Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 318 953
  • 66 679

godspeed

Jäsen
Join kerran viinakännit ennen kuin menin Sauna Open Airiin sisälle ja siellä kaljaa sitten päälle. Tuloksena hyppäsin aidalta ruusupuskaan, ilmat pihalle ja naama auki. Järkkäri vain talutti takaisin alueelle kun olin ihan tillin tallin enkä tajunnut mitä on edes tapahtunut. Saattoivat olla viimeiset viinakännit. Viinikännejäkin on tullut kokeiltua mutta en oikein muista oliko silloin edes mukavaa.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Niin ja yleisö taputti mun loikalle. Eivät taputtaneet varmaan niin railakkaasti edes kenellekään bändille.
Oltiin sitten eri aikaan Saunassa kun en tuollaista muista. Tosin tuli sen verran sooseissa oltua yleensä että muistikuvat on hataria.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Alison Krauss kera Union Stationin. Kantrimusiikki on kivaa toitsinaan. Live-levyjenkin mikitys eli tuotanto nyt kakstuhatluvulla aika hyvätasoista.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Aika kulkee liian nopeasti. Mutta: Do you like the music of Shawaddewadde?

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

A Siente

Jäsen
Joskus join ulkomailla jääteetä ravintolassa ja oli muuten ihan erilaista kuin purkissa ostettu. Tuli vaan mieleen. En oo koko iltana pitäny sukkia jalassa ja tuntuu hyvälle.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maailma valuu pois. Kuten tämä loma. Jää pelkkä yö. Ei paljoa mitään.
Lomaviikon päättävä perjantai. Noin 47:nä perjantaina vuodessa on tyytyväinen edessä olevaan kahteen vapaapäivään, mutta nyt tuntuu että se loma oli siinä.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen kerran vetänyt vodkaa tölkistä. 0,33 mittainen oli ja päähän meni, Venäjältä oli, kaaduin pimeässä saaressa juureen polulla ja löin käteni lasinsiruihin. Haavan sain. Siinä tölkissä oli pääkallo ja luki "Death metal" tai jotain. Vaasassa tapahtui, joku oli vissiin jo aikasemmin kaatunu siihen samaan juuren ja rikkonu kaljapullonsa.

A Siente

Jäsen
Meinasin tehdä pahan virheen ja aloittaa keskustelemaan Jatkoajassa. Ei täällä saatana keskustella, vaan huudetaan ja tuomitaan sekä väärinymmärretään jokainen sana.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Meinasin tehdä pahan virheen ja aloittaa keskustelemaan Jatkoajassa. Ei täällä saatana keskustella, vaan huudetaan ja tuomitaan sekä väärinymmärretään jokainen sana.
Nyt jutellaan saatana!

Harjantai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Oon tässä vähän niinku hakenu paikkaani tällä palstalla ja se taitaa olla tämä kalsarikänniketju. Vähänpä mulla on mitään tietämystä jääkieskosta, kuhan ilokseni katon ja seuraan. Kaljottelu kyllä luonistuu sen sijaan.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Oon tässä vähän niinku hakenu paikkaani tällä palstalla ja se taitaa olla tämä kalsarikänniketju. Vähänpä mulla on mitään tietämystä jääkieskosta, kuhan ilokseni katon ja seuraan. Kaljottelu kyllä luonistuu sen sijaan.
Mitä nämä Red Wings fanit täällä tekevät? Kuuntelevat vielä hyvää musiikkia.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mitä nämä Red Wings fanit täällä tekevät? Kuuntelevat vielä hyvää musiikkia.
Hah, olin kirjoittamassa samaa, mutta hyvä että hoidit homman. Bisset kaapissa, Vulgar Videos From Hell pyörii. Kohta HPK - Tappara.

Voisi mennä huonomminkin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy