Kalsarikänniketju

  • 5 248 016
  • 66 705

Baldrick

Jäsen
Jukopliut mää ala oleen känässä ja keskustelin juuri politiikasta feisbuukissa.

Politiikka ja Facebook eivät sovi yhteen. Siellä saa vääntää, kun aina tulee joku puolituttu, jolla idealismi on perus argumentoinnin ulkopuolella ja sitten saa vääntää menemään. Olen oppinut, että parempi olla hiljaa, jos ei jaksa vääntää loputtomiin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo päivällä ostin Lidlistä 12. Kahdeksan jälkeen sitten kapakkaan. Treffipubissa imasin neljä tuoppia. Neljä on vielä täällä himassakin. Juustotikut on uunissa.
 

Baldrick

Jäsen
Joo päivällä ostin Lidlistä 12. Kahdeksan jälkeen sitten kapakkaan. Treffipubissa imasin neljä tuoppia. Neljä on vielä täällä himassakin. Juustotikut on uunissa.

En ylläty, että nappasit Lidlistä. Kaikkea sitä oppii tuosta nimimerkinmatkimisketjusta. Ei tärpännyt tänään?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ylläty, että nappasit Lidlistä. Kaikkea sitä oppii tuosta nimimerkinmatkimisketjusta. Ei tärpännyt tänään?
Eikä kun tärppäsi. Känni tuli kun kaljaa kaadoin mahaan. Naisia vissiin taisit tarkoittaa? Niitä mietin sitten selvänä. Miten jollekin edes tulee naiset mieleen baarissa? Jotenkin aika kaukaa haettu ajatus. Kerran oon baarista lähtenyt akan matkaan ja se kerta riitti. Seksiä olis halunnut, vaikka baarissa sovittiin että ihan vaan kaverina lähden. Se oli joskus silloin parikymppisenä.
 

Baldrick

Jäsen
Eikä kun tärppäsi. Känni tuli kun kaljaa kaadoin mahaan. Naisia vissiin taisit tarkoittaa? Niitä mietin sitten selvänä. Miten jollekin edes tulee naiset mieleen baarissa? Jotenkin aika kaukaa haettu ajatus. Kerran oon baarista lähtenyt akan matkaan ja se kerta riitti. Seksiä olis halunnut, vaikka baarissa sovittiin että ihan vaan kaverina lähden. Se oli joskus silloin parikymppisenä.

Jaa-a. Mennyt vissiin mönkään, koska olen käsittänyt, että olet jonkinmoinen "pillunkalastaja". Ei siinä, hauskemmin sinä varmasti olet iltasi viettänyt kuin minä, joka luen vain Jatkoaikaa ja kirjoittelen seuraavan vuoden tavoitesuunnitelmaani pikkupieruissa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa-a. Mennyt vissiin mönkään, koska olen käsittänyt, että olet jonkinmoinen "pillunkalastaja". Ei siinä, hauskemmin sinä varmasti olet iltasi viettänyt kuin minä, joka luen vain Jatkoaikaa ja kirjoittelen seuraavan vuoden tavoitesuunnitelmaani pikkupieruissa.
Heh. Joo mä rakastan naisia, kuten me monet, mutta tää Jatkoaika on kyllä parasta viihdettä, tai parasta mitä tahansa.
 

Baldrick

Jäsen
Heh. Joo mä rakastan naisia, kuten me monet, mutta tää Jatkoaika on kyllä parasta viihdettä, tai parasta mitä tahansa.

Boldattu ei ole ainakaan jäänyt epäselväksi. Olen myös samaa mieltä siinä, että Jatkoajassa löytyy viihdettä vaikka kuinka. Voi halutessa keskutella ihan oikeista asioista tai ehkä välillä tyhjänpäiväisestä. Vaikka en hirveästi sitä tee, niin silti on myös erittäin mukavaa käydä lyömässä joku tylyttävä, mutta samalla mielipiteetön ja sarkastinen irtokommentti puskista, ihan vaan sen takia että voi.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Politiikka ja Facebook eivät sovi yhteen. Siellä saa vääntää, kun aina tulee joku puolituttu, jolla idealismi on perus argumentoinnin ulkopuolella ja sitten saa vääntää menemään. Olen oppinut, että parempi olla hiljaa, jos ei jaksa vääntää loputtomiin.

Joo, paitsi että mä lähdin tietosesti ihan kieli poskessa veistelemään. Sanotaan näin että jos ottaa homman sopivan vakavasti, niin hyvin hauskaakin voi olla, kuten eilen. Aiheena oli kuinkas muutenkaan kuin natsit. Vaikka ovat väsynyt aihe henkilökohtaisesti, niin ainakin jollain tutulla nousee aina vaahto suupieliin. Mulla ei oo pienimpiäkään aikeita yleensä keskustella minkäänlainen vääntö tai käännytystyö mielessä vaan lähinnä vaihtaa ajatuksia. Vikatikki olisi lähestyä aihepiiriä muulla tavalla. Yleensä olen tosin minäkin hiljaa ja annan niiden meuhkata jotka kokevat sellaisen elämäntehtäväkseen.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Tää on muuten huono että tulee ostettua aina sen verran että jää seuraavalle päivälle. Sit pitää juoda ne pois ja jossain vaiheessa homma ratkeaa taas siihen, että täydennystä pitää hakea ja kierre on valmis. Lainataan erästä: ryypätään nyt sit tääkin päivä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jätkät hei. Lyödäänkö vetoa että mä juon kaks tölkkiä kaljaa minuutissa? Jos mä voitan niin sä tuot muijas tänne mun pantavaksi ja jos sä taas voitat niin mä tuun sinne panemaan sun muijaa. Reilu peli.

Ai niin. Ei teillä runkkareilla kuitenkaan ole muijia. No vetäkää joku moppi päähän ja pyllistäkää...
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jätkät hei. Lyödäänkö vetoa että mä juon kaks tölkkiä kaljaa minuutissa? Jos mä voitan niin sä tuot muijas tänne mun pantavaksi ja jos sä taas voitat niin mä tuun sinne panemaan sun muijaa. Reilu peli.

Ai niin. Ei teillä runkkareilla kuitenkaan ole muijia. No vetäkää joku moppi päähän ja pyllistäkää...
Hyi homoa. Mä vaan juon Kukkoa ja kuuntelen AC/DC:tä. AC/DC- Dirty Deeds Done Dirt Cheap
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Kukko maistuu siltä kuin joku olisi työntänyt mopin persuuksiin ja sitten pyllistänyt ja sitten sitä moppia olis liotettu sangossa ja sangosta olis kaadettu tölkkeihin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kukko maistuu siltä kuin joku olisi työntänyt mopin persuuksiin ja sitten pyllistänyt ja sitten sitä moppia olis liotettu sangossa ja sangosta olis kaadettu tölkkeihin.
Kyllä se silti Karjalan voittaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ai niin @godspeed opettele lainaamaan. Homo.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Fuck netiketti. Lisäksi tämä hälytyssysteemi on vammainen. Tekee mieli soittaa 112 aina kun alkaa punaset välkkyyn.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Fuck netiketti. Lisäksi tämä hälytyssysteemi on vammainen. Tekee mieli soittaa 112 aina kun alkaa punaset välkkyyn.
Eikö silloin tehdäkään vain taktista paikalta pakenemista. Saat muuten taas hälytyksen.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Tänään aamulla heräsin ja vilkkuvalot soi niin että näin tähtiä kun kirjauduin. Mietin hetken, että kenet nyt oon suututtanu, mutta täällä humalaiset olivatkin soittanu kelloja ties mistä syystä. Saatanan torakat. Te ootte tallottavissa heti nähtävissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös