Kalsarikänniketju

  • 5 206 276
  • 66 635

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Olen kirjoittanut juttuni muihin ketjuihin jo pidemmän aikaa, koska kännissä on kivempi funtsia syviä kuin kertoa kuinka monta kaljaa on juonut ja kenen persevaosta nobelaneria seuraavaksi juodaan.
 

Kennedy79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Rops, NUFC ja Detroit RW
Jotkut toiset funtsii selvinpäin syvempiä ja toiset kaljoissa ei niin syviä..
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Oletko ollut koskaan alkon vaikutuksessa Jatkoajalla? Tämä ei ollut se ketju, mutta ajamme kuitenkin hissillä 45 kerrokseen. V.S.O.P alkaa V niinkuin vaasalainen. Mutta ylimielinen en ole. Mutta sen sanon, että viski ja viinirypäleet on kuin ensiluokan trippi ylivoimaisen tietoisuuden lähteelle. Marihuor..naa emme ole käyttäneet milloinkaan hyväksemme. Elämä on kuin simulaatio. Voit jo sen luoda. Oman aurinkokeskuksen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kaks päivää raittiutta riitti, tai no kyllä mä nyt silloinkin iltakaljat vedin. Mutta hitto että oli ihmeellisen skarppi olo. Joskus viime syksynä viimeksi.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
On kyllä aina helpompaa lopettaa ihmissuhde, mikäli uskot, että se toinen osapuoli on vaan kusipää ja nauttii toisten kärsimyksestä. Täysi vitun psykopaattihan se oli, joten pelkästään hyvä että sait tietää, ennen kuin meni liian vakavaksi, vai mitä?

Mutta sitten on niitä ihmisiä, jotka eivät millään tavalla halua loukata tai satuttaa muita, mutta jotka vaan haluavat, että heillä olisi mahdollisimman kivaa tilanteessa kuin tilanteessa. Eivätkä he silloin edes ajattele, miten heidän tekonsa saattaisivat vaikuttaa heidän lähellään oleviin ihmisiin.
Ei tuollaisia ihmisiä edes halua vihata, mutta terveellisintä olisi pysyä etäisyyden päässä.

Seuraava pistää musalinkin.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo

Sakias

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kojootit, SaiPa, Savon sinikeltaiset
Hyvä biisi, mutta en puhunut huonoista ihmisistä, vaan vakavista näkemyseroista ihmisten välillä, koska olen Jeesus.

Lisää asiaankuuluvaa musaa: Mercyful Fate - Black Funeral
King Dimondilla on kaunis ääni.

Asiasta kukkaruukkuun Shutter Island on paska leffa jos katsoo kokonaan. Kannattaa lopettaa puolessa välissä niin jää David Lynch fiilis. Ja A.Le Coq on hyvää
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olinpa kerran. Uusi kissa lähti ensimmäiselle seikkailulleen ominpäin uudessa kodissaan. Pahoinpitelen ovia ja seiniä. Kissa tulee takaisin ja rauhoitun. Annan oluen virrata koko ajan ja terästän juopumista halvalla viskillä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No kuka muka on tähän aikaan viikosta selvin päin? Näyttäkää sen jätkän kuva. Siis nyt on lauantai ja kaikilla oikein yhteiskunnan lupa dokata. Metrossakin voi huoletta olla tölkki kädessä eikä nynnyt ihmettele.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Oho. Napsahti.

Otetaan nyt tänään, kun ens viikolla pääsee remontoimaan uutta kämppää ja silloin ei viitti, sillä taidan olla nynny.

Telkkarista tulee tennistä. Onhan se telkka mulla päällä, mutta en mä sitä juuri seuraa. Musaa kuuntelen ja olutta juon. Vois jossain kohtaa ottaa lasillisen tai pari punaviiniä ja tehdä jonkun paukunkin. Onks se nynnyä?
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Joulukuun 24. asti kestänyt tipaton päättyi muutama tunti sitten lomakesän kunniksi. Tervehdys kantapeikolle. Voikka ja huikka vaan. T: etyylialkomahoolin kyllästämä lutikka!
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuli oltua häissä.Jännä miten harvoin sitä tulee selvinpäin perheelle sanottua miten rakkaita ne on. Olin vain yksi vieraista, sulhasen nuorin veli. :)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielikuvitustyttöystävä on just ihana. Sellainen söpöliini. Tui tui tui. Onko kaikki hyvin? Mä oon sun tukena ja turvana. Kerro kaikki murheet ja huolet. Mä tykkään pitää huolta. Mä välitän. Petri-setä on nyt vaan vähän kännissä, mutta mitä sitten häh. No nyt ei seiso.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös