Pitää varmaan ostaa jotain Jormaa tai muuta seuraavan kerran kun alkoon menee. Ihan vain kokeilumielessä, että ymmärtäisi hyvän päälle.
Voi pojat.
Jos sen tekisin, niin moni kanssapalstalainen ahdistuisi ja turvautuisi kaksin käsin pulloon, kenties kohtalokkain seurauksin. Tunnen vastuuni ja jätän pidemmin jorisematta Jori Ceestä. Sellaisen yksityiskohdan voin kuitenkin kertoa, että mulla oli pentuna sellainen poliitikot-korttipelipakka, jossa oli senaikaisten poliitikkojen pienesti karikatyyrisia kuvia. Olisiko tuota pelattu vähän kuin Hullunkurisia perheitä, en ihan tarkkaan muista. Pakka piti sisällään myös Georg C:n.Pitkä kääpiö voisi kertoa kokemuksiaan Georg.C.Ehnrootista.
Juokaa ihtenne mieluummin mukaviksi!
Jos sen tekisin, niin moni kanssapalstalainen ahdistuisi ja turvautuisi kaksin käsin pulloon, kenties kohtalokkain seurauksin. Tunnen vastuuni ja jätän pidemmin jorisematta Jori Ceestä. Sellaisen yksityiskohdan voin kuitenkin kertoa, että mulla oli pentuna sellainen poliitikot-korttipelipakka, jossa oli senaikaisten poliitikkojen pienesti karikatyyrisia kuvia. Olisiko tuota pelattu vähän kuin Hullunkurisia perheitä, en ihan tarkkaan muista. Pakka piti sisällään myös Georg C:n.
En minäkään vee-linjalle tarkoittanut lähteä missään määrin. Luulen vaan, että kk-ketjun kirjoittajien enemmistölle aihe olisi sanoisinko sangen eksentrinen. Suurimman osan JoriSeestä olen minäkin lukenut myöhemmin kirjoista. Pikkujannuna en kuitenkaan niin tarkkasilmäisesti seurannut politiikkaa, vaikka hävyttömän pikkuvanha taisin ollakin.No ei tää nyt ollut veetuilua vaan yritin välittää ajankuvaa.Jorisee nyt oli osa lapsuuttani/nuoruuttani ja tuo oli se tunne joka äijästä jäi .Ei millään pahalla.
Ps.Kun tunnut tietävän Huu Haa Innasen tuotannosta niin onko hän julkaissuut käsistään käsin muita teoksia kuin tuon Frank Armottoman?
Joo neljä päivää ryyppäsin. Huh. Saattaa jäädä unet vähiin tänä yönä. Muijalta juon jotain likööriä tuolta sen kaapista. Mikäs tässä.
Olen minäkin lukenut jostakin, että joillakin Pohjois-Amerikan intiaaneilla oli tosiaankin taipumus juoda hirveät jurrit päästäkseen tavoiteltuun krapulatilaan. Liekö tuossa ollut kroppa ja mieli parhaimmillaan ajatustenvaihtoon henkien kanssa. Ei tuo tietysti niin kaukaa haettua ole, jos inkkarien ryyppyputki menee juoppohulluuteen asti. Delirium-tilassa varmaan punanahkakin näkee ties mitä mönniäisiä.Eikös juomisella ole tasan kaksi funktiota?
1) Juo itsesi mukavaksi
2) Juo muut kauniiksi
Oma hyvä fiilis lasketaan kategoriaan 1. Tosin muistelen nähneeni jonkun dokkarin joskus, jossa alkuasukkaat joivat vain darran toivossa. Vissiin oli hyvinkin pyhä tila.
Eikös juomisella ole tasan kaksi funktiota?
1) Juo itsesi mukavaksi
2) Juo muut kauniiksi
Olen minäkin lukenut jostakin, että joillakin Pohjois-Amerikan intiaaneilla oli tosiaankin taipumus juoda hirveät jurrit päästäkseen tavoiteltuun krapulatilaan.
2) Juo muut kauniiksi
Välillä krapulassa tulee kyllä sellainen tosi luova olo.Melkoisen raju "uskonto" noilla inkkareilla, nimittäin parin oman darran kohdalla on hyvin vaikea kokea mitään erikoista. Noh, suotakoon heille heidän omat tapansa.
Onko ne muijat kännissä muka kauniimpia? Mä oon tota joskus mietiskellyt.
En minäkään vee-linjalle tarkoittanut lähteä missään määrin. Luulen vaan, että kk-ketjun kirjoittajien enemmistölle aihe olisi sanoisinko sangen eksentrinen. Suurimman osan JoriSeestä olen minäkin lukenut myöhemmin kirjoista. Pikkujannuna en kuitenkaan niin tarkkasilmäisesti seurannut politiikkaa, vaikka hävyttömän pikkuvanha taisin ollakin.
Tekipä Huu Haa 60-luvun lopulla pari ohutta kirjaa, Seikkailu viitakossa ja Lippa vinossa. Jälkimmäinen minulla taitaa olla kirjahyllyjen kätköissä. Innas-kirjat ovat muuten hyväkuntoisina sangen haluttua tavaraa, monta kymppiä joutunee huutonetissä niistä maksamaan.
Niin ja huomenna on lauantai!