Näitä biisejä ei vaan tartte perustella millään tavalla. Kaikki tuntee sen tarinan selittämättä.
Irwin Goodman - Suruton nuoruusaika - YouTube
Sama. Kaunista. Irwin oli kuningas.Oot hieno mies. Hattua pois.!
Sama. Kaunista. Irwin oli kuningas.
Mie olen 3 avioliittoa juonu. Välillä naurattaa ja välillä ei. Semmosta se elämä on. Kyllä mie naista kaipaan.
Ei kai tää oo täällä niin vakavaa. Niin vähän aikaa täällä kuitenkin ollaan. Nautitaan, nautitaan.Mie olen 3 avioliittoa juonu. Välillä naurattaa ja välillä ei. Semmosta se elämä on. Kyllä mie naista kaipaan.
Tämä. No, kuitenkii kalsarikänni-ketju, kai täällä vähän voi avautua. :)Aikamoisen nössöä.
Osoite oli? Ja jos häviää kädenväännön, voiko laittaa painiksi? T. Nimim. ikinä en oo kättä vääntäny, nauramatta. ;DKasvaako pojjiilla ees munakarvat? Lähettäänkö kättä vääntämmään prkl! Ja katottaan samalla että kellä se keppi lenttää pisimälle!
Osoite oli? Ja jos häviää kädenväännön, voiko laittaa painiksi? T. Nimim. ikinä en oo kättä vääntäny, nauramatta. ;D
Totta kai, laita tulemaan. :Voin antaa vielä yhden jalan verran tasoitusta :DDNo vittu! Sitten katottaan perkele! No ei. Miut löydät kyllä. Paanko yvnä tiedot niin päästtään vääntämmään?
Liikaa vaadittu näihin promilleihin. Leeville iso peukku, itsellä soi Backseat.Laita hyvä mies kuva tulemaan...
Vaihdetaan hieman artistia, ei liian kauas.
Leevi and the Leavings - Soile Söderberg - YouTube
En oo kännissä, mutta biilivalintoja katsellessa toivoisin, että olisin.
Jatkakaa toki.
Liikaa vaadittu näihin promilleihin. Leeville iso peukku, itsellä soi Backseat.
Kiitos samoin, jatketaan valitulla tiellä. Pikku välikysymys, saako tähän ketjuun kirjoittaa ku istuu taksissa matkalla paikalliseen? En minä muuten mutta ku lankomies pakotti. :DHieno mies. Hattua pois nöyrästi.
Kiitos samoin, jatketaan valitulla tiellä. Pikku välikysymys, saako tähän ketjuun kirjoittaa ku istuu taksissa matkalla paikalliseen? En minä muuten mutta ku lankomies pakotti. :D
Joskus sitä kovasti jaksaa ihmetellä mistä Gösta näitä ideoita biiseillensä kaivoi. Tuskin kuitenkaan ihan tyhjästä nyhjäisi, joten eihän tässä voi muuta kuin kalja kourassa nöyränä kuunnella näitä biisejä. Ikävä, mutta tavallaan ymmärrettävä ratkaisu tämänkin biisin takana.En oo kännissä, mutta biilivalintoja katsellessa toivoisin, että olisin.
Jatkakaa toki.