Kari Tappio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Reippaat pojat
Pari tai muutama hassu Virosta haettu lonkero tähän iltaan. Huomiselle säästellään paukkuja. Mutta aina voi yhen ottaa.
En kyllä ymmärrä ihmisiä, jotka ostavat kaljansa suomesta.
Saako pubipyöräilyä harrastaa ilman pubeja ja pyörää? Eli siis alkoholin nauttimista pitkin päivää.
Tottakai! Kunhan muistat käydä välillä suihkussa ja pestä hampaat jos putki revähtää.
Voe että täällähän on actionia, saako pappa tulla sekaantumaan vai joko tässä joutaisi vanhainkotiin? Ilta eteenpäin menee kai kevyellä runohetkellä ja
muutamalla hevibiisillä jotta saisi verenvirtaaman muutenkin kuin Burzumin biiseissä.
Et ole. Myin lippuni Vauhtiajoihin ja nyt kotona soin Agents ja Pulliaisen Esa.
Avauduin jo tuolla jossain muualla, mutta avaudun lisää, koska tilanne ahdistaa Reverentiä jonkun verran.
Mikä ajaa ihmisen noin lopullisen ratkaisuun?
Kokeillaas Youtuben kautta, josko sais vipinää tossuun noilla.
edit. Tarjos kärkeen instrumentaalisesti Mrs. Robinsonia. Oisko vinkkiä parempaan?
Mä en tajua mihin tässä viitataan, kun ei lainata viestiä jota ehkä kommentoidaan.Avauduin jo tuolla jossain muualla, mutta avaudun lisää, koska tilanne ahdistaa Reverentiä jonkun verran.
Mikä ajaa ihmisen noin lopullisen ratkaisuun?
Mä en tajua mihin tässä viitataan, kun ei lainata viestiä jota ehkä kommentoidaan.
Jos minussa olisi ON/OFF-nappula, niin laittaisin sen OFF-asentoon, eikä tekisi tiukkaakaan.
Mies, n. 50 vee, jonka tapasin viime viikon keskiviikkona vaimon bestiksen lasten synttäreillä ekaa kertaa, on vetänyt itsensä leukakiikkuun.
Ei nyt todellakaan mikään läheinen, mutta jotenkin aina pistää askarruttamaan, mikä ajaa ihmisen tohon tilanteeseen?
Ei varmaan mikään RIP-juttu, mutta jotenkin pistää askarruttamaan noi itsarit. Aika suuria juttuja pitäis tapahtua, ett itse ajautuis tohon tilanteeseen.