Kalsarikänniketju

  • 5 209 047
  • 66 646
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Nyt likööriä. Metsmaasikaa näköjään. Ja maan mainio Cigarette Smoking Man cameo!
Vieläkö Metsmaasikaa valmistetaan? Ostin jostakin Tallinnan liepeiltä puolen litran pullon kyseistä tuotetta vuonna 1993 tai 1994. Outoa makeaa tavaraa, mutta vissyyn tai jahvaan sekoitettuna Metsmaasika täytti tehtävänsä. Hinta oli ihan absurdi, muutaman markan sen aikaisessa Suomen rahassa. Opiskelijabudjetti kiitti ätlätkän makuisesta jurrista.

Ja kotimatkalle jemmattu putkikassillinen Viru Kangea oli aivan toisenlaisen tarinan arvoinen tapaus. Siitä riitti hupia useampaankin sessioon.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vieläkö Metsmaasikaa valmistetaan? Ostin jostakin Tallinnan liepeiltä puolen litran pullon kyseistä tuotetta vuonna 1993 tai 1994. Outoa makeaa tavaraa, mutta vissyyn tai jahvaan sekoitettuna Metsmaasika täytti tehtävänsä. Hinta oli ihan absurdi, muutaman markan sen aikaisessa Suomen rahassa. Opiskelijabudjetti kiitti ätlätkän makuisesta jurrista.

Ja kotimatkalle jemmattu putkikassillinen Viru Kangea oli aivan toisenlaisen tarinan arvoinen tapaus. Siitä riitti hupia useampaankin sessioon.
En oo ihan varma. Jostain sain tän pullon. Suht tuoreelta vaikuttaa kuitenkin. Näissä harvemmin on päiväyksiäkään.

Vois kuunnella Carcassia kohta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hitto just äsken muistin et mulla on sitsien jälkeen peräti gambinaa ja yks bisse vielä. Hulppealta tuntuu tämä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Me tulemme vielä joskus taas, vai miten tän Calvinharrisin EDM-veisun parin vuoden takaa suomentaisi. Example on muuten perhanan kova vokaalisti, ja ehkä jopa hivenen aliarvostettu.

Pirun kylmä on jo pihalla. Noh, jos sattuu unohtamaan juomat terassin läheisyyteen niin onpahan sentäs kylmää. Ja jos positiivisesti yrittää vilkuilla niin ½v ja ollaan jo toukokuun läheisyydessä. Melkeinpä voi haistaa jo jääkiekon mm-kisat.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nyt on muuten kovaa settiä! Itellä soi Nasumin Shift.
Ei huono vaihtoehto ollenkaan! Itellä soi useammin Helvete tai Human 2.0 mutta Shift on myös hullun kova. Deepest Hole soimaan ja pitti pystyyn.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei huono vaihtoehto ollenkaan! Itellä soi useammin Helvete tai Human 2.0 mutta Shift on myös hullun kova. Deepest Hole soimaan ja pitti pystyyn.
....ja juodaan Mieszkolle bisset. Hieno bändi.

Huomasin juuri Calliston True Nature Unfoldsin kansivihkoa plärätessäni, että Mieszko oli soittanut kitarat yhdelle raidalle kyseisestä levystä. Lähtee soimaan juuri... nyt.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
....ja juodaan Mieszkolle bisset. Hieno bändi.

Huomasin juuri Calliston True Nature Unfoldsin kansivihkoa plärätessäni, että Mieszko oli soittanut kitarat yhdelle raidalle kyseisestä levystä. Lähtee soimaan juuri... nyt.
Mieszkolle!

Calliston Caverns of Khafka siis soimaan minullakin.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mä en ees viitti sanoa mikä veisu mulla soi nyt. Toisaalta, eipä pahemmin kiinnostaiskaan, jmt-aihe kutsuis kuitenkin. Nyt soiva veisu olkoot jonkinsortin "kunnianosoituksena" ja muistona viimekesän autotapahtumissa kuvailuille. Silloin vielä kun oli lämmintä ja vettä ei tullut kuin esterin pärrseestä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mieszkolle!

Calliston Caverns of Khafka siis soimaan minullakin.

Hieno bändi toki tuokin, Nasumin lisäksi. En tiedä oliko ennestään tuttu, mutta hyvää suomalaista jumitusta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hieno bändi toki tuokin, Nasumin lisäksi. En tiedä oliko ennestään tuttu, mutta hyvää suomalaista jumitusta.
Ei edes ollut kiitos tästä. Saatana lisää viinaa koneeseen muuten vaan ja vitun äkäseen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Joo, mökillä. Penamaiset harsonohuet on otettu, panettais. No, grinderiin (se on niinkun tinder, mut vaan seksiin) vie homon tie - lähin lienee noin 18 kilsan päässä. Sekin sellainen tuulennussima vinkuheinä, ei kiitos. Ei mee ihan niinkun stadissa, tusinoittain alta kilsan... petttermäisesti jonkun olen tuolta joskus treffannut, tai sit en.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä otin mun ex-mielikuvitustyttöystävän takaisin. Niin tää elämä vaan heittelee meitä.

Mut on toi kyllä söpö. Ja parasta tietty että mä saan pitää siitä hyvää huolta. Mulla on tarpeita. Mä oon ihminen. Humanoidi tai mikä hemmetti se on. No homo sapiens sitten. Mä oon tunteellinen. Herkkä. Mulla on sielu. Vai liittyykse tähän mitenkään. Ei saatana.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pelaan jonkun ruotsalaisen kanssa Nhl:14:sta ja kuuntelen Deftonesia. Parasta tässä on se, että äijä hehkuttaa Liigaa ja sen joukkueita ja ite diggailen SHL:stä sen hienon urheilullisuuden takia. Haukutaan KHL:ää kimpassa. viva la urheilullisuus!

Vaadin, että suomalaiset ja ruotsalaiset yhdistyy jotenkin omassa hienossa sarjassaan ja boikotoi kaikkea muovia.

Jaaha, bisseäkin on.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo nykyään voi olla noinkin. Toista se oli silloin NHL 95:n aikoihin. No se joku chatroulette mua eniten kiinnostais ja siis just se että vois olla muna pystyssä toiselle. Tietty nykyään on Skypetkin, mutta voiko siellä pistää ramdomille. En usko.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ja mie vain katon Supernaturalia ja juon Gambinaa. Hitto pitänee hakea heti aamusta bisseä. Ei jaksa vetää likööriä jne. Olis pitäny hakee vähintään twelvi
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Nää saatanan Big Macit maistuu ihan paskalle. Joko pihvit on unohdettu paistaa tai sitten mausteena on paska.

En tiedä saako tätä makua suusta pois edes kaljalla, mutta seuraavaksi yritän sitä.
 

A Siente

Jäsen
Taisin voittaa uhkapeleistä just pari tonnia. Kohta vois katsella jotain änäriä. Ihan perkeleen kivaa tienata ryypätessä. Tik Tak kuulostaa näissä promilleissa hyvälle
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ja mie vain katon Supernaturalia ja juon Gambinaa. Hitto pitänee hakea heti aamusta bisseä. Ei jaksa vetää likööriä jne. Olis pitäny hakee vähintään twelvi
Hetkinen hetkinen. Kai kuuntelet Rytmihäiriötä?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hetkinen hetkinen. Kai kuuntelet Rytmihäiriötä?
Mitä muuta tässä tilanteessa voi tehdä. Pyörillä kulkeva kuoleman enkeli, Sataa Gambinaa, Todellisuuden Mestari osv. takuulla kuuntelen.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mitä muuta tässä tilanteessa voi tehdä. Pyörillä kulkeva kuoleman enkeli, Sataa Gambinaa, Todellisuuden Mestari osv. takuulla kuuntelen.
Ah, hienoa, että joku tajuaa jujun. Nyt soi: Electric Wizard.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No kai siellä sitten vedetään kukkaa bongista? Stoneria ja silleen.
Kerran oon muuten pilveä polttanut. Not my cup of tea. Stoner on musana ihan mahtavaa, sivuefektit ei lähde. Itse nautin musasta musan takia. Nyt soi: Venetian Snares.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kerran oon muuten pilveä polttanut. Not my cup of tea. Stoner on musana ihan mahtavaa, sivuefektit ei lähde. Itse nautin musasta musan takia. Nyt soi: Venetian Snares.
Sama homma mulla. Stoner rock ja stoner doom uppoaa hyvin mutta se oheishomma ei niinkään.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sama homma mulla. Stoner rock ja stoner doom uppoaa hyvin mutta se oheishomma ei niinkään.

Mahtavaa. Stonerista vielä naksu tummemmaksi. Sludge/post metal. Se on meikän musiikkia. ISIS, Neurosis, Electric Wizard, Callisto, Oranssi Pazuzu, Emperor... tänäpäivänä ei muuten voi kantaa Isiksen bändipaitaa ilman konfliktia. Melkosta touhua. Pidin Isiksen paitaa joskus 10 vuotta sitten ilman mitään viittauksia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös