Kalsarikänniketju

  • 5 209 916
  • 66 655

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Viimeksi muokattu:

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oon muuten kohtalaisen päissäni. Kyllä on hienoa kun saa nukkua huomenna pitkään. Vasta maanantaina töihin, se on hieno juttu ajatuksen tasolla.

Ps oon sinkku, sporttiset mimmit ottakee yhteyttä.

No perkele, pannaan vähä musaa. Adele - Someone Like You ( Live at Royal Albert Hall ) - includes speech + public reaction - YouTube
Yritä nyt edes. Usa-Can katsellaan ja paskaa on vrt. Fin-Swe matsiin. Naista haetaan baarista, eikä jatkoajasta. ;)
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos tekee huppelissa mieli, niin varmasti haetaan naista baarista.

Mökillä kalsarointia. Toki verkkarit ja huppari yllä, sen verran viileämpää jo. Eikös tänään pitänyt aurinko paistaa... no kippis silti kaikille!
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Onks tää nii huono juttu sittenkää tää sinkkuilu. Oon juonu koko päivän kaljaa eikä kukaa oo ees vihjannu tai kitissy. Tää voi muuten olla melko jees. Tulin kotii pubista ja hain makkaraperunat. Elämä hymyilee.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Heti kesäloman jälkeen SEITSEMÄN päivän työputki! Toki oma valinta, mutta nyt homman hoitaneena kiva huilata vähän normaalisti surkeiden yhden päivän vapaiden jälkeen peräti kaksi päivä! Vaimo saatettu yövuoroon ja klo 19 alkaen nautiskeltu valkkaria ihan oikeiden kalsarikännien merkeissä. Vähän teki mieli lähteä kylille, mutta kun ei sieltä mitään hyvää matsiakaan tuu tänään ja Turun sunnuntaissa taitaa liikkua vain baarityöntekijät, rosvot ja neekerit, niin jään kotiin. Ihan mukavaa tääkin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Nii justiinsa, ei mulla mitään asiaa, mutta paljon sanottavaa. Ja jottei kuulostaisia elämäm_kolulta, niin totean, että huutonaurua elämäm kolulle.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Köln vs. Freiburg Eurosport kakkoselta. Lasissa mainiota umbrialaista, Moretti Omero Montefalco Sagrantino 2007, jonka völjyssä manchegoa ja paria muuta kovaa juustoa, ja kipenen tuoretta basilikaa. Tästähän voisi vetäistä samalla vaivalla pienet persarit.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Aika käsittämätön sporttipäivä. Ei nyt mennyt ihan niin kuin piti. Klupi on tietysti ihan paska, mutta pitikö juuri nyt taas romahtaa, kun apuja olisi tarvittu. Eikä tuo jääkiekkokaan varsinaisesti riemunkiljahduksia aiheuttanut ja tytötkin sitten romahtivat EM-kisoista.

Onneksi on helvetin halpaa saksalaista kaljaa ja kohta voisi laittaa Salkkarit pyörimään. Jalassa on samat yöpuvun housut kuin niin usein aikaisemminkin. Tulivat muuten pesusta eilen ja silti ei pärjätä riittävän hyvin.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Liigakausi avattu. Upeeta! Palstaveli @Laitela voi tulla tänne meidän herrasmiesten seuraan nauttimaan oluista ja keskustelemaan tyhmistä. Ei tuo kuitenkaan niin vakavaa oo, vaikka ois ollu kiva toki eka matsi voittaa. Uskotko että huomenna homma hoituu? Mie uskon!

Ja asiaankuuluvaa musaa. Perkele että toimii kaljoissa, edelleen!

Manowar- Brothers Of Metal - YouTube
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Liigakausi avattu. Upeeta! Palstaveli @Laitela voi tulla tänne meidän herrasmiesten seuraan nauttimaan oluista ja keskustelemaan tyhmistä. Ei tuo kuitenkaan niin vakavaa oo, vaikka ois ollu kiva toki eka matsi voittaa. Uskotko että huomenna homma hoituu? Mie uskon!
Sanotaan näin, että toivon sormet, varpaat ja ties mitkä ristissä, mutta epäilyksen kipinä kalvaa silti. Toki kylhän se siitä, kun voitto tulee. Mutta juuri nyt tällä hetkellä on usko koetuksella.

Edit: Prkl! Alko vituttaa vielä itänaapurikin ja Lappeenrannan riippuvuus heikäläisistä kun katselin pelin jälkeen Lupauksen. Ei mene tämä päivä hyvin.
 
Viimeksi muokattu:

A Siente

Jäsen
Oon tässä miettiny miltä tuntuisi paloitella ihminen, Se tuntuu jotenkin kiehtovalta nähdä kun elämä valuu toisesta pois. Noh en mä tässä ketään lähe tappamaan. Mutta ette voi väittää ettette olisi miettiny joskus samaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Oon tässä miettiny miltä tuntuisi paloitella ihminen, Se tuntuu jotenkin kiehtovalta nähdä kun elämä valuu toisesta pois. Noh en mä tässä ketään lähe tappamaan. Mutta ette voi väittää ettette olisi miettiny joskus samaa.
Ei en ole, olen kyllä ehkä joskus miettinyt millaista olisi tappaa joku. Mutta jos on ikänä tehnyt ruokaa ja leikellyt lihaa, suolestanut vaikka pari kiloa muikkuja jne. niin ei, en nyt niin näe, että miten siinä olisi jotain glooriaa. Veikkaan että joku 150kg läski ja sen kuolleena palotteleminen olisi aika perseestä ja likasta hommaa. Enkä myöskään pysty kokea sellaista tilannetta että paloittelisin sen ihmisen elävältä. Se valitus kävisi melkoisesti psyykkeen päälle.
 

A Siente

Jäsen
Ei en ole, olen kyllä ehkä joskus miettinyt millaista olisi tappaa joku. Mutta jos on ikänä tehnyt ruokaa ja leikellyt lihaa, suolestanut vaikka pari kiloa muikkuja jne. niin ei, en nyt niin näe, että miten siinä olisi jotain glooriaa. Veikkaan että joku 150kg läski ja sen kuolleena palotteleminen olisi aika perseestä ja likasta hommaa. Enkä myöskään pysty kokea sellaista tilannetta että paloittelisin sen ihmisen elävältä. Se valitus kävisi melkoisesti psyykkeen päälle.

Ehkä mä olen vain sairas. Kaikke sitä miettii ku on tylsää ja kännis.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ehkä mä olen vain sairas. Kaikke sitä miettii ku on tylsää ja kännis.
Ei kai se sairautta ole. Mielestäni se on merkki siitä, että aivosi ovat tarpeeksi kehittyneet luomaan mielikuvia ja fantasioita. Tuskin tuota voisi sairauden piirteeksi kutsua. Sen sijaan puutos moisia tuottaa, mielestäni hyvinkin voisi täyttää ihmiselle ne sairauden merkit.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Oon tässä miettiny miltä tuntuisi paloitella ihminen, Se tuntuu jotenkin kiehtovalta nähdä kun elämä valuu toisesta pois. Noh en mä tässä ketään lähe tappamaan. Mutta ette voi väittää ettette olisi miettiny joskus samaa.

Tietenkin ollaan mietitty. Dexterista tulee nyt joku kymmenvuotisjuhlajulkaisu.

Suosittelen katsomaan, siinä se aika hyvin selviää. Siltä se todennäköisesti tuntuu.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Pitkästä aikaa ja tuttu kaava eli olutta, musaa, lätkää, olutta, futista, olutta, musaa, lätkää, olutta, musaa jne...

Kerho!
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Perkele!

Olen edelleen elossa.

Vaimoke on myös ja kuten hänen siskonsakin... meluavat mökin paljussa.

Sörkä on määrätty kokin tehtäviin... kello 23.00 pitää olla uunissa paahdetut voileivät valmiina.

Kännissä..?

...no... vähäsen...
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Edelleen elossa.

Voileivät syöty ja suut käyvät syömisen jälkeen.

Minä ja koira katsomme toisiamme.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Kohta valomerkki. Pääsee taas kotiin juomaan kaljaa ja youtubesta nyyhkyviisuja kunnes nukahtaa. Oon imuroinu viimeeks kesäkuussa. Saako masennuksesta paljo saikkua? Alkaa painoa olla myös jos vertaa 2v taaksepäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös