Kalsarikänniketju

  • 5 205 810
  • 66 633

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
West Wing on aika hyvä sarja.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mielummin sitä maksaa usemman kympin pimpistä kuin kymmeniä tuhansia. Terveiset vain avioliitossa oleville.
Mä tienasin aika paljon pippelistä. Olisin silti mieluummin naimisissa vieläkin.
 

Harjantai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tässä oluet loppu tovi sitten ja nyt on tullu juotua vettä, mutta ois siltikin polte tuossa tunnin päästä lähteä kauppaan ja hakea mäyräkoira kaveriksi. Hulluuden puolelle taitaa mennä.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Tässä oluet loppu tovi sitten ja nyt on tullu juotua vettä, mutta ois siltikin polte tuossa tunnin päästä lähteä kauppaan ja hakea mäyräkoira kaveriksi. Hulluuden puolelle taitaa mennä.

Minulla on unettavat lääkkeet loppu ja reseptin uusimista pitää odottaa viikolle, joten en nuku. Saatan myös hakea lisää olutta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Minulla on unettavat lääkkeet loppu ja reseptin uusimista pitää odottaa viikolle, joten en nuku. Saatan myös hakea lisää olutta.
Normimenoa. Iteltäkin oli unilääkkeet loppu joskus pari viikkoa sitten. Unet jäi vähiin.
 

Harjantai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Minulla on unettavat lääkkeet loppu ja reseptin uusimista pitää odottaa viikolle, joten en nuku. Saatan myös hakea lisää olutta.

Itsellä itseasiassa sama vika. Siis ne mitkä on ihan virallisesti sitä varten, mutta on lääkkeitä millä saa unen kuiten, mutta se vaatii vähän annoskokojen kanssa sähläilyä. Jonku näkönen addiktin polku kait tässä on valittu, mutta vois kait ne asiat huonomminkin olla.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Itsellä itseasiassa sama vika. Siis ne mitkä on ihan virallisesti sitä varten, mutta on lääkkeitä millä saa unen kuiten, mutta se vaatii vähän annoskokojen kanssa sähläilyä. Jonku näkönen addiktin polku kait tässä on valittu, mutta vois kait ne asiat huonomminkin olla.

Niin no minulla on se ongelma että olen diagnosoitu mielisairas ja nukun vain tietyllä lääkkeillä. Tai en ainakaan nykyään nuku ilman joitain.
 

Harjantai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Niin no minulla on se ongelma että olen diagnosoitu mielisairas ja nukun vain tietyllä lääkkeillä. Tai en ainakaan nykyään nuku ilman joitain.

Tutultahan nämä hommat kuulostaa. No eipä näistä enempänsä kehtaa jauhaa.

Paljonko niille huorille oikein pitää maksaa, jos sille tielle lähtee?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Joo, mut eivät tienaa yhtä hyvin.
No, kyllä tuossa tienaamisen ja omaisuuden suhteen mentiin ihan samoja ratoja ja ilman riitoja, ehkä hän sai rahallisesti pari tonnia enemmän. Big deal ja voi voi.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Paljonko niille huorille oikein pitää maksaa, jos sille tielle lähtee?

Suomenmaasta en tiedä kun ei ole tuo kulttuuri täälläpäin niin tuttua, mutta sellainen kaino veikkaus, että alle sadan euron et saa edes käsihoitoa. Eikun hetko, täällä on näitä thaihierojia. Ne varmaan antaa tuolla rahalla jo suutakin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olette @vetti hieno mies. Varmasti paiskaisin kättä jos tavattaisiin.
Teititellä ei tarvitse, pidä, enkä halua, mutta jos @godspeed tulet jossain vastaan, niin varmasti paiskaan kättä.
Viimeistään tämä ratkaisi, olen siis Ilveksen messissä loppukauden.
 
Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tutultahan nämä hommat kuulostaa. No eipä näistä enempänsä kehtaa jauhaa.

Paljonko niille huorille oikein pitää maksaa, jos sille tielle lähtee?
150+ suomalaisille.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Voi pojat että on kova hinta yhdestä suolenpätkästä, kun mieluisaampaa saa useamman tuopin hinnalla. Ei sillä itseä vittuakaan kiinnostaisi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Voi pojat että on kova hinta yhdestä suolenpätkästä, kun mieluisaampaa saa useamman tuopin hinnalla. Ei sillä itseä vittuakaan kiinnostaisi.
Suoleen pistäminen maksaa lisää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös