kalkkifredi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Nyt on jo niin seikkailunhaluinen olo, että kohta heitän paidan pois ja lähden kadulle esittelemään luisevaa ja kalpeaa yläkroppaani.
Hyvin tasoiteltu.
Ei jumalauta, katselin juuri videoklippejä tosta CZW:n meiningistä. Paljonkohan tollanen show-painija tienaa per ilta? Ei noilla kyllä näytä niin paljoa yleisöä olevan paikalla, että liksat mitään tähtitieteellisiä olisi.
Mutta eikö noi tyypit kiertele vähän niinkun freelancereina eri lafkojen tapahtumissa, eli kai ne tolla elantonsa tekevät? Jos ei tee, niin sitten menee jo aika masokistiseksi meiningiksi.
Asiat tehään vittu ajallaan, eikä viiestoista päivä.
Nyt kun maailma verkostoituu ja globalisoituu, niin tulevat muutkin eläjät tietoisiksi, että suomalainen tapa on se oikea.
Tämä ei suinkaan ole jonkun vtun Timo Soinin ansiota, joka päinvastoin yrittää jarruttaa tätä kehitystä. Vaan alkavat muuallakin ihmiset tulla tietoisiksi, jotta asioiden saamiseksi tolalleen on oltava tekijämiesiosastoa, jotka näkevät, että ihmisen on syytä syyä, juua ja olla lämpimässä pötköllään, aina silloinsuntällöin.
Asiat tehään vittu ajallaan, eikä viiestoista päivä.
Tosin nyky wwe menokin niin perseestä.
Mä uskon itse vakaasti, että slobojen lanseeraama ''tehdään jos kiinnostaa'' -tyyli tulee olemaan tulevaisuuden ykkösjuttu.
Olempa (vittukiinnostaeeskirjoittaaoikein) ollut panevinani merkille tämänsuuntaisen kehityksen. ..
Kävin tekemässä YLEn jalkapallon mm-kisojen fanikoneen testin. Se suositteli mulle ykkösvaihtoehdoksi Costa Ricaa, Iran ja Honduras tuli varasijoille. Nyt on sitten selvillä sekin, ketä sympataan mm-kisoissa.
Kukaan enää tee mitään kunnolla, kyllä minä niin mieleni pahoitin.
Meniks muka panevinani het ekalla oikein?:D
Ei pidä paikkaansa. Minäkin olen säveltänyt yhtä ja samaa biisiä jo reilut kymmenen vuotta. Kohta se tosin alkaa olla jo levymitassa, mutta mitä sitten. Omasta mielestä kun ei ole valmis niin ei ole. Tullee olemaan ns. elämäm päättötyöni. Kun se on valmis voin rauhassa reinkarnoitua mullaksi.
En ole juonut pisaraakaan alkoholia sen illan jälkeen, kun Juhamatti Aaltonen teki viimeisimmän pelitilannemaalinsa. Se oli 26.4. Tulin tänne vaan paheksumaan teitä ja parempana ihmisenä olemaan: Hyi teitä.
John Cage ja 4.33 - siinä on soundtrackkia iltaan kuin iltaan.