Oltiin sitten eri aikaan Saunassa kun en tuollaista muista. Tosin tuli sen verran sooseissa oltua yleensä että muistikuvat on hataria.Niin ja yleisö taputti mun loikalle. Eivät taputtaneet varmaan niin railakkaasti edes kenellekään bändille.
Jaa jotain räppiä... Noh for teh lulz
Lomaviikon päättävä perjantai. Noin 47:nä perjantaina vuodessa on tyytyväinen edessä olevaan kahteen vapaapäivään, mutta nyt tuntuu että se loma oli siinä.Maailma valuu pois. Kuten tämä loma. Jää pelkkä yö. Ei paljoa mitään.
Lomaviikon päättävä perjantai. Noin 47:nä perjantaina vuodessa on tyytyväinen edessä olevaan kahteen vapaapäivään, mutta nyt tuntuu että se loma oli siinä.
Nyt jutellaan saatana!Meinasin tehdä pahan virheen ja aloittaa keskustelemaan Jatkoajassa. Ei täällä saatana keskustella, vaan huudetaan ja tuomitaan sekä väärinymmärretään jokainen sana.
Mitä nämä Red Wings fanit täällä tekevät? Kuuntelevat vielä hyvää musiikkia.Oon tässä vähän niinku hakenu paikkaani tällä palstalla ja se taitaa olla tämä kalsarikänniketju. Vähänpä mulla on mitään tietämystä jääkieskosta, kuhan ilokseni katon ja seuraan. Kaljottelu kyllä luonistuu sen sijaan.
Hah, olin kirjoittamassa samaa, mutta hyvä että hoidit homman. Bisset kaapissa, Vulgar Videos From Hell pyörii. Kohta HPK - Tappara.Mitä nämä Red Wings fanit täällä tekevät? Kuuntelevat vielä hyvää musiikkia.
Mitä nämä Red Wings fanit täällä tekevät? Kuuntelevat vielä hyvää musiikkia.