Luen vasemmistoliiton sivuja. En tiedä mitä odottaa.
Tuleeko hyväkin humala noilta sivuilta?
Jätin äsken sormet oven väliin. Taitolaji se on tämäkin. Koskee niin perkeleesti, mutta alkoholi on ratkaisu tähänkin.
Mun lempinimi on Härdelli. Sen mainitsi ensimmäisen kerran ikinä muuan jäsen M vuonna 2003. No, olin kyllä ollut. Ei mitään väkivaltaa/ikävää vaan semmoista nuormiehen hassutuksia. T. Härdellihirvee härdelli.
Mun lempinimi on Härdelli. Sen mainitsi ensimmäisen kerran ikinä muuan jäsen M vuonna 2003. No, olin kyllä ollut. Ei mitään väkivaltaa/ikävää vaan semmoista nuormiehen hassutuksia. T. Härdelli
No onhan kaikilla naisilla jossain vaiheessa joku lempinimi, kuten: Ihqudaa, Hanipöö, Kultsimuru yms. Nuorempana tosissaan, ja sen jälkeen ainakin ironisesti.Mulla ei ole ikinä ollut lempinimeä.
Nyt olemme samiksia. Minun sormeni giljotiinina ei toiminut pösö vaan Zetor-merkkinen traktori, mutta muuten tarina on suunnilleen sama. Yhtä kaikki, sormi jäi oven ja karmin väliin, kun liikkeellä olleen traktorin auki ollut ovi heilahti kyydissä olleen käden päälle, joka sillä hetkellä piteli kiinni ovenkarmista. Kun välissä ei ollut tiivisteitä vaan pelkkää umpirautaa kahden puolen, niin tunnelma painui vittuun kun sormi meni littuun. Olin jotain 5-vuotias. Sormen viimeisen nivelen ylimenevä osa oli lähellä ottaa eron muusta vartalosta, mutta kyllä siitä vielä jonkinlainen sormenpää tehtiin. Vammaiselta tuo tosin näyttää edelleen.Mulla jäi pikkutyttönä etusormi meidän pösön oven väliin. Sellanen riekale vaan roikkui ja verta suihkusi joka paikkaan. Äiti pyörtyi ja isä soitti hätäkeskuskeen, mä olin ihan sokissa ja heiluttelin sitä raatosormea, hirvee härdelli. Melkonen arpi vieläkin siinä.