Joo, mut eivät tienaa yhtä hyvin.
Nojuu se on totta, mutta minulla ei ole kokemusta miten sulla tuo tienaaminen sujuisi. Heh.
Joo, mut eivät tienaa yhtä hyvin.
Tässä oluet loppu tovi sitten ja nyt on tullu juotua vettä, mutta ois siltikin polte tuossa tunnin päästä lähteä kauppaan ja hakea mäyräkoira kaveriksi. Hulluuden puolelle taitaa mennä.
Normimenoa. Iteltäkin oli unilääkkeet loppu joskus pari viikkoa sitten. Unet jäi vähiin.Minulla on unettavat lääkkeet loppu ja reseptin uusimista pitää odottaa viikolle, joten en nuku. Saatan myös hakea lisää olutta.
Normimenoa. Iteltäkin oli unilääkkeet loppu joskus pari viikkoa sitten. Unet jäi vähiin.
Minulla on unettavat lääkkeet loppu ja reseptin uusimista pitää odottaa viikolle, joten en nuku. Saatan myös hakea lisää olutta.
Itsellä itseasiassa sama vika. Siis ne mitkä on ihan virallisesti sitä varten, mutta on lääkkeitä millä saa unen kuiten, mutta se vaatii vähän annoskokojen kanssa sähläilyä. Jonku näkönen addiktin polku kait tässä on valittu, mutta vois kait ne asiat huonomminkin olla.
Niin no minulla on se ongelma että olen diagnosoitu mielisairas ja nukun vain tietyllä lääkkeillä. Tai en ainakaan nykyään nuku ilman joitain.
No, kyllä tuossa tienaamisen ja omaisuuden suhteen mentiin ihan samoja ratoja ja ilman riitoja, ehkä hän sai rahallisesti pari tonnia enemmän. Big deal ja voi voi.Joo, mut eivät tienaa yhtä hyvin.
Paljonko niille huorille oikein pitää maksaa, jos sille tielle lähtee?
150+ suomalaisille.Tutultahan nämä hommat kuulostaa. No eipä näistä enempänsä kehtaa jauhaa.
Paljonko niille huorille oikein pitää maksaa, jos sille tielle lähtee?
150+ suomalaisille.
Suoleen pistäminen maksaa lisää.Voi pojat että on kova hinta yhdestä suolenpätkästä, kun mieluisaampaa saa useamman tuopin hinnalla. Ei sillä itseä vittuakaan kiinnostaisi.
Suoleen pistäminen maksaa lisää.
Haiskahtaa pahalta.Spurgusetti millä elämä lähtee aamulla liikenteeseen: Kaksi pitkää kaljaa, norttiaski ja pieni diva-energiajuomapullo. Jos paskat ovat jo valmiiksi housussa ja lähikauppa sen takia haisee kuolemalta, niin sitten eväät on takuulla oikeat.
Haiskahtaa pahalta.