Kalsarikänniketju

• 5 301 961
  • 66 744

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Itte kattelen haluatko miljonääriksi, hyvin mimmi pärjää.

Perketi että maistuu taas. Tietää mitä huomenna tehdään kun jostain herää

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Vitu toi laivapoliisi tai mikä lie jaksaa kyttäää. Nyrkillä namaan ni loppuu kytttäämunebn. Saatana kyrpä. Nokalla aikoinaan yksi koitti mitwllä voimiaan mutta toiseksi sekin jäi saatana khroä. Ei muuta ku hyvää päivää sinulle ja minulle ja koko perheelle. Moikka. Nyt toi saatanan ktrpä saa kyytiä mo oppii olemaan
Ultras Jokerit tehneet comebackin?

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Vittu olin kännissä eilen opiskelijasitseillä. Olin kännissä Vaasassa viime viikonloppuna ja kuuleman mukaan huomennakin pitäis olla kännissä. Itsetunto ei kestä tällästä dokaamista. Dokaaminen on jees, mutta en mä alkoholisti halua olla, onks tää enää normaalia?!?

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu olin kännissä eilen opiskelijasitseillä. Olin kännissä Vaasassa viime viikonloppuna ja kuuleman mukaan huomennakin pitäis olla kännissä. Itsetunto ei kestä tällästä dokaamista. Dokaaminen on jees, mutta en mä alkoholisti halua olla, onks tää enää normaalia?!?
Niinä päivinä kun mä en ryyppää niin mä vedän 12 kaljaa.

A Siente

Jäsen
Nyt on shampanjat korkattu ja ylihän se kuohui. Pullokin meinas tippua lattialle kun säikähin korkkia. Onneksi juopon refleksit toimii, kun on alkoholista kyse.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Voissa ja roquefort-nokareessa paistetut kampasimpukat ja Domaine Laroche Chablis 1er Cru Les Vaudevey. Oikein passeli tapa aloittaa perjantainen hönöttely.

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Voissa ja roquefort-nokareessa paistetut kampasimpukat ja Domaine Laroche Chablis 1er Cru Les Vaudevey.
Mä yleensä koitan tilata taksia näillä saatesanoilla.
Ei muuten ihan hetkeen ole tähän ketjuun tullut kirjoitettua. Nyt on hetki nauttia. Minä, salkku, tämä hassu saitti ja teeveestä paskaa. Taitaa huomenna olla ohimot hellänä.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Piti vallan kaverin kanssa nauttia oluisia, mutta hän joutuikin lasten ämmäksi, ku akkansa ei ole saapunut kotiin sovitusti. No, istutaan tässä, juodaan olutta ja kuunnellaan maailman parasta musiikkia eli mun omaa tuotantoa tietysti.

Suosikkijoukkue
Mä yleensä koitan tilata taksia näillä saatesanoilla.
Sulla taitaa yleensä olla suht pitkät taksimatkat.

Chablis on osapuilleen laitettu huiviin. Vieläköhän tästä? Jöpäkämmät punaviinit jätän nyt toiseen kertaan, mutta kylmiössä on koko joukko keveämpääkin tavaraa. Yksi vahva olisi Müller-Catoir Haardt Spätburgunder, eli muualla maailmassa Pinot Gris -rypäleeksi kutsutusta lajikkeesta tekaistu mainio tuote. Saa Alkosta, mutta on pienen erän tilaustuotteena. Myös M-CHS:n kelpaa pukea sanoiksi taksikuskille pikkutunneilla, mitä mainioimmin.

Sapergia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, San Jose,Everton
Ehkä kerran elämässä kuittaan
Sulla taitaa yleensä olla suht pitkät taksimatkat.

Chablis on osapuilleen laitettu huiviin. Vieläköhän tästä? Jöpäkämmät punaviinit jätän nyt toiseen kertaan, mutta kylmiössä on koko joukko keveämpääkin tavaraa. Yksi vahva olisi Müller-Catoir Haardt Spätburgunder, eli muualla maailmassa Pinot Gris -rypäleeksi kutsutusta lajikkeesta tekaistu mainio tuote. Saa Alkosta, mutta on pienen erän tilaustuotteena. Myös M-CHS:n kelpaa pukea sanoiksi taksikuskille pikkutunneilla, mitä mainioimmin.
1998 Chateau Memoires, Cadillac, Cossart Gordon Madeira

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei, kuuntelen oman bändin demoja, visuja jotka olen ihan ite väsännyt. Soitan komppikitaraa.
Arvostan. Kuudennella luokalla kävin rumpukurssilla, kun yksi tyttö halusi sinne. Ainut mitä opin oli humppa ja peruskomppi. Sain mä sit lopulta sen pusunkin siltä tytöltä.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Voissa ja roquefort-nokareessa paistetut kampasimpukat ja Domaine Laroche Chablis 1er Cru Les Vaudevey. Oikein passeli tapa aloittaa perjantainen hönöttely.

Uppopaistetut kanansiivet medium-kastikkeella sekä porkkanatikkuja valkosipulidipillä, juomana luonnollisesti jääkaappikylmää Karhua. Oikein passeli tapa aloittaa perjantainen hönöttely.

Suosikkijoukkue
1998 Chateau Memoires, Cadillac, Cossart Gordon Madeira
Onko pullo avattu, miltä vaikuttaa? Tuote ei ole minulle tuttu, onko tämä jälkkäriviini? Minulla ei olekaan kylmiössä 1900-luvun viinejä lainkaan, muutamaa portia lukuun ottamatta.

Spätburgunderin sijasta avasin kohtuuhyvän chiantin. Jos tämän kanssa vähän kylmää maksaa kermakastikkeessa, hävittäisin samalla nuokin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy