Kalsarikänniketju

  • 5 210 454
  • 66 655

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Pubi, jossa on karaoke on usein se heikoin vaihtoehto. Jotenkin sitä silti usein sinne eksyy. Parempi olla kotona.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo heti herätessä aloin dokaamaan. Hitto viime yönä oon kaatanut tölkin sänkyyn. Tää tablettikin lillui siinä, mutta näyttää toimivan. Ihme muuten että toimii vielä kun varmaan kerran viikkoon sitä herääkin tän päältä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No ei kait tässä pysy pystyssä vai pitääkö muka pysyä. Onko nää jotkut suviseurat tai ees kinkerit. No ei. Nörttien kokoontumisajot ja välillä tänne eksyy muitakin.
 

A Siente

Jäsen
Onpas hiljainen perjantai. Mulla olis tossa viel litra viinaa. Ruoka tosin on loppu, joten joutuu vissiin viel kävelemään 6 kilsaa grillille hakemaan mättöä. Noh, maisemareittiä.

Ediiit. Ei saatana kyl jaksa lähteä kebabin perästä juoksemaan. Kolmelta näkis miten Laine ja Pulju nolaa itsensä. Syön kaurapuuroa nälkääni. Perkele.
 
Viimeksi muokattu:

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kärpät hävisi tänään(kin), mutta onneksi kalja ja hyvä musiikki pelastaa sentään jonkin verran tätä lauantaita.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis tää on just tätä. Sängyssä tuntuu että oot edes suht koht selvin päin, mutta kun lähdet kävelemään niin askel heittää ja kävelet päin seiniä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo pakko oli ostaa repullinen kun kohta ne ei enää myy eikä sitä nyt kehtaiskaan mennä kauppaan. Parit alepakaljat tietty vedin metrikselläkin. Spurgujengistä oli vaan yks paikalla.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Tuli ostettua Sierra Tequilaa puolikas pullo. Sitä ei kyl pysty juomaan. Olisko jollain vinkkejä millä lantrinkeilla siitä sais sellaisen että vois juoda kun ei viittis poiskaan heittää
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Tuli ostettua Sierra Tequilaa puolikas pullo. Sitä ei kyl pysty juomaan. Olisko jollain vinkkejä millä lantrinkeilla siitä sais sellaisen että vois juoda kun ei viittis poiskaan heittää

Makeaa likööriä joukkoon ja katso, makuhan paranee.
 

A Siente

Jäsen
Juon kaljaa ja katson kauhuelokuvia. Oli pakko laittaa kaapin ovi kiinni, kun sieltä alko näkymään hahmoja. Jos ovi on kiinni, niin kaikki paha sen takana on poissa.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Juon kaljaa ja katson kauhuelokuvia. Oli pakko laittaa kaapin ovi kiinni, kun sieltä alko näkymään hahmoja. Jos ovi on kiinni, niin kaikki paha sen takana on poissa.

Nukkumaan mennessä myös jalat täytyy olla peiton alla ettei joku sängyn alta tartu. Kerran on niin käyny, toivottavasti ei enää ikinä. Mutta otetaanhan taas! Ja Irwiniä.

Irwin Goodman - Suruton nuoruusaika - YouTube
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Kävin päivällä apteekissa kysymässä onko niillä pillereitä vitutukseen. Olisi ollut, mutta ei saanut ilman reseptiä. Niinpä jouduin menemään alkoon ja se lisäsi vitutusta, koska olin luvannut itselleni etten tänä vuonna enää juo. Pikkaisen on nyt vitutus laantunut lonkeroita juodessa, mutta aamullahan tuo käyrä taas nousee. No välillä se on tämmöistä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kävin päivällä apteekissa kysymässä onko niillä pillereitä vitutukseen. Olisi ollut, mutta ei saanut ilman reseptiä. Niinpä jouduin menemään alkoon ja se lisäsi vitutusta, koska olin luvannut itselleni etten tänä vuonna enää juo. Pikkaisen on nyt vitutus laantunut lonkeroita juodessa, mutta aamullahan tuo käyrä taas nousee. No välillä se on tämmöistä.
Ei vitutukseen kannata juoda. Prosenttijuomia kannattaa nautiskella kun on muutenkin mukavaa. Kun on mennyt bisneksessä hyvin, Hilpara on voittanut, tai seuraavan vuoden polttopuut on kärrätty kuivina liiteriin.

Työn alla Hewitson Old Garden. Saakelin hieno punaviini mourvedre-rypäleistä, ja melkoisen vanhoista köynnöksistä. Vanhimmat istutettu vuonna 1853.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Ei vitutukseen kannata juoda. Prosenttijuomia kannattaa nautiskella kun on muutenkin mukavaa. Kun on mennyt bisneksessä hyvin, Hilpara on voittanut, tai seuraavan vuoden polttopuut on kärrätty kuivina liiteriin.

Työn alla Hewitson Old Garden. Saakelin hieno punaviini mourvedre-rypäleistä, ja melkoisen vanhoista köynnöksistä. Vanhimmat istutettu vuonna 1853.

Olet kyllä niin oikeessa tossa ettei vitutukseen kannata juoda, koska se odottaa sitten aamulla potenssiin sata. Eikös Hilpara ole Ilves? Juokaamme siis Ilveksen voitosta Jypistä. Ja on sulla hienot viinit, mutta ei se ole yllätys kenellekään. Olet hieno mies ja minä olen pelkkä mätämuna. Tämä kuuluu siihen vitutukseen mikä mulla on päällä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kalia on hyvvee, nelosen studio voi jatkaa tästä, kun ne tietää sen niin paljon paremmin, ei mulla muuta.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Olet kyllä niin oikeessa tossa ettei vitutukseen kannata juoda, koska se odottaa sitten aamulla potenssiin sata. Eikös Hilpara ole Ilves? Juokaamme siis Ilveksen voitosta Jypistä. Ja on sulla hienot viinit, mutta ei se ole yllätys kenellekään. Olet hieno mies ja minä olen pelkkä mätämuna. Tämä kuuluu siihen vitutukseen mikä mulla on päällä.

Hilpara ei voisi kauempana Ilveksestä olla. Olen pelannut Hilpeen herrasmiehiä vastaan useita kertoja vuosia sitten, vanhoja Tappara-pelureita ja jokunen Koo-Veen ukko oli rosterissa tuolloin. Minä olen nautiskellut hieman hehkuviiniä tähän saatanalliseen koleuteen, rypälelajikkeesta ei harmainta aavistusta.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Olet kyllä niin oikeessa tossa ettei vitutukseen kannata juoda, koska se odottaa sitten aamulla potenssiin sata. Eikös Hilpara ole Ilves? Juokaamme siis Ilveksen voitosta Jypistä. Ja on sulla hienot viinit, mutta ei se ole yllätys kenellekään. Olet hieno mies ja minä olen pelkkä mätämuna. Tämä kuuluu siihen vitutukseen mikä mulla on päällä.
Seppo Heikinheimo oli mätämuna, ainakin omien sanojensa mukaan, koska Seppo käytti tätä ilmaisua kolmannessa persoonassa jopa muistemiensa nimessä. Seppo oli kyllä fiksu ja lahjakas mies, mutta hänen touhuillaan oli vaikea saada ystäviä, ja vielä vaikeampi pitää niitä. En usko, että sinä olet lähellekään moinen mätämuna, vaan homma kääntyykin ihan toisin päin.

Hilparan olisin voinut kirjoittaa pienellä alkukirjaimella. Mikä nyt kenellekin on se hilpara tai Hilpara, jonka siivittämänä on mukava joskus korkkia narauttaa iloisin mielin. Vitutus kyllä hälvenee juomalla, mutta kuten sanoit, se on ryömivä takaisin, monin verroin hävyttömämpänä. Siksi en suosittele.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Hilpara ei voisi kauempana Ilveksestä olla. Olen pelannut Hilpeen herrasmiehiä vastaan useita kertoja vuosia sitten, vanhoja Tappara-pelureita ja jokunen Koo-Veen ukko oli rosterissa tuolloin. Minä olen nautiskellut hieman hehkuviiniä tähän saatanalliseen koleuteen, rypälelajikkeesta ei harmainta aavistusta.

Jos Hilpara on Tappara, niin kaikella kunnialla, Tapparan voiton kunniaksi en juo, koska inhoan Rautakorpea. @bebeto on hyvä jätkä, mutta Tapparan kunniaksi en suostu juomaan. Tsori. Ylöjärven kunniaksi juodaan tänään ja sen kunniaksi, että vituttaa tänään sen yhden kerran vuosikymmeneen
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Jos Hilpara on Tappara, niin kaikella kunnialla, Tapparan voiton kunniaksi en juo, koska inhoan Rautakorpea. @bebeto on hyvä jätkä, mutta Tapparan kunniaksi en suostu juomaan. Tsori. Ylöjärven kunniaksi juodaan tänään ja sen kunniaksi, että vituttaa tänään sen yhden kerran vuosikymmeneen

Hilpara oli Tapparan kakkosjoukkue mutta pelasi yhden kauden SM-sarjaa, 69-70. Sittemmin joukkueessa pelailivat entiset liigajyrät 3. ja 4. divaria. Sitä se teettää kun on suuri ja kaunis, kaikki ei tykkää mutta otetaan sille tai sitten Uplakersille.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Hilpara oli Tapparan kakkosjoukkue mutta pelasi yhden kauden SM-sarjaa, 69-70. Sittemmin joukkueessa pelailivat entiset liigajyrät 3. ja 4. divaria. Sitä se teettää kun on suuri ja kaunis, kaikki ei tykkää mutta otetaan sille tai sitten Uplakersille.

Tappara on kieltämättä suuri ja kaunis mitä tulee liiga-historiaan, mutta henkilökohtaisille tunteille ei mitään voi. Korpi oli ihan mukava ja inhimillinen, mutta Rautakorpi on ihmiskyrpä ja älkää Tappara-fanit suuttuko tästä. Henkilökohtainen mielipide on tämä, ei fakta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös