Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 313 524
  • 66 778

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Oluttahan tässä nautitaan. Viininlitkujakin olisi. Taju kankaalle.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Saunan jälkeisiä olusia. Humalatilaa haetaan kuin 16-kesäinen päättäreitä viettävä konsanaan.

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vanhin tyttäreni kirjoitti kaksi ällää. Pippaloinnit kesti nelisen tuntia. *huokaus*
Persele! Peri minun aivot ja ulkonäön, koska ilmeisesti minulle ei jäänyt yhtään mitään.
Penkonut kaikki paikat... ei täällä ole viinaksia, oluita, siidereitä, käsideseja tai mitään.
Seuraavaksi autotalliin ja tuulilasinpesunesteelle.
Kaikki paikalliset pubit jo sulkevat aikataulujensa mukaisesti.
Yhteinen "Paskat" huuto orjuuttaville aikatauluille?

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen humalassa ja soitan Aerosmithiä. Ei mulla muuta.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pikku huppelissa on kiva kattoa legendaarisen Poliisi-tv:n Poliisin matkassa - osuutta.

Kirkuvia teinejä, kovanaamoja, humalaisia... Kaikkia mahollisia löytyy laidasta toiseen laitaan.

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen humalassa ja soitan Aerosmithiä. Ei mulla muuta.

Harvoin näin sekaisin, ettein löydä edes vääriä näppäimiä. Psilosybiinisienesi ilmeisesti toimivat, sillä mikään muu ei selitä Aerosmithiä.
Toisaalta minä kuuntelen Rammsteinia hienosäätökuulokkeilla, joten himmeä olen minäkin. Rammsteinia ”kirjastoversiona”? Perse!

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pikku huppelissa on kiva kattoa legendaarisen Poliisi-tv:n Poliisin matkassa - osuutta.

Kirkuvia teinejä, kovanaamoja, humalaisia... Kaikkia mahollisia löytyy laidasta toiseen laitaan.
Sinun pitää keksiä jotain speciaalia, *f* että mekiin näemme sinut.

Oikoluin: virheitä, mutta ei harmita. Puhallusmittari on... kiehtovakappale.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Harvoin näin sekaisin, ettein löydä edes vääriä näppäimiä. Psilosybiinisienesi ilmeisesti toimivat, sillä mikään muu ei selitä Aerosmithiä.
Toisaalta minä kuuntelen Rammsteinia hienosäätökuulokkeilla, joten himmeä olen minäkin. Rammsteinia ”kirjastoversiona”? Perse!

Aerosmith on aivan vitun kova. Etenkin se 70-luvun versio. Parasta tässä maailmassa.

Steven Tyler, maailman paras vokalisti. Joe Perry, maailman paras kitaristi. Vittu että Steven on niin kova joissain levyissä!

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vähän mietin kyllä sitä, että lähtisin Vaasankadun Kultapalmusta hakemaan vähän puhtia. Vittu että vituttaa. Saahan sitä toki muualtakin. Kolme viikkoa jäljellä ennen lomaa. Kyllä pitää Kultapalmussa asioida.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinun pitää keksiä jotain speciaalia, *f* että mekiin näemme sinut.
Jos ny en ihan väärin vastaustasi ymmärtänynnä... enn tiedä oisko se positiivinen vai negatiivinen juttu et poliisitvhen päätyisi :D Toisaalta vois sanoa sukujuhlissa et oletteko päätyneet kys. sarjaan mutta kyllä siinä samalla voisi tulla vähän paskaa niskaan. "Poika perkele, MITÄSINÄOLEMENNYTTEKEMÄÄN..."

Eiköhän helpoin tapa tuohon sarjaan päästäkseen ois joka vkonloppu riidan haastaminen portsarille / muuten vaan yleisen pahennuksen aiheuttaminen (esim. parkkipaikalla autolla revittely / muuten vaan "rokkikonsertin" pitäminen). Jahka ensin Yle saisi tuon sarjan kaivettua naftaliinista.

Lisää olutta!

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jätkiltä hyvää vihjettä Vaasankadun herkuista. Puhelimella luen. Kovista en ole kiinnostunut. Rahaa on. Aikaa huomiseen puoleenpäivään, sit pitää alkaa toipua duuniin.

Viimeksi muokattu:

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
  • Tämä on sellainen hysch-hysch -asia... Lupaatteko, että ette kerro kellekään?
  • Olen ollut festareilla pokena ympäripäissäni. Porukka oli paikalla niin sekokunnossa, ettei ne erottaneet yötä päivästä tai paskaa banaanihatusta.
  • Eli, katselkaa ympärille ja ihmetelkää näennäisiä auktoriteettejä.
  • Tarkemmin katsoen: persereiästähän me kaikki olemme tulleet... tjsp
Nyt kuolo korjaa, jatkoja. Ette ole kauniita, mutta somia.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kolme viikkoa lomaan.

Lähden lomille hevonvittuun täältä Stadista. Olen puolitoista kuukautta metsässä kaikkia keikkoja lukuunottamatta. Enkä tiedä tulenko takaisin.

Kaikki te jotka ajattelette että teillä on jotain kivaa lisämaustetta tuohon böndessä kököttämiseen, niin kertokaa. Kyllä ne lisämausteet ehtivät mukaan.

Nimim. Kyl mä saan mausteita ja Nummenkallion maine vain kasvaa ;)

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä 70-luvun Aerosmith on kova. Duunasin siitä taulunkin. Ihan mahtavaa settiä.

Maailmassa ei ole monta niin kovaa vokalistia kuin nuori Steven Tyler. Armotonta svengiä, räppäystä (Walk This Way! muistakaa!), tiukkaa rääkymistä, matalaa mörinää, kaunista balladityyppistä laulamista jne. Kyllähän Stevenillä oli aika tuhdit viihdykkeet käytössä, mutta vittu että on kova jätkä! Menee kaikkien aikojen top 5 laulajiin.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vuosi 1997 on kyllä jännä vuosi. Silloin Jokerit voitti mestaruuden ylivoimaiseen malliin ja Borussia Dortmund voitti Mestarien liigan finaalissa Juventuksen 3-1. Siinä finaalissa Karl-Heinz Riedle teki kaksi maalia ja vaihdosta sisään tullut Lars Ricken laukoi ensikosketuksella palloon maalin, kun Juventuksen maalivahti Angelo Peruzzi oli tullut jonkin verran vastaan ja Ricken pamautti sitten kunnon vedon. Jotenkin vuosi 1997 oli ylivoimaisuuden vuosi ja suosikkini Jokerit ja Borussia Dortmund olivat silloin kovia. Siihen ei ole enää ollut paluuta. Toki vuonna 2002 sekä Jokerit että Borussia Dortmund voittivat mestaruudet, mutta jotenkin se ei enää tuntunut samalta kuin vuonna 1997.

Vuonna 2013 vierailin Dortmundissa ja olihan se hieno kokemus nähdä peli Borussia Dortmund - Mainz 05 yli 80 000 katsojan kanssa.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kihlattu tuli laivalta, joten jokainen pääteltäköön ketjun tarpeellisuuden. Katatonia soi ja Yatzynopat vierii. Tänään ei lopu juomat kesken.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Nylon Beattia kuuntelen. Silloin oltiin vielä nuoria ja vetreitä, nyt ollaan jo vähän vanhempia. Mutta kyllä noi tytöt nopeella googlella näyttää vieläkin aika hyvältä, tykkään tosta muhkummasta Erinistä jopa enemmän kuin siitä nuoresta.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nylon Beattia kuuntelen. Silloin oltiin vielä nuoria ja vetreitä, nyt ollaan jo vähän vanhempia. Mutta kyllä noi tytöt nopeella googlella näyttää vieläkin aika hyvältä, tykkään tosta muhkummasta Erinistä jopa enemmän kuin siitä nuoresta.
Eriniä liputan. T: 30v kusipää

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voisin laittaa itekin soimaan Teflonloven. Melkoinen korvamato kyseessä.

Saunan jälkeisiä olusia vieläkin maistellaan täällä. Jos Poria pitää kehua jostain asiasta niin eräs sielläkin valmistettu 3. veroluokan olut maistuu kyllä minulle.
(ja ihan hyvä eräs radiojuontajakin sieltäpäin on)

Vino

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämän viikon olen ollut lomalla ja tänään ajattelin kalsaroida kotona. Seuraava lomapätkä on elokuun lopussa, onpahan jotain mitä oottaa.
Lentopalloa katon ja sitä oon aina tykännyt kahtoa, mukava lajihan tämä on.

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Voi Mulukulla pilluun et mä oon hyvä tyyppi, itseni ystävä. Voin kiivetä puuhun, voin ruokkia sorsia, voin haastaa sinut kaksintaisteluun pitkällä sillalla. Saat valita aseen. Henkinen minäni on mielikuvitukseni visualisoima hahmo, joka chillaa, kikkaa, soittaa regee...jeah...takana menneisyys

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Joskus on semmonen huono humala. Kaikki vituttaa mikään ei onnistu haista sinäkin sorsa vittu. Nyt on semmonen hyvä känni, tuli pitkät tovit höpöteltyä kesä illassa sattumalta muiden lätkäfanien kanssa terassilla oluen ääressä. Saattoi siihen jokunen tarjotin shottejakin kantautua illan mittaa. Nyt kotona, hyvää musaa youtubesta ja chillinkiä. Kuka keksi alkoholin, kiitos sille. Toki rakkauden keksijällekin pointsit kuten Kaija laulaa.

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Jahans...minä taidan siirtyä teatteritaiteen pariin. Olen seurannut politiikkaa jo pitkään. Minusta teatteritaiteeseen siirtyminen on evotuaalinen ja luonnollinen jatkumo. Samat kulissit molemmissa. Jos politiikka näin laajassa mielessä ymmärretään yhteisten asioiden vaikuttamisena, on teatteritaide myös sitä. Politiikkaa ilman politisointia. Teatteritaide on siis politiikan kehittynyt muoto ilman demokratiaa, kaikki on vapaaehtoista.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Autotallissa on 20 litraa toissa kesän herukkasadosta tehtyä mehua (tiivistettä) jotka taitaa jäädä juomatta. Mitenkäs helposti nuo muunnetaan alkoholiksi? Käymisastia, vielä käyttämätön, löytyy kyllä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy