heavylutaa18
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Ei varmaan ole hirveän kohteliasta sanoa kaveritytölle joka, jostain syystä, tuntuisi haluavan viettää aikaa että haluan vain olla yksin? Liian kauan ollut yksin.
Lottonumerot. Miesmuisti muuten on iltaisin välillä aika heikko. En lupaa mitään.
No tässä nyt vaan on tällainen jakso menossa. Joku ituhippi pitäis varmaan löytää. Ei noista seuraavista treffinaisista ehkä ole siihen. Ton yhdenkin muksu mun ikäinen. Mut mihinkään vakavaan seurusteluun en rupea!Onko tullut paljon ryypiskeltyä? Mun muistiin aika kauan oli hiljaista palstalla sun toimesta.
miten on mahdollista, että tämä ketju vajoaa jo neljännelle sivulle? Jonnet ei vetele kalsarikännejä enää vai häh? (that is not a bad thing)
Noh, mä en ole jonne ja vetelen kalsarikännejä nyte. perkeleesti punaviiniä ja kotiteollisuus raikaa!!!
Kova on hiki kun pääsee kotiin. Piti kiertää grillin kautta taas,ei siellä mikään takkikeli ole enää tähänkään aikaan. Nyt vähän katellaan lätkää ja juodaan niin kauan että sammuu tähän koneelle tai tohon sohvalle. Elämää, ei se enempää
Olet ihan oikeassa. Tosin kävin vain muutamalla tuopposella tossa 00-02 joten enempi tää kalsoittelua on nyt ollu jo tovin.Ei kyllä kuulosta yhtään kalsarikänneiltä, vaan ihan perus baarihommilta.