Kalsarikänniketju

  • 5 221 789
  • 66 665

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
0,7 Jack Daniel’s pullolla mennään. Alko pikkusen masentamaan tuo naisten alakerran karvattomuus, niin pää tässä pitää täyteen vetää.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Tuoreen havun tuoksu jäi niinku jälki jäähän mun mieleen. Pimiä on ku olis piilossa. Silti olo ku lapintiaisella, valamiina kaikkeen.

Otamma yhet.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tere hommikust, kussa o mu hopoti!

Eurohumpat taas soi niin perkeleen lujalla. Voi naapuriparkoja. Mutta pääasia että itsellä on kivaa ja saa vähän nollattua muuten ehkä vähän pahan olon puolelle menevää fiilistä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo ratkesin ryyppäämään. Hitto kun aamulla oli saatana puolitoista tölkkiä sängyn vieressä. No Lidlistä hain repullisen ja kolme tuntia käppäilin keskustassa. Jonkun herkkupepun kun näki niin lähti seuraamaan. Kalja kädessä hiippaili ja persettä tuijotteli. Jos se meni johonkin kauppaan niin etsi uuden uhrin. Kuka muka ei harrasta. Äsken tulin saunasta.
 
Pitkästä aikaa täällä! Tai oonhan mie ryypiskellyt mutta aina ei tänne oo jaksanu ilmoittautua. Lähinnä tän ketjun nimisiä kännejä oon vedellyt siis. Mutta nyt ei ole mitään syytä etten ilmoittautuisi. Olin joku puoltoista viikkoa selvinpäin.
 
Missä muut? Raitista sakkia? Pettter toki omassa luokassaan. Ei siis raittiudessa. Mitä kuuluu? Olen lukenut tarinoitasi. Hyvin menee. Löysin itteni viime kuukautena sairaalasta ja katkolta.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Joo, en itekkään tiedä, missä faijani on nykyään. Joku kertoi, että se olisi Madridissa. Enkä omista lapsia, joten voin lukea ylen juttuja avoimin mielin.

Sen sijaan omistan mm.The Brixtonin ja El Caminon kantiskortit ja San Jacinton keilausmestan alennuskortin. Ne on varmasti parempia kuin lapset.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ikäväähän tuollainen isän katoaminen taatusti on. Onko siis niin, että tarkkaa tietoa ei ole onko edes elossa? Periaatteessa kai sitä ajattelee, että kyllähän jonkun ulkoministeriön tai muun kautta saa sitten joskus tiedon, jos niin olisi käynyt.

Oma isäni on siinä mielessä kadoksissa, että hänet haudattiin kotiseudulleen syvälle maaseudulle ja nyt on kenenkään ollut muka liian kiire käydä haudalla vuosiin. Itse en ainakaan enää muista missä se on, kun olen vain sen kerran käynyt. Paikallinen ystäväni (terveisiä vaan, jos luet) yritti käydä sitä etsimässä, mutta etänä oli vähän hankala antaa parempia ohjeita asiasta mitä ei muista itsekään.

Uskoisin mutsin muistavan, mutta ei nyt ole saanut aikaan kysytyksi, kun sieltä tulee lähinnä sättimistä, kun se liitto ei kovin onnellisissa merkeissä päättynyt. Ei kai se mikään salaisuus ole, että faija ryyppäsi itsensä hengiltä, mutta olin itse jo aikuinen siinä vaiheessa, kun se kunnolla alkoi ja asuin ulkomaillakin, niin jäi vain ne hyvät lapsuus- ja nuoruusmuistot.

Toisaalta olisi ihmettelyketjun kamaa miksi niillä haudoilla pitäisi edes käydä, ei ne multakasat siitä mitään tiedä. Toisaalta on kyllä sellainen vahvakin tunne, että haluaisin siellä käydä muistelemassa menneitä, koska hyvä ukko se oli, vaikka lyhyehkö sairaus saikin niskalenkin.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Otin välikuoleman. Nyt sitä taas jaksaa ja tässähän on vielä koko päivä aikaa.

Avasin internetin ja siellä heti melkein ekana kerrottiin, että Bull Mentula poseeraa munasillaan. Ihan ekana katsoin kun Clint kävi kampanjoimassa Trumpin puolesta.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En tiiä mikä nyt on ku maanantai, mutta olut maistuu. Ei tätä nyt vielä känniks voi sanoa, mutta ehkä kohta. Huomenna töihin, mutta mitä väliä kun on marraskuu. Laulun sanoja mukaillen, kaljakori kilisee.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis ei kait näin ole käynyt koskaan aiemmin. Mä heräsin vessasta ja muutaman minuutin mietin missä olen. Miksi valot oli poissa ja ovi kiinni? Mä en tiedä. Pari kertaa kävelin seinää edestakaisin. Pyyhetelineen tunsin ja siitäkö keksin kokeilla onko sittenkin oven toisella laidalla kahvaa, ja olihan siinä. Mutta jotenkin tosi rauhallisena olin, johtuen varmaan kännistä. Tänne sänkyyn ja tälle tabletille päästyäni huomasin että Jatkiksen siinä jossain ketjussa oli reilun kolmen tunnin tauko. Siis muistaakseni mä kait olin bokserit jalassa kun heräsin, mutta valot saatua päälle pöntössä ei ollut edes reuna alhaalla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi ei ryyppäis tätäkin päivää niin kuin eilistä? Sitä kait useat pohtii. Hitto fiilis latistui kun kaljat loppui äsken. No kohta Lidli aukeaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös