Ai hitto tää olikin hyvä. Mihin tääkin jengi on kadonnut? Joskus soi jonkun verran radiossakin. Toinen mikä tosta linkittämästäsi tuli mieleen on Bingo Players.Arctic Monkeys - Do I Wanna Know? (Official Video) - YouTube
Aika hauska kappale tämä ja alkoi soimaan päässä. Pidän siitä paljon. Se on mukava kappale ja apinat tulossa kuulemma Suomeenkin.
Liigapörssi top 350, nyt täytyy skarpata ja olla hereillä huomenna - pelit alkaa jo klo 15.
Vanhan liiton kalsarikännit tänään pitkästä aikaa.
Mukana kalsareissa. Tähän tahtiin mennään täällä: Kid Rock - Bawitdaba (Enhanced Video) - YouTube
Oon nyt vetänyt kohta kuus tuntia kalsareita tässä. Järki sanoo, että ei, mutta mieli tekisniin saakelisti mennä ytimeen kypsiä naisia pokailemaan.
Älä lähre sinne, sano muuan legendakin. Nuo reissut ei oo ainakaan henkilökohtaisesti koskaan päättynyt hyvin.
Ei mullakaan ikinä. Mut minkäs vittu teet? En mä nyt saatana kotonakaan viitti kykkiä koko perjantai-iltaakaan. Olen liian humalasa. Haastan jatkoajan oikeuteen jos jotain ei toivottua käy.
Itselläkin tekis mieli lähteä tuollaiseen reissuun, mutta ku kukaan kaveri ei oo matkassa, niin tuollaiset reissut on jo näyttänyt miten ne päättyy... Tässä taistellaan kovasti mieltä vastaan.
Lähe menee.... Saatana lähe menee Porin yöhön. Mä lupaan et tää tulee päätymään jees!!!
Kuinka moni meinaa ryypätä aamuun asti kalsareissa?
No minä ainakin. Koira ja akka tuli äsken ulkoilutettua, nyt kahvit on tippuneet pannuun, harmi, ettei hesari oo vielä tippunu ovesta. Jos kattos vaikka änhooällää. Ei voi sammua, kun tuli äsken vetästyä viiden tunnin suojatirsat.Kuinka moni meinaa ryypätä aamuun asti kalsareissa?