Olen humalassa ja soitan Aerosmithiä. Ei mulla muuta.
Sinun pitää keksiä jotain speciaalia, *f* että mekiin näemme sinut.Pikku huppelissa on kiva kattoa legendaarisen Poliisi-tv:n Poliisin matkassa - osuutta.
Kirkuvia teinejä, kovanaamoja, humalaisia... Kaikkia mahollisia löytyy laidasta toiseen laitaan.
Harvoin näin sekaisin, ettein löydä edes vääriä näppäimiä. Psilosybiinisienesi ilmeisesti toimivat, sillä mikään muu ei selitä Aerosmithiä.
Toisaalta minä kuuntelen Rammsteinia hienosäätökuulokkeilla, joten himmeä olen minäkin. Rammsteinia ”kirjastoversiona”? Perse!
Jos ny en ihan väärin vastaustasi ymmärtänynnä... enn tiedä oisko se positiivinen vai negatiivinen juttu et poliisitvhen päätyisi :D Toisaalta vois sanoa sukujuhlissa et oletteko päätyneet kys. sarjaan mutta kyllä siinä samalla voisi tulla vähän paskaa niskaan. "Poika perkele, MITÄSINÄOLEMENNYTTEKEMÄÄN..."Sinun pitää keksiä jotain speciaalia, *f* että mekiin näemme sinut.
Eriniä liputan. T: 30v kusipääNylon Beattia kuuntelen. Silloin oltiin vielä nuoria ja vetreitä, nyt ollaan jo vähän vanhempia. Mutta kyllä noi tytöt nopeella googlella näyttää vieläkin aika hyvältä, tykkään tosta muhkummasta Erinistä jopa enemmän kuin siitä nuoresta.
Voisin laittaa itekin soimaan Teflonloven. Melkoinen korvamato kyseessä.Nylon Beattia kuuntelen. Silloin oltiin vielä nuoria ja vetreitä, nyt ollaan jo vähän vanhempia. Mutta kyllä noi tytöt nopeella googlella näyttää vieläkin aika hyvältä, tykkään tosta muhkummasta Erinistä jopa enemmän kuin siitä nuoresta.