heavylutaa18
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Sanotaan näin, että toivon sormet, varpaat ja ties mitkä ristissä, mutta epäilyksen kipinä kalvaa silti. Toki kylhän se siitä, kun voitto tulee. Mutta juuri nyt tällä hetkellä on usko koetuksella.Liigakausi avattu. Upeeta! Palstaveli @Laitela voi tulla tänne meidän herrasmiesten seuraan nauttimaan oluista ja keskustelemaan tyhmistä. Ei tuo kuitenkaan niin vakavaa oo, vaikka ois ollu kiva toki eka matsi voittaa. Uskotko että huomenna homma hoituu? Mie uskon!
Ei en ole, olen kyllä ehkä joskus miettinyt millaista olisi tappaa joku. Mutta jos on ikänä tehnyt ruokaa ja leikellyt lihaa, suolestanut vaikka pari kiloa muikkuja jne. niin ei, en nyt niin näe, että miten siinä olisi jotain glooriaa. Veikkaan että joku 150kg läski ja sen kuolleena palotteleminen olisi aika perseestä ja likasta hommaa. Enkä myöskään pysty kokea sellaista tilannetta että paloittelisin sen ihmisen elävältä. Se valitus kävisi melkoisesti psyykkeen päälle.Oon tässä miettiny miltä tuntuisi paloitella ihminen, Se tuntuu jotenkin kiehtovalta nähdä kun elämä valuu toisesta pois. Noh en mä tässä ketään lähe tappamaan. Mutta ette voi väittää ettette olisi miettiny joskus samaa.
Ei en ole, olen kyllä ehkä joskus miettinyt millaista olisi tappaa joku. Mutta jos on ikänä tehnyt ruokaa ja leikellyt lihaa, suolestanut vaikka pari kiloa muikkuja jne. niin ei, en nyt niin näe, että miten siinä olisi jotain glooriaa. Veikkaan että joku 150kg läski ja sen kuolleena palotteleminen olisi aika perseestä ja likasta hommaa. Enkä myöskään pysty kokea sellaista tilannetta että paloittelisin sen ihmisen elävältä. Se valitus kävisi melkoisesti psyykkeen päälle.
Ei kai se sairautta ole. Mielestäni se on merkki siitä, että aivosi ovat tarpeeksi kehittyneet luomaan mielikuvia ja fantasioita. Tuskin tuota voisi sairauden piirteeksi kutsua. Sen sijaan puutos moisia tuottaa, mielestäni hyvinkin voisi täyttää ihmiselle ne sairauden merkit.Ehkä mä olen vain sairas. Kaikke sitä miettii ku on tylsää ja kännis.
Oon tässä miettiny miltä tuntuisi paloitella ihminen, Se tuntuu jotenkin kiehtovalta nähdä kun elämä valuu toisesta pois. Noh en mä tässä ketään lähe tappamaan. Mutta ette voi väittää ettette olisi miettiny joskus samaa.
Minä ja koira katsomme toisiamme.
Sai perkele osansa.Kuolaako se koira?
Vituttaa kohtalaisesti. Josta sain idean, eka joka tähän kommentoi, annan hänelle numeroni ja hän voittaa ykköspalkinnon ja juttelen kännjuttuja. :D
Eiliseltä filmi poikki ja romillet oli kohillaan jo herätessä.