Kalsarikänniketju

  • 5 209 873
  • 66 655

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Olen minäkin lukenut jostakin, että joillakin Pohjois-Amerikan intiaaneilla oli tosiaankin taipumus juoda hirveät jurrit päästäkseen tavoiteltuun krapulatilaan.

Melkoisen raju "uskonto" noilla inkkareilla, nimittäin parin oman darran kohdalla on hyvin vaikea kokea mitään erikoista. Noh, suotakoon heille heidän omat tapansa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
2) Juo muut kauniiksi

Onko ne muijat kännissä muka kauniimpia? Mä oon tota joskus mietiskellyt.

Pari päivää sitten oli lähellä etten lähtenyt baarista yhden vanhemman naisen matkaan. Ulkona karkasin kun se jäi jollekin vielä jotain juttelemaan. Onneksi en lähtenyt kun paskansin housuun ennen kuin kerkesin himaan. Huh.

No hitto kun yllättäen tuli kauhea hätä. Melkein kerkesin pöntölle.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Melkoisen raju "uskonto" noilla inkkareilla, nimittäin parin oman darran kohdalla on hyvin vaikea kokea mitään erikoista. Noh, suotakoon heille heidän omat tapansa.
Välillä krapulassa tulee kyllä sellainen tosi luova olo.

Ja sitäkin mä olen ihmetellyt kun hajuaisti tuntuu olevan parempi kuin muulloin. Mä haistan mun eri teetkin tuolta keittiön kaapista vähän samalla tavalla kuin Uuno Turhapuro haistoi lihat ja makkarat sen jonkun lihakaupan ikkunan läpi.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Onko ne muijat kännissä muka kauniimpia? Mä oon tota joskus mietiskellyt.

Ainakin arviointikyky on kummasti toista luokkaa. Muutama susiruma on tullut kotiin asti roudattua ja jälkikäteen motiivia on tullut mietittyä. Jos yksityiskohdista ei ole liian tarkka, niin alkoholi kummasti jeesaa.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
En minäkään vee-linjalle tarkoittanut lähteä missään määrin. Luulen vaan, että kk-ketjun kirjoittajien enemmistölle aihe olisi sanoisinko sangen eksentrinen. Suurimman osan JoriSeestä olen minäkin lukenut myöhemmin kirjoista. Pikkujannuna en kuitenkaan niin tarkkasilmäisesti seurannut politiikkaa, vaikka hävyttömän pikkuvanha taisin ollakin.

Tekipä Huu Haa 60-luvun lopulla pari ohutta kirjaa, Seikkailu viitakossa ja Lippa vinossa. Jälkimmäinen minulla taitaa olla kirjahyllyjen kätköissä. Innas-kirjat ovat muuten hyväkuntoisina sangen haluttua tavaraa, monta kymppiä joutunee huutonetissä niistä maksamaan.

Totta tosiaan, se oli tuo Seikkailu viitakossa jossa seikkailivat Frank Armoton, Sisäkumi-Simeoni ja kumppanit.Luin kirjan joskus 30 vuotta sitten.Taattua Huu Haata.

Pitääkin katsoa josko tuo Lippa vinossa kuulupi kirjastomme kokoelmiin.
Kiitos inhvormaatiosta.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Vähän lipsahti taas väärälle puolelle aitaa tämä kaljan pudottaminen. Mutta ei se haittaa, minä tykkään olla pöhnässä!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei ollut kukkia, join ne.

Kyllä pitkän kesäloman jälkeen töiden tekemisessä on se hyvä puoli, että odottaa viikonloppua. Lomalla on ihan sama, onka maanantai vai perjantai. Niin ja huomenna on lauantai!
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Tuon musiikin kera tuli eräitäkin kertoja otettua pohjia ennen kuin lähdettiin Tampereen yöhön .Oi niitä aikoja...
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aloin tuossa kuuntelemaan Alice In Chains nimisen yhtyeen esikoislevyä Facelift, ihan siedettävää musiikkia. Se on toki todettava, ettei tämä ole aidosti niin rankkaa kuin vaikka PMMP, mutta yhtyeen laulajassa on mielestäni potentiaalia. Luulen, että jos ei Alice In Chainsista tulla kuulemaan, niin laulajastaan ainakin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oli muuten joku hyvä vastaus Jere lainaukseesi eilen, en vain kyennyt enää kirjoittamaan siinä vaiheessa. Yritin leikata ja liimatakin, mutta munille meni.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Alice In Chains on näköjään tehnyt MTV Unplugged -keikankin. Se laulajahan näyttää ihan narkomaanilta, ei taida elää enää kauan. Tuota kautta kuitenkin löytyi Nirvana nimisen bändin akustinen keikka New Yorkista. Tämä laulaja vaikuttaa terveemmältä urheilijanuorelta. Joku orava siellä tosin soittaa päätään nyökytellen rumpuja ja basisti näyttää ihan seattllelaiselta poliitikolta.
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Niinku yöketjuun jo laitoinkin.. Hyvän kuuloset popit tuli viriteltyä käytännössä nollabudjetilla(annoin vaihossa vanhan Saloran mutten niin vanhaa että ois Suomessa tehty, sellanen jäi käyttöön) ja tuo Viron kalja alko maittaan tässä. Mr Vain ja vasarabasso jyllää taustalla... Hitto mitä touhua!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vastoin tapojani olen taas täällä.

Mites työ muut? Kiintoisa iltahan on tämä, suomalaisen musiikkiteollisuuden historiaa tehdään paraikaa ja CHL-liigakin on korkattu. Jo luulis mielipiettä riittävän syksyn pimenevään iltaan?
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Vastoin tapojani olen taas täällä.
Hei. Olen ensi kertaa myös. Mitä sinulle kuuluu?

Mites työ muut? Kiintoisa iltahan on tämä, suomalaisen musiikkiteollisuuden historiaa tehdään paraikaa ja CHL-liigakin on korkattu. Jo luulis mielipiettä riittävän syksyn pimenevään iltaan?
No paska keli, joten joutuu näihin massatapahtumiin osallistumaan. CHL on kyllä oiva tuote tuloillaan, joten sille yhdet.

Marinol on muuten hiilihapotonta punaista samppakalijaa veteen lantrattuna. Tämän olen kuullut tällä viikolla asiantuntijoiden suusta. Useasti.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Hei. Olen ensi kertaa myös. Mitä sinulle kuuluu?

Olen tätä samaa kysymystä viimeajoin miettinyt yhä tihenevästi, lienenkö ryhtymässä filosofisesti kypsyneemmäksi? Osaanko vihdoin suodattaa totuuden kokonaisuuden kohinasta?

Mundanenpi selitykseni lieneepi on, että työterveyshuolto totesi kuulonaleneman tietyillä taajuuksilla. Ammatin varjopuolia. Siis se, etten vieläkään voi saada työterveydestä paperia, jotta olen valaistunut. Ihme tyyppejä.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Iltaa toverit, ilmoittaudutaan mukaan illan rientoihin. Kaljalaskurin ja kondiksen perusteella tässä on ~2h aktiivista toimintaa.
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Kyllähän tuota huvittas olla jo Oulussa eikä missään Savossa... Noht viikon päästä sit takas näin puolen vuoden ristiretkeltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös