nummenkallio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
@Czescku ja @banaaninviljelijä lähestyy kait Myrtsiä, sinne menen minäkin!
Väärä ketju, en ikinä ees hei sano. Hymiö.@Czescku ja @banaaninviljelijä lähestyy kait Myrtsiä, sinne menen minäkin!
Khyyyl se menee, kun tarpeeksi monta litraa vetää. Sitäpaitsi ei se päämäärä ole tärkeä, vaan matka. Näin olen viisaiden kuullut sanovan.Liverpoolin kauden ensimmäinen tappio innosti taas korkkaamaan, mutta eihän tuo olut päähän nouse toisena päivänä putkeen yhtään samalla tavalla. Nihkeää on, mutta ehkä se tästä.
Älä valehtele. Kädellä kävit ja vihdoin tunnin jälkeen tuli muutama tippa kuolleita sukusoluja ilman orgasmia, exvaimon ikivanha herutuskuva kännykässä ja itkien ja sekin sattui eturauhaseen. Sitä se ikä ja eletty elämä teettää. Onneks mulla ei enää ees nouse.No nyt on pantu niin voi keskittyä olennaiseen, tiiä vaikka laittais housuja jossain kohti jalkaan ja menis tutkimaan syntistä yötä keskustaan.
Liverpoolin kauden ensimmäinen tappio innosti taas korkkaamaan, mutta eihän tuo olut päähän nouse toisena päivänä putkeen yhtään samalla tavalla. Nihkeää on, mutta ehkä se tästä.
Elämä on ihmiselle kova paikka, hankalaa selviytymistä ja siksi useat käyttävät alkohooleja eli konjakkeja, vermutteja, sherryjä kera whiskien.
Leijona-viina kaakaokupissa on vaikuttava elämänelementti. Aika jännää, aina yhtä jännäkokemus: taidan säätää itsetietoisuuteeni pykälän lisää. Hihi, panenpa vesikeittimeeni lisää puhdasta suomalaista vettä kuumenemaan.
Sitä elämän kovuutta kovasti viikonloppuisin lähdetäänkin pakoilemaan, en vaan ollut tarpeeksi fiksu ostaakseni väkevämpää tälle päivälle. No, on miten on näillä mennään.
Tunne tekeväsi hyvää.
Minä tajusin tekeväni ilmastorikoksen just äsken: lantrasin kaakoajauheen vielä kerran kuppiini ja sitten neljä senttiä viinaa.
Toisaalta sillä on työllistävä vaikutus jollekin jossakin, mutta kai tein jälleen jotakin väärin. Olen etuoikeuttu ylimielinen mulkku.
Vieraat ei koskaan kehtaa tulla tasan sovittuun aikaan. Helposti voi 10.15 asti vetää.Monelta täytyy lopettaa jos on tulossa sukulaisia aamulla klo 10? Oma vastaukseni lienee siinä klo 09.59.
Vieraat ei koskaan kehtaa tulla tasan sovittuun aikaan. Helposti voi 10.15 asti vetää.
Ei kai tässä voi muuta kuin nauttia muutaman lonkeron. No, en minä töissä muutenkaan olisi, mutta ei tämä korona varmaan hirveästi auta niiden töiden etsimistäkään. Noh, jospa jotain kuitenkin tapahtuisi sillä saralla.Kuinkohan pahasti tässä alkoholisoituu koronaepidemian aikana kun ei varmaan hetkeen ole työpaikalle menemistä eikä varmaan muuallekaan ruokakauppaa lukuun ottamatta niin mitäs tässä muuta tekisi kuin tissuttelisi. Onneksi pystyn sentään tekemään työt kotona ja palaverit hoituu skypellä. Mutta kun on tiedossa ettei tarvitse aamulla raahautua työpaikalle niin voi ottaa enemmänkin kuin yhden saunakaljan.
Pistä nukkumaan.Tkis mieli mennä baariin. Onkohan se järkevää? Koronaa siellä ei voi pelata, biljardi pöytä kyllä löytyy.
Juu kotona ollaan, ja kohta kännissä, muttei kalsareissa, vaan verkkareissa ku pittää pöllillä käyä välillä.Välitön hätätila jatkoajan kalsarikänniketjuun. Onko kaikki kotona kalsareissa? Nyt ei käy ilta paikallisessa......huolissani olen.