Kalsarikänniketju

  • 5 206 029
  • 66 635

jkm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata ja Pool
Iisalmi Pale Alella aloiteltiin. Nyt levysoittimeen eksyi Joe Satrianin viiden vuoden takainen Black Swans and Wormhole Wizards ja jääkapista löytyi Saimaan Brewer's Special-sarjan India Pale Ale.

Kyllä, olen IPA-miehiä.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jätin äsken sormet oven väliin. Taitolaji se on tämäkin. Koskee niin perkeleesti, mutta alkoholi on ratkaisu tähänkin.

Mulla jäi pikkutyttönä etusormi meidän pösön oven väliin. Sellanen riekale vaan roikkui ja verta suihkusi joka paikkaan. Äiti pyörtyi ja isä soitti hätäkeskuskeen, mä olin ihan sokissa ja heiluttelin sitä raatosormea, hirvee härdelli. Melkonen arpi vieläkin siinä.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mun lempinimi on Härdelli. Sen mainitsi ensimmäisen kerran ikinä muuan jäsen M vuonna 2003. No, olin kyllä ollut. Ei mitään väkivaltaa/ikävää vaan semmoista nuormiehen hassutuksia. T. Härdelli

Mulla ei ole ikinä ollut lempinimeä. Kolmannella luokalla meille tuli sijainen ja kirjoitin siihen pulpetilla olevaan taitettuun nimilappuun Tessa. Kyllähän se mua aina Tessaksi kutsui, mutta en ikinä muistanut et se olin minä. Tai muutes olin mää isälle Tirri. Mut sekin rupes siinä 14 vuotiaana olemaan vähän nolo.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mulla jäi pikkutyttönä etusormi meidän pösön oven väliin. Sellanen riekale vaan roikkui ja verta suihkusi joka paikkaan. Äiti pyörtyi ja isä soitti hätäkeskuskeen, mä olin ihan sokissa ja heiluttelin sitä raatosormea, hirvee härdelli. Melkonen arpi vieläkin siinä.
Nyt olemme samiksia. Minun sormeni giljotiinina ei toiminut pösö vaan Zetor-merkkinen traktori, mutta muuten tarina on suunnilleen sama. Yhtä kaikki, sormi jäi oven ja karmin väliin, kun liikkeellä olleen traktorin auki ollut ovi heilahti kyydissä olleen käden päälle, joka sillä hetkellä piteli kiinni ovenkarmista. Kun välissä ei ollut tiivisteitä vaan pelkkää umpirautaa kahden puolen, niin tunnelma painui vittuun kun sormi meni littuun. Olin jotain 5-vuotias. Sormen viimeisen nivelen ylimenevä osa oli lähellä ottaa eron muusta vartalosta, mutta kyllä siitä vielä jonkinlainen sormenpää tehtiin. Vammaiselta tuo tosin näyttää edelleen.
 

jkm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata ja Pool
Jukoliste, että nämä Europen comebackin jälkeiset levyt ovat ihan helevetin piukkaa kamaa. Pitää kyllä syssymmällä lähteä tsekkaamaan livenä joko Tukholmaan Gröna Lundin keikalle tai sitten Tampereelle. Hörpiskelyynkin tulee taukoa, kun yhtäkkiä huomaa olevansa taas musiikin pauloissa.

Ns: Europe - Wake Up Call
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Penteleen mukava ilta takana, nyt on mukava istahtaa ja siemailla. Ei ole niin väliä ees moneen, huomenna herää sit kun herää, kerrankin!

Steven Wilsonin uus platta kovassa pyörityksessä, keikka oli kyllä mitä mahtavin tuossa muutama viikko sitten. Kaunis levy kaikkine Wilsonmaisine ominaisuuksineen. On hempeyttä, on progressiivisuutta, on tarinanrakentelua. Itse asiassa siis levy on teemallinen, kertoo siitä Lontoosta löydetystä naisesta, joka makasi kolme vuotta sohvallaan ennen kuin joku hänestä kiinnostui. Karu tarina. Kun Minnemann, Beggs ja Govan löytyy tuolta muusikkopuolelta vielä, niin aika hyvin on Steven saanut visionsa toteutettua. En osaa tätä uutta linkitystä, mutta alta löytyy yksi maistipala kaikille hyvän musiikin ystäville.

https://www.youtube.com/watch?v=kaWPDIDA-cs

ja vielä studiosessiota perään. On ne kovia jätkiä.

https://www.youtube.com/watch?v=kTrSQWnJtgQ
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Voi vitsi kun ensimmäinen tupakki ja olut maistuu karstalta näin lauantaina.
 

A Siente

Jäsen
Oli hieman kohmelo olo aamulla. Sinällään outoa kun tuli kerrankin mentyä suht ajoissakin nukkumaan. Muutama tunti niin pääsee seuraamaan leijonien höntsää lyömättömien tahtiin.

Edit. Korjattu kirjoitusvirhe
 
Viimeksi muokattu:

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Tämä on näköjään hyvä tapa avata tämäkin lauantai, että ensin aukeavat silmät ja sitten kolmen litran punaviinipönikkä. Nyt jo huolestuttaa mitä illalla tulee kirjoitettua, mutta se on sen ajan murhe :-)
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kohta alan olla valmis vonkaamaan tota naapurin missiämmää. Kieleni on hunajaa, henkeni on seesteinen, silmät kuin puhkeavat ruusut ja kasvoni kertovat tuhat sumuista tarinaa.

Siellä on kuitenkin joku lätkäjonne jynkyttämässä sitä lippis väärinpäin päässä ja nuuskat suupielistä valuen - ''Peace, motherfuckers''.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Laura Ruohola näköjään juontaa raveja. Kerran pelasin totoa, mutta perkele se veikkaamani hevonen lähti jo ekassa kurvissa laukalle. Vieläköhän perse on yhtä iso kuin ennen? Twerkkaakohan se? Vai mikä sen perseen nostelujutun nimi oli?
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Laura Ruohola näköjään juontaa raveja. Kerran pelasin totoa, mutta perkele se veikkaamani hevonen lähti jo ekassa kurvissa laukalle. Vieläköhän perse on yhtä iso kuin ennen? Twerkkaakohan se? Vai mikä sen perseen nostelujutun nimi oli?

Lauran vai sen veikkaamasi hevosen? Jos sä vonkaaman meinaat mennä, niin kannattaa sitten jossain vaihessa laittaa sitä korkkia kiinnikin; mikään nimittäin ei ole niin noloa, kun se että pitkään jaagaamasi mimosan saat lopulta sänkyyn asti ja sitten ei kunnolla kännin takia seisokaan.... kaveri on pari kertaa sen virheen tehnyt ja kuulemma sanomista on tullut joka kerta.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Juu, Laura Ruoholan perse oli kyseessä, pahoittelut puuttellisesta ilmaisusta. Ennen se oli aika iso, mutta tossa ravistudiossa oltiin varmaan taktisista syistä sijoitettu kamera niin, ettei perse näy.

Mitä noihin seisokkiongelmiin tulee, niin en ole ikinä ite niitä kohdannut. Pari kertaa olen kyllä jurrissa sammunut kesken aktin, mutta en näe siinä mitään väärää. Nukkuuhan moni dösässä tai junassa matkatessaankin siihen määränpäähän asti.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Jos sä vonkaaman meinaat mennä, niin kannattaa sitten jossain vaihessa laittaa sitä korkkia kiinnikin; mikään nimittäin ei ole niin noloa, kun se että pitkään jaagaamasi mimosan saat lopulta sänkyyn asti ja sitten ei kunnolla kännin takia seisokaan.... kaveri on pari kertaa sen virheen tehnyt ja kuulemma sanomista on tullut joka kerta.

Tässä tapauksessa kannattaa kysyä naiseltä, että "käykö sulle useinkin näin?"
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Pelin aikana tuli avattua muutama tölkki ja tästä täm lähtee. Pitäisi kirjoittaa ennemmin "asia joka ei avaudu minulle"- ketjuun, mutta en ymmärrä otteluseurannassa esille nousseen Mervin ja Inkan perään kuolaamisen touhutipat valuen. No naismakukin on makuasia, kuten koira sanoo muniaan nuollessaan.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Voitko linkata Mervin ja Inkan kuvat, jotta voidaan pohtia asiaa tarkemmin? Mervistä tulee vaan Tapola mieleen ja sen perään en ole kuullut kenenkään kuolaavan.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Voitko linkata Mervin ja Inkan kuvat, jotta voidaan pohtia asiaa tarkemmin? Mervistä tulee vaan Tapola mieleen ja sen perään en ole kuullut kenenkään kuolaavan.
Mervi Kallio ja Inka Helenius
Siinä on kuvat ja ymmärsin nimen omaan, että nämä naiset ovat kyseessä. Joku tietävämpi voi vielä korjata halutessaan.
 

jkm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata ja Pool
Täältäkin liitytään joukkoon. Garagea menee tällä hetkellä ja nettisurffailun yhteydessä soittimessa on Helloweenin Better than Raw. Ei vaan meinaa levy aueta meikälle mitenkään. Johtuukohan liian vähästä kuuntelujuomasta?

Baariin tai johonkin pubiin tekisi mieli lähteä, mutta tämä Porvoon tarjonta on niin nihkeää, että satavarmasti pysyn kotosalla.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Paskimmat kalsarit aikoihin. Muutama keskiketterä ja skodacuppia, ei jaksanut innostaa. Laitoin korkin kiinni ja kohta vois alkaa nukkumaan. Toivottavasti muualla menee paremmin.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mervi Kallio ja Inka Helenius
Siinä on kuvat ja ymmärsin nimen omaan, että nämä naiset ovat kyseessä. Joku tietävämpi voi vielä korjata halutessaan.

No Inka oli jo entuudestaan tuttu ja olisi varmaan pitänyt tajutakkin jo alkujaan. Mervi Kallion nyt tiesin lähinnä nimeltä, ei kai toi se Tamia korokkeelle nostava tsubu ole? Jääneet nämä kisat aika sivusilmällä seuraamisen tasolle.

Mutta mitä siihen kuolaukseen tulee, niin eihän noista kumpikaan siis mitenkään erityisen silmään pistävää kauneutta omaa. Kuitenkin sellainen perusnätteys, jota voi ammattimaskeeraajan avuin korostaa vielä entisestään ja siihen päälle näkyvä asema mediassa(eli ts.silmien edessä toistuvast), niin ei se mikään ihme ole, että jollain alkaa halut heräämään. Mutta siis: ei ne nyt niin erikoisia ole.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Gato Blancoa keskimääräistä suurempaan vitutukseen. Onko palstaveljillä kokemuksia, kuinka kauan avioliitossa elävän pariskunnan mykkäkoulu voi kestää? Täällä on menossa päivä nro 11..
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mun eno vietti vaimonsa kanssa mykkäkoulua kolme viikkoa, eli tasan 21 päivää aikoinaan. Viimeisenä päivänä tuli vaimolta ultimaattumi, että jos nyt lähdet Coronaan biljardia pelaamaan, niin se on sitten tämä liitto siinä. Mies veti takin niskaan ja lähti Coronaan ja vielä siellä kittasi normaalia enemmän viinaa käsitelläkseen juuri tapahtunutta, oletettua eroa, mutta himaan palatessaan huomasi vaimon vielä mestoilla. Kaiken lisäksi se oli leppynyt. Koko riita oli alkanut siitä, kun joku biljarditurnaus oli ollut samanaikaisesti jonkun tuttavien päivälliskutsujen kanssa ja mun eno päätti osallistua turnaukseen ja feidata päivälliskutsut, kuten oli alunperin tarkoituskin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös