Kalsarikänniketju

  • 5 209 705
  • 66 653

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Oli kyllä pitkästä aikaa kova sarja. En muista koska viimeeksi katsonut sarjaa jonka seuraavaa jaksoa on oikeasti odottanut innolla. Tykkäsin myös ettei sitä oltu venytetty turhaan vaan aika tiukka ja kattava paketti viiteen jaksoon
Joo tajusin että veljellä on HBO:n tilaus vielä päällä niin kysyin passun ja sit päätin kattoa koko sarjan putkeen. Kolmas jakso meneillään.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Se on syöpä. Savu nuolee rakkuloita tiedäthän miltä tuntuu, jähmettää keuhkoja palaneiden natsojen hinnalla.

Veli heitti tämmöisen mulle. Nauroin mukavasti.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä juon ja osan jätän, minä juon ja osan jätän.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Nyt ei ahdista tällä hetkellä yhtään. Huomenna voi sitten ahdistaa taas vähän enemmän.

Huominen on huomenna?
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Sis mä en oö koskaan syöny selleria., MYddännkö sitä edes Suomess? Siis voinksmä mennä S_maRkettiin ja ostaa vaan selleriä?
Emmä ees tiiedä mitä selleri on., Onko sellerui edes sana?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mietin äsken et pitäskö mun napata bisse jääkaapista mut meinaa jo silmät vähän lipsua, niin pelottaa että nukahdan kesken kaiken ja herään aamulla vieressäni puolikas lämmin olut yöpöydällä. Hmm... uhka vai mahdollisuus?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mietin äsken et pitäskö mun napata bisse jääkaapista mut meinaa jo silmät vähän lipsua, niin pelottaa että nukahdan kesken kaiken ja herään aamulla vieressäni puolikas lämmin olut yöpöydällä. Hmm... uhka vai mahdollisuus?

Tätä tapahtuu ihan jatkuvasti, että se jää sitten nauttimatta. Lisää kalsaroinnin hintaa, mutta toisaalta on positiivisia terveysvaikutuksia, kun onkin ryypännyt vähemmän mitä oli juomaa tarjolla.

Köyhimmät opiskelijat toki juovat aamulla pois ne avatut. Vanhemmalla väellä tulisi oksennus, jos yrittäisi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
köyhimmät opiskelijat toki juovat aamulla pois ne avatut. Vanhemmalla väellä tulisi oksennus, jos yrittäisi.
Nyt Perna-setä puhuu vain omasta ja joidenkin puolesta. Nimenomaan nuorena laatta lensi aamuisin. Vatsahappoja yökkäsin jos ei muuta tullut. Se oli sitä nuoruusaikaa... Tällä vuosikymmenellä ei enää kertaakaan ole laatta lentänyt eikä lentäisi aamukaljastakaan.
 
Viimeksi muokattu:

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Nyt Perna-setä puhuu vain omasta ja joidenkin puolesta. Nimenomaan nuorena laatta lensi aamuisin. Vatsahappoja yökkäiöin jos ei muuta tullut. Se. Oli sitä nuoruusaikaa... Tällä vuosikymmenellä ei enää kertaakaan ole laatta lentänyt eikä lentäisi aamukaljastakaan.
Tää on just niin totta. Penskana(alle 30v.) sitä oksenneltiin, mutta nyt aikuisena ei kyllä laatta lennä viinan takia ei sitten millään.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Nyt Perna-setä puhuu vain omasta ja joidenkin puolesta. Nimenomaan nuorena laatta lensi aamuisin. Vatsahappoja yökkäiöin jos ei muuta tullut. Se. Oli sitä nuoruusaikaa... Tällä vuosikymmenellä ei enää kertaakaan ole laatta lentänyt eikä lentäisi aamukaljastakaan.

Eikö aamukalja ole vähän eri juttu kuin yöllä avattujen tulittaminen kitusiin aamulla?
 

teppana

Jäsen
Nyt Perna-setä puhuu vain omasta ja joidenkin puolesta. Nimenomaan nuorena laatta lensi aamuisin. Vatsahappoja yökkäiöin jos ei muuta tullut. Se. Oli sitä nuoruusaikaa... Tällä vuosikymmenellä ei enää kertaakaan ole laatta lentänyt eikä lentäisi aamukaljastakaan.

Mulla on kyllä toisinpäin. Krapula ja siitä aiheutuva huono olo on vain voimistunut kun on ikää kertynyt.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt Perna-setä puhuu vain omasta ja joidenkin puolesta. Nimenomaan nuorena laatta lensi aamuisin. Vatsahappoja yökkäiöin jos ei muuta tullut. Se. Oli sitä nuoruusaikaa... Tällä vuosikymmenellä ei enää kertaakaan ole laatta lentänyt eikä lentäisi aamukaljastakaan.

Kieltämättä nuoruusaikana lensi laatta, mutta se taas johtui siitä, kun piti ryypätä ja kokeilla kaikkia juomasekoituksia. Oli Golden Omenaa ja Green Limeä. Hurjimmilla vodkaa ja sitten oli tämä surullinen parin vuoden pirtukausi, kun ryssistä sai.

Nykyään tissutellessa se aamun ensimmäinen ei aina ole se paras, vaikka diesel käynnistyykin sitten.

Eikö aamukalja ole vähän eri juttu kuin yöllä avattujen tulittaminen kitusiin aamulla?

Ja siis tämähän on juurikin aivan eri asia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös