Kalsarikänniketju

  • 5 202 053
  • 66 626

A Siente

Jäsen
Joskus join ulkomailla jääteetä ravintolassa ja oli muuten ihan erilaista kuin purkissa ostettu. Tuli vaan mieleen. En oo koko iltana pitäny sukkia jalassa ja tuntuu hyvälle.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen kerran vetänyt vodkaa tölkistä. 0,33 mittainen oli ja päähän meni, Venäjältä oli, kaaduin pimeässä saaressa juureen polulla ja löin käteni lasinsiruihin. Haavan sain. Siinä tölkissä oli pääkallo ja luki "Death metal" tai jotain. Vaasassa tapahtui, joku oli vissiin jo aikasemmin kaatunu siihen samaan juuren ja rikkonu kaljapullonsa.
 

A Siente

Jäsen
Meinasin tehdä pahan virheen ja aloittaa keskustelemaan Jatkoajassa. Ei täällä saatana keskustella, vaan huudetaan ja tuomitaan sekä väärinymmärretään jokainen sana.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Meinasin tehdä pahan virheen ja aloittaa keskustelemaan Jatkoajassa. Ei täällä saatana keskustella, vaan huudetaan ja tuomitaan sekä väärinymmärretään jokainen sana.
Nyt jutellaan saatana!
 

Harjantai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Oon tässä vähän niinku hakenu paikkaani tällä palstalla ja se taitaa olla tämä kalsarikänniketju. Vähänpä mulla on mitään tietämystä jääkieskosta, kuhan ilokseni katon ja seuraan. Kaljottelu kyllä luonistuu sen sijaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Oon tässä vähän niinku hakenu paikkaani tällä palstalla ja se taitaa olla tämä kalsarikänniketju. Vähänpä mulla on mitään tietämystä jääkieskosta, kuhan ilokseni katon ja seuraan. Kaljottelu kyllä luonistuu sen sijaan.
Mitä nämä Red Wings fanit täällä tekevät? Kuuntelevat vielä hyvää musiikkia.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mitä nämä Red Wings fanit täällä tekevät? Kuuntelevat vielä hyvää musiikkia.
Hah, olin kirjoittamassa samaa, mutta hyvä että hoidit homman. Bisset kaapissa, Vulgar Videos From Hell pyörii. Kohta HPK - Tappara.

Voisi mennä huonomminkin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Bisseä ja Mad Max maratoni. Kiva tapa viettää päivä
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Toka Mad Max on kyllä ylivoimaista kamaa. Ekaa en ole katsonut 15 vuoteen ja kolmas menee pieleen lapsijengin myötä. Tämä uusin oli ihan kelvollinen muttei sinänsä Mad Max tunnelmaltaan ja ehkä siitä yksinkertaisesta syystä ettei Gibson ole messissä millään muotoa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Toka Mad Max on kyllä ylivoimaista kamaa. Ekaa en ole katsonut 15 vuoteen ja kolmas menee pieleen lapsijengin myötä. Tämä uusin oli ihan kelvollinen muttei sinänsä Mad Max tunnelmaltaan ja ehkä siitä yksinkertaisesta syystä ettei Gibson ole messissä millään muotoa.
Joo kolmosen vois skipata. Fury Road oli kyllä omaan makuun ns. vitun kova leffa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ite en siitä oikein välittäny. Takaa-ajo ei oo meikän lempihommia.

Ei ollu tarkotus laittaa mitään homovitsiä, mutta siltä kait tuo vähän kuulostaa.
Mad Maxit on kyllä nahkahomon unelmaleffoja. Tai Tom of Finlandin päiväunista.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ja Mad Max 2 pyörimään. En oo käyny röökillä varmaan pariin tuntiin.
 

Vino

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viime lauantaina ennen peliä alotin ja loppu ilta meni ihan överiks kavereitten kans baarissa (Jyppiläisiäkin nähtiin, mitähän kaikkea sitä on tullu höpöteltyä?) ja vielä sunnuntaina puolilta päivin tuntu, että oon ihan kännissä..Tämä viikonloppu menee kiltisti kotona kalsaroidessa ja ihan yksin. Kivaa tämäkin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jos mietitään hypermaskuliinisuutta elokuvissa niin Road Warriorin katsominen alkaa varmaan kasvattamaan karvoja rintaan samantien.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös