Mä käyn siellä maanantaina mutkan. Parturin takia varasin ja viinankin. Tänään vedän himassa perseet. Huomenna Ski Expoon hirveässä krapulassa.Taas mennään mutta en tiedä minne. Eikun tiedänhän. Tallinnaan. Moikka!
Mä käyn siellä maanantaina mutkan. Parturin takia varasin ja viinankin. Tänään vedän himassa perseet. Huomenna Ski Expoon hirveässä krapulassa.Taas mennään mutta en tiedä minne. Eikun tiedänhän. Tallinnaan. Moikka!
Ultras Jokerit tehneet comebackin?
Nooh, kunhat et laivaputkaan joutunut niin asia ihan ok.Nyt hävettää. En todellakaan ole oikeasti tuommoinen. Pää pensaaseen ja eteenpäin.
Niinä päivinä kun mä en ryyppää niin mä vedän 12 kaljaa.Vittu olin kännissä eilen opiskelijasitseillä. Olin kännissä Vaasassa viime viikonloppuna ja kuuleman mukaan huomennakin pitäis olla kännissä. Itsetunto ei kestä tällästä dokaamista. Dokaaminen on jees, mutta en mä alkoholisti halua olla, onks tää enää normaalia?!?
Mä yleensä koitan tilata taksia näillä saatesanoilla.Voissa ja roquefort-nokareessa paistetut kampasimpukat ja Domaine Laroche Chablis 1er Cru Les Vaudevey.
Sulla taitaa yleensä olla suht pitkät taksimatkat.Mä yleensä koitan tilata taksia näillä saatesanoilla.
Valopilkku ja raha pelastaa tilanteet. Yleensä.Sulla taitaa yleensä olla suht pitkät taksimatkat.
1998 Chateau Memoires, Cadillac, Cossart Gordon MadeiraSulla taitaa yleensä olla suht pitkät taksimatkat.
Chablis on osapuilleen laitettu huiviin. Vieläköhän tästä? Jöpäkämmät punaviinit jätän nyt toiseen kertaan, mutta kylmiössä on koko joukko keveämpääkin tavaraa. Yksi vahva olisi Müller-Catoir Haardt Spätburgunder, eli muualla maailmassa Pinot Gris -rypäleeksi kutsutusta lajikkeesta tekaistu mainio tuote. Saa Alkosta, mutta on pienen erän tilaustuotteena. Myös M-CHS:n kelpaa pukea sanoiksi taksikuskille pikkutunneilla, mitä mainioimmin.
Onko sullakin Singstars? Mä oon aika hyvä siinä.No, istutaan tässä, juodaan olutta ja kuunnellaan maailman parasta musiikkia eli mun omaa tuotantoa tietysti.
Ei, kuuntelen oman bändin demoja, visuja jotka olen ihan ite väsännyt. Soitan komppikitaraa.Onko sullakin Singstars? Mä oon aika hyvä siinä.
Arvostan. Kuudennella luokalla kävin rumpukurssilla, kun yksi tyttö halusi sinne. Ainut mitä opin oli humppa ja peruskomppi. Sain mä sit lopulta sen pusunkin siltä tytöltä.Ei, kuuntelen oman bändin demoja, visuja jotka olen ihan ite väsännyt. Soitan komppikitaraa.
Voissa ja roquefort-nokareessa paistetut kampasimpukat ja Domaine Laroche Chablis 1er Cru Les Vaudevey. Oikein passeli tapa aloittaa perjantainen hönöttely.
Onko pullo avattu, miltä vaikuttaa? Tuote ei ole minulle tuttu, onko tämä jälkkäriviini? Minulla ei olekaan kylmiössä 1900-luvun viinejä lainkaan, muutamaa portia lukuun ottamatta.1998 Chateau Memoires, Cadillac, Cossart Gordon Madeira
Kippis vaan (iso mies, ja pienet kyyneleet, hän lähti ja sanoi moi).Uppopaistetut kanansiivet medium-kastikkeella sekä porkkanatikkuja valkosipulidipillä, juomana luonnollisesti jääkaappikylmää Karhua. Oikein passeli tapa aloittaa perjantainen hönöttely.
Voissa ja roquefort-nokareessa paistetut kampasimpukat ja Domaine Laroche Chablis 1er Cru Les Vaudevey. Oikein passeli tapa aloittaa perjantainen hönöttely.
Ei, kuuntelen oman bändin demoja, visuja jotka olen ihan ite väsännyt. Soitan komppikitaraa.
En pidä, koska päntillä ei ole edes nimeä. Ylläni on kyllä yksi harvoista bändipaidoista mitä omista, Amorphis. Ja lopuksi kaikille musiikkia yön ratoksi Kingston Wall - Two Of A KindPidätkö päällä myös oman pändin teepaitaa?
Huonosti säilytetty pullo,ollut pystyssä, korkki hajosi palasiin. Onneksi maku ok.Meni hyvin jälkiruokana...Loppui hienostelu ja kirkasta kehiin...rairaiOnko pullo avattu, miltä vaikuttaa? Tuote ei ole minulle tuttu, onko tämä jälkkäriviini? Minulla ei olekaan kylmiössä 1900-luvun viinejä lainkaan, muutamaa portia lukuun ottamatta.
Spätburgunderin sijasta avasin kohtuuhyvän chiantin. Jos tämän kanssa vähän kylmää maksaa kermakastikkeessa, hävittäisin samalla nuokin.
Hienoa! Arvostan sitä, että jengi matkailee, eikä missään hevonvitunkohteissa, vaan käydään asiallisissa mestoissa. Panimoita maasta löytyykin, löytyypä hyvin, mutta spätburgunder ei kuitenkaan ole yleisin viiniköynnös Saksassa. Tietenkään, koska maa on profiloitunut valkoviinin tuottajaksi, ja riesling on kulmilla ykkönen.@Pisin Kääpiö 186cmKävin näkemässä viikko sitten tutustumasss Saksaan Meinen rannoilla ja siellä ei maata ollut pommitettu paskaksi. Kylä (omine olut panimoineen) oli upea. Rakennukset 1300-luvulta ja muuri vielä siitä vanhempi.