Mun omat kalsarit on hukassa.
Too much information.
Mun omat kalsarit on hukassa.
Tervehdys itsellennellekin pitkästä aikaa. Who needs a kalsarit when we are having a ball...Tervehdys pitkästä aikaa.
Jos joku kalsaroi nii tervetuloa kerhoon. Mun omat kalsarit on hukassa.
Hyvä homma. Ei tarvitse olla yksin.Ketjuun takaisin. Tapani pyöriä siellä tai täällä ovat täysin epäsovinnaisia mutta se ei haittaa. Nyt olen täällä.
Vittu. On sitä vähemmänkin kryptisiä ensiviestejä tullu luettua. Senkin aurinko kun meitä noin kiusaat. Rispektii....
Itsehän olen päätellyt että Kouvolassa on Suomen helvetti kun siellä on niin lämmintä.Kryptisyyttä oli aimo annos mukana myös Ikaroksen motiiveissa testilennolla nro 1, siinäkin piti ton paskapallon päästä pätemään, kun Ikaros kävi siinä jotain homottelemassa, mutta epäonnistui surkeasti ja riparit toimitti verkkoon verivihollinen Ahti ystävineen.
Kai tää ilmastoo lämpenee kostoksi siitä feilistä, se on mun vahvin veikkaus. Mediat on kaikki epäluotettavia, jos kerran maapallokin elää ja hengittää ja tuottaa elämää ja on itsessään elävä organismi, niin miksei sitten Aurinkokin.
Ja huomaahan sen nyt jo tosta kun kyseinen helvetti on tulikuuma ja asuinkelvoton, verraten meidän rauhallista elämää rakastamaan egosysteemiin.
En osaa suunnistaa auringon avulla, ihan vittuillakseni en ole koskaan opetellut. Aurinkolasitkin on päässä pelkästään sisällä.
On kyllä melkoinen action ilta menossa. Crank, Transporter 3 ja perään Expendables. Tai no okei aamuhan nyt on.
Väitätkö että liha ja olut ruokavalio on huono homma?@pernaveikko ja @Ollakseni nythän on jo aamu. Nosta se pernasi ylös ja Ollakseni voisi vaihtaen ruokavaliota.
No en, päinvastoin. Jotain vihreätä voisi siinä olla ohessa. Lihaa ja salaattia on päivän ruokalistalla, perunaa en siedä missään muodossa. Olut jää tänään väliin. @pernaveikko miten sen viiden tunnin kävi?Väitätkö että liha ja olut ruokavalio on huono homma?