Kalsarikänniketju

  • 5 208 999
  • 66 646

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mahtavaa. Stonerista vielä naksu tummemmaksi. Sludge/post metal. Se on meikän musiikkia. ISIS, Neurosis, Electric Wizard, Callisto, Oranssi Pazuzu, Emperor... tänäpäivänä ei muuten voi kantaa Isiksen bändipaitaa ilman konfliktia. Melkosta touhua. Pidin Isiksen paitaa joskus 10 vuotta sitten ilman mitään viittauksia.
Auts toi Isis paita kantaa tosiaan nykyään vähän erilaisia konnotaatioita kuin aikanaan. Sludge ja post metal kelpaa itelleni myös hyvin. Mitä nyt grindiin ja powerviolenceen uppoutumiselta ehtii. Oranssi Pazuzu on jäänyt vähän paitsioon kun en jaksanut kuunnella uutta bläkkistä melkein vuosikymmeneen (hitto alan oleen jo vanha). Vaikka bläkkiksessä onkin ollut kaikkea jännää viimeisen kymmenen vuoden aikana ilmeisesti. Jälkijättöisesti Alcestiin ja Solstafiriin tutustuminen ja Peste Noir...

No mutta tää on melkein kuin unistani tämä teksti. Hitto pitänee mennä nukkumaan välillä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Auts toi Isis paita kantaa tosiaan nykyään vähän erilaisia konnotaatioita kuin aikanaan. Sludge ja post metal kelpaa itelleni myös hyvin. Mitä nyt grindiin ja powerviolenceen uppoutumiselta ehtii. Oranssi Pazuzu on jäänyt vähän paitsioon kun en jaksanut kuunnella uutta bläkkistä melkein vuosikymmeneen (hitto alan oleen jo vanha). Vaikka bläkkiksessä onkin ollut kaikkea jännää viimeisen kymmenen vuoden aikana ilmeisesti. Jälkijättöisesti Alcestiin ja Solstafiriin tutustuminen ja Peste Noir...

No mutta tää on melkein kuin unistani tämä teksti. Hitto pitänee mennä nukkumaan välillä.
Alcestin uusi "Kodama" on muuten parhainta Alcestia koskaan. Solstafirilta tulee jännää kamaa, varsinkin nyt, kun vaihto rumpalin, joka mielestäni kiilasi vähän liikaakin. Köldistä lähtien tullut fiilisteltyä ja levyfriikkinä onhan bändin tuotokset hallussa.

Islannista tulee muutenkin mielenkiintoista musaa. Esim Misthyrming on melko _ei_niin_geneeristä_bläkkistä.
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei perkele @Ollakseni @Useful Idiot mulla ei ole hajuakaan mistä te puhutte... olen wirallisesti wanha. No, aamukalsarit tähän väliin, sateessa ei kukaan tee selvinpäin duunia.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei perkele @Ollakseni @Useful Idiot mulla ei ole hajuakaan mistä te puhutte... olen wirallisesti wanha. No, aamukalsarit tähän väliin, sateessa ei kukaan tee selvinpäin duunia.
No jos et kuuntele bläkkistä tai metallia ylipäätään niin en ihmettele jos oot kujalla. Jos kuuntelet niin sitten vähän outoa.

Vittu pitää venata melkein 40 minaa että pääsee hakeen lisää kaljaa. Illalla pitää kaiketi nähdä kavereita. Baarissa. höhöö
 

Johan Kesti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen kävi perinteiset, eli uni tuli ennen humalatilaa. Tämä päivä mennyt asentaessa saunatilaan kaiuttimia, parin oluen kanssa tottakai.

Tänään tulee lätkää niin onhan tässä fiilis katossa. Pitää varmaan yhdistää läppäri noihin kaiuttimiin ja saunan lasioven läpi katsoa matsi. Toivottavasti ei kovin huuruun vedä :D

Vieläkö olis jotain ruokaa!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vittu mä alan oleen kännissä. Lieneekö olut tähän syy, emme voi vahvistaa.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Itte kattelen haluatko miljonääriksi, hyvin mimmi pärjää.

Perketi että maistuu taas. Tietää mitä huomenna tehdään kun jostain herää
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Vitu toi laivapoliisi tai mikä lie jaksaa kyttäää. Nyrkillä namaan ni loppuu kytttäämunebn. Saatana kyrpä. Nokalla aikoinaan yksi koitti mitwllä voimiaan mutta toiseksi sekin jäi saatana khroä. Ei muuta ku hyvää päivää sinulle ja minulle ja koko perheelle. Moikka. Nyt toi saatanan ktrpä saa kyytiä mo oppii olemaan
Ultras Jokerit tehneet comebackin?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Vittu olin kännissä eilen opiskelijasitseillä. Olin kännissä Vaasassa viime viikonloppuna ja kuuleman mukaan huomennakin pitäis olla kännissä. Itsetunto ei kestä tällästä dokaamista. Dokaaminen on jees, mutta en mä alkoholisti halua olla, onks tää enää normaalia?!?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu olin kännissä eilen opiskelijasitseillä. Olin kännissä Vaasassa viime viikonloppuna ja kuuleman mukaan huomennakin pitäis olla kännissä. Itsetunto ei kestä tällästä dokaamista. Dokaaminen on jees, mutta en mä alkoholisti halua olla, onks tää enää normaalia?!?
Niinä päivinä kun mä en ryyppää niin mä vedän 12 kaljaa.
 

A Siente

Jäsen
Nyt on shampanjat korkattu ja ylihän se kuohui. Pullokin meinas tippua lattialle kun säikähin korkkia. Onneksi juopon refleksit toimii, kun on alkoholista kyse.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Voissa ja roquefort-nokareessa paistetut kampasimpukat ja Domaine Laroche Chablis 1er Cru Les Vaudevey. Oikein passeli tapa aloittaa perjantainen hönöttely.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Voissa ja roquefort-nokareessa paistetut kampasimpukat ja Domaine Laroche Chablis 1er Cru Les Vaudevey.
Mä yleensä koitan tilata taksia näillä saatesanoilla.
Ei muuten ihan hetkeen ole tähän ketjuun tullut kirjoitettua. Nyt on hetki nauttia. Minä, salkku, tämä hassu saitti ja teeveestä paskaa. Taitaa huomenna olla ohimot hellänä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Piti vallan kaverin kanssa nauttia oluisia, mutta hän joutuikin lasten ämmäksi, ku akkansa ei ole saapunut kotiin sovitusti. No, istutaan tässä, juodaan olutta ja kuunnellaan maailman parasta musiikkia eli mun omaa tuotantoa tietysti.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mä yleensä koitan tilata taksia näillä saatesanoilla.
Sulla taitaa yleensä olla suht pitkät taksimatkat.

Chablis on osapuilleen laitettu huiviin. Vieläköhän tästä? Jöpäkämmät punaviinit jätän nyt toiseen kertaan, mutta kylmiössä on koko joukko keveämpääkin tavaraa. Yksi vahva olisi Müller-Catoir Haardt Spätburgunder, eli muualla maailmassa Pinot Gris -rypäleeksi kutsutusta lajikkeesta tekaistu mainio tuote. Saa Alkosta, mutta on pienen erän tilaustuotteena. Myös M-CHS:n kelpaa pukea sanoiksi taksikuskille pikkutunneilla, mitä mainioimmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös