. Ehkä heitän heitä huonoilla levyillä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös