Nyt mennään pojat: Marilyn Manson - Beautiful People Live At Bizarre Festival 1997 - YouTube
Sitä kannattaa kaataa siitä nenästä noin 0,5-1cm alempana olevaan reikään.Ei hitto punaviiniä meni nenään. Ei kait tähän huku. Joo ei pitäis sängyssä maaten kaataa hanapakkauksesta.
Olenkohan jotenkin erikoinen, kun löytyy seuraava reikä vasta 3cm päästä???Sitä kannattaa kaataa siitä nenästä noin 0,5-1cm alempana olevaan reikään.
Heräsin. Joo ihmiselle on luontevinta sellainen kaks kertaa päivässä sammuminen. Löytää niinku rytmin elämään. Ei liiku heikoilla jäillä.
Yövuorot on jääny onneksi välistä, muuten komppaan. Vaikeeta aikaa nää Olympicit. Onneks työt alkaa vasta pari kk päästä ni nyt voi rauhassa ottaa ja kattoa - niin lätkää, kuin tulevaa. Ja olutta.Rion kisoissa meni kanssa rytmi pieleen. Illasta ylös, olutta ja muuta juotavaa ja yleisurheilua aamuun saakka. Vaikka mikä se oikea rytmi sitten on. Aikoinaan yövuoroja tahkotessa se tuntui oikealta rytmiltä kun tottui. Sama aamu- ja iltavuoroissa. Jouten ollessa sama. Joka rytmiin tottuu, joskus ne tulevat itsestään. Jos on aikaa ja fygeä juomiseen niin mennään sen rytmin mukaan. Jos ollaan duunissa, niin hammasta purren sen mukaan. Opiskellessa...heh. En sano mitään. Vedetääs taas oltta.
Rytmi on juuri se mitä tartteen tähän arkeen, totesin tossa viime vuonna että jotain tartteis tehdä tai lähtee henki. Tuttuja hommia tiedossa. Lorviminen on ihan mukavaa tietyn aikaa. Joillekin tää kai sopii, minulle ei. On liian helppoa elämää.Olutta naamaan joo. Minkälaisia hommia on tiedossa? Tietty se duuni tuo rytmiä ja rutiinia arkeen, mikä tekee välillä hyvää. Joskus tosin on pidettävä taukoa oravanpyörästä. Eräs nimimerkki kertonee enemmän nynnyilyistä ja työttömyydestä.
Hah. Minäkin olen paikalla pitkästä aika. Tosin en varmaankaan paria tunti kauempaa. Jotenkin kauppareissulla osui Napue matkaan, on muuten hyvää.
Itse tunnistin tuotteen vaikka en väkeviä enää juo tahi maistele. Kyseessähän on suomalainen high end gini, ja jos en ole ihan väärin ymmärtänyt, niin ruispohjainen tekele.En tunnista tuotetta, oltava homojen juttuja. Pitkät kalsarit, koffia ja musiikkia änärin yhteydessä. Heteroa.
Itse tunnistin tuotteen vaikka en väkeviä enää juo tahi maistele. Kyseessähän on suomalainen high end gini, ja jos en ole ihan väärin ymmärtänyt, niin ruispohjainen tekele.
Nyt lisää olutta omaan koneistoon, muutama on vielä särpimättä.
Vaikutan nykyään täällä isolla kirkolla, lieneekö siinä syy hintahtavaan Napue tietouteeni. Häästäg kuplaOlet siis imenyt itseesi vihreän jypinkylän menon. Kadehdin.