Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 318 540
  • 66 679

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jätkät hei. Lyödäänkö vetoa että mä juon kaks tölkkiä kaljaa minuutissa? Jos mä voitan niin sä tuot muijas tänne mun pantavaksi ja jos sä taas voitat niin mä tuun sinne panemaan sun muijaa. Reilu peli.

Ai niin. Ei teillä runkkareilla kuitenkaan ole muijia. No vetäkää joku moppi päähän ja pyllistäkää...

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jätkät hei. Lyödäänkö vetoa että mä juon kaks tölkkiä kaljaa minuutissa? Jos mä voitan niin sä tuot muijas tänne mun pantavaksi ja jos sä taas voitat niin mä tuun sinne panemaan sun muijaa. Reilu peli.

Ai niin. Ei teillä runkkareilla kuitenkaan ole muijia. No vetäkää joku moppi päähän ja pyllistäkää...
Hyi homoa. Mä vaan juon Kukkoa ja kuuntelen AC/DC:tä. AC/DC- Dirty Deeds Done Dirt Cheap

godspeed

Jäsen
Kukko maistuu siltä kuin joku olisi työntänyt mopin persuuksiin ja sitten pyllistänyt ja sitten sitä moppia olis liotettu sangossa ja sangosta olis kaadettu tölkkeihin.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kukko maistuu siltä kuin joku olisi työntänyt mopin persuuksiin ja sitten pyllistänyt ja sitten sitä moppia olis liotettu sangossa ja sangosta olis kaadettu tölkkeihin.
Kyllä se silti Karjalan voittaa.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ai niin @godspeed opettele lainaamaan. Homo.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Fuck netiketti. Lisäksi tämä hälytyssysteemi on vammainen. Tekee mieli soittaa 112 aina kun alkaa punaset välkkyyn.
Eikö silloin tehdäkään vain taktista paikalta pakenemista. Saat muuten taas hälytyksen.

godspeed

Jäsen
Tänään aamulla heräsin ja vilkkuvalot soi niin että näin tähtiä kun kirjauduin. Mietin hetken, että kenet nyt oon suututtanu, mutta täällä humalaiset olivatkin soittanu kelloja ties mistä syystä. Saatanan torakat. Te ootte tallottavissa heti nähtävissä.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kukkoa ja Karjalaa, jopas on. Juokaa mieluummin laatuisaa punaviintä. Tunnin verran on minulla ollut työn alla Chateau Carsin 2010 juuston kera, ja kohta on toinen. Eipä silti, oluellakin on sijansa. Olen vain opetellut siitä pois eri syistä johtuen, mutta harvakseltaan on toki miellyttävää kipata muutama panimotuotekin tuulensuojaan.

Taustamusiikkina Surfin' Bird.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Varmasti hulppea herääminen. Itse heräsin aamuyöstä ja mietin mitä vittua teen hereillä. Näköjään leikkasin nurmikon... Vois mennä hoitoon, alkoi tekemään mieli nikkaroida jotain. Helvetin työmieskännit.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kukkoa ja Karjalaa, jopas on. Juokaa mieluummin laatuisaa punaviintä. Tunnin verran on minulla ollut työn alla Chateau Carsin 2010 juuston kera, ja kohta on toinen. Eipä silti, oluellakin on sijansa. Olen vain opetellut siitä pois eri syistä johtuen, mutta harvakseltaan on toki miellyttävää kipata muutama panimotuotekin tuulensuojaan.

Taustamusiikkina Surfin' Bird.
No onhan tässä valkkariakin tarjolla. Vino Frizzante Pinot Noir (olen yhtä hämmentynyt kuin tekin). Toinen juttu on sitten se että kun on varaa ostaa joko iso kasa kaljaa tai pullo sitä laatuisaa punaviiniä niin köyhemmät ottavat mieluummin panimotuotteita. Ja kun kukko on suhteellisen halpaa niin sitähän juo ihan mielellään. Ja ei kai täällä kukaan Karjalaa juo?

godspeed

Jäsen
Siinä vaiheessa tietää olevansa alkoholisti kun ei enää kalja auta vaan tarvii viinaa. Ei tästä kaljasta kyllä tuu miksikään kun tarpeeks harjottelee. Tää on taas näitä päiviä että saa juoda korillisen että on riittävästi tinassa.

Suosikkijoukkue
No onhan tässä valkkariakin tarjolla. Vino Frizzante Pinot Noir (olen yhtä hämmentynyt kuin tekin). Toinen juttu on sitten se että kun on varaa ostaa joko iso kasa kaljaa tai pullo sitä laatuisaa punaviiniä niin köyhemmät ottavat mieluummin panimotuotteita. Ja kun kukko on suhteellisen halpaa niin sitähän juo ihan mielellään. Ja ei kai täällä kukaan Karjalaa juo?
Niin no, ei tuo hintaero niin ihmeellinen välttämättä ole. Mainitsemaani punaviintä voi tilata tuottajalta Ranskasta laatikoittain hintaan 13:50 EUR per pullo, eli ei tuo ole mitenkään kallista. Laatuisa ei tarkoita välttämättä satasen pullohintaa, vaikka toisinaan voi olla avartavaa maistella jotakin oikeasti hintavaa.

Tehkää kiljua. Tein vaimon kanssa inkiväärikotiviintä joskus kolmisen vuotta sitten, käytännössä se oli maukasta kiljua. Prosentit menivät suutuntumalla arvioiden johonkin vähän kymmenen päälle. Tarkoitus oli tehdä siman tapaista kesäjuomaa, jossa maistuu vastaraastettu inkivääri, mutta onneksi tuli lisättyä riittävästi sokeria.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Siinä vaiheessa tietää olevansa alkoholisti kun ei enää kalja auta vaan tarvii viinaa. Ei tästä kaljasta kyllä tuu miksikään kun tarpeeks harjottelee. Tää on taas näitä päiviä että saa juoda korillisen että on riittävästi tinassa.

Viimeistään kolmantena päivänä on kaljan juonti turhaa. Siirry nyt jo viinaan.

godspeed

Jäsen
Vältän viinaa siksi että isäukko joi ittensä sillä parissa vuodessa hautaan. Mieluuten säästää maksaa tai muita elimiä. Ja pysyy työkunnossa kun tarvii.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Niin no, ei tuo hintaero niin ihmeellinen välttämättä ole. Mainitsemaani punaviintä voi tilata tuottajalta Ranskasta laatikoittain hintaan 13:50 EUR per pullo, eli ei tuo ole mitenkään kallista. Laatuisa ei tarkoita välttämättä satasen pullohintaa, vaikka toisinaan voi olla avartavaa maistella jotakin oikeasti hintavaa.

Tehkää kiljua. Tein vaimon kanssa inkiväärikotiviintä joskus kolmisen vuotta sitten, käytännössä se oli maukasta kiljua. Prosentit menivät suutuntumalla arvioiden johonkin vähän kymmenen päälle. Tarkoitus oli tehdä siman tapaista kesäjuomaa, jossa maistuu vastaraastettu inkivääri, mutta onneksi tuli lisättyä riittävästi sokeria.
No jos nyt tilaan laatikon jossa on mitä parikymmentä pulloa(?) ja 13,50€ kappale niin yhtääkiä pitäisi olla reilu parisataa eugenia löysää käteistä. Ei sellaista oikein ole. Kiljun tekeminen on kyllä käynyt mielessä, täällä on kai saavikin jossain... vielä kun viitsisi maustaa fiksusta. Siman oloinen kilju olisi kovaa sanaa.

Suosikkijoukkue
Vältän viinaa siksi että isäukko joi ittensä sillä parissa vuodessa hautaan. Mieluuten säästää maksaa tai muita elimiä. Ja pysyy työkunnossa kun tarvii.
Liika on liikaa, ihan sama onko viinaa vai erikeepperiä. Kohtuullisen hutikan arvon ymmärtämiseen kannattaa nähdä vaivaa. Tillintallin on kuluttavaa.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Alkoholismi menee suvussa, itekin oon ainakin kolmannen polven deeku (kukaan ei muista pidemmälle), eli pieni varovaisuus ei ole pahasta.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Itse jätin viinan pitkälti pois aktiiviryyppäämisestä koska sitä juotuani muistini lähti huitsin nevadaan ja sain kuulla jälkikäteen ystäviltäni asioista joita olin kuulemma tehnyt.

Suosikkijoukkue
No jos nyt tilaan laatikon jossa on mitä parikymmentä pulloa(?) ja 13,50€ kappale niin yhtääkiä pitäisi olla reilu parisataa eugenia löysää käteistä. Ei sellaista oikein ole. Kiljun tekeminen on kyllä käynyt mielessä, täällä on kai saavikin jossain... vielä kun viitsisi maustaa fiksusta. Siman oloinen kilju olisi kovaa sanaa.
Carsinin laatikko on 12 pulloa. Toimituskuluineen alle 200 kuitenkin, eikös ole halpaa. Kannattaa toki muutenkin suunnitella asiat niin, ettei juopottelu tai muukaan eläminen ole viimeisistä kympeistä ja satasista kiinni. Muistan kyllä hyvin opiskeluajat ja sen yhdenkin kevään, kun piti sinnitellä pari viikkoa suunnilleen kourallisella kolikoita. Konstit on kyllä monet, kun ollaan tosipaikan edessä.

Inkiväärikilju oli oikeasti helvetin hyvää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy