Kalsarikänniketju

  • 5 228 852
  • 66 666
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nojoo keilat, mä jätän teidät tutustumaan toisiinne ja lähden, ois vähän hommia. Hyvää yötä kaikille joita tänään (taas) ärsytin. Pusut muille.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei vittu. Täällä puhutaan inttijuttuja. Sit hokasin, että jopa Veikkonenkin on minua nuorempi. Nyt en tiedä mitä tehdä.
 

kalle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Lohdutuksena Oijenneksulle, että on täällä sinuakin vanhempia vielä hereillä, jos et sitten ole hakenut n. + 10 v. lykkäystä.
Ja ennen kaikkea, hieno nimim. sinulla, jos oikein ymmärrän sen kunnoittavan Oivaa.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Lohdutuksena Oijenneksulle, että on täällä sinuakin vanhempia vielä hereillä, jos et sitten ole hakenut n. + 10 v. lykkäystä.
Ja ennen kaikkea, hieno nimim. sinulla, jos oikein ymmärrän sen kunnoittavan Oivaa.

En tarkoittanut, että hampaattomat olisivat jo nukkumassa. En minä niin vanha vielä. Pahoittelut.
Jotenkin olen ymmärtänyt, että Veikkonen olisi vanhempi herrasmies.

En kerro vieläkään kumpaa kunnioitan. Molemmat omalla tavallaan myös legendoja.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Mahtuuko tänne 90-luvulla syntyneet mukaan ollenkaan? Eka viesti tähän ketjuun muuten, vaikka palstaura on kestänyt kuitenkin jo yli 4 vuotta. Saavutus tuokin. Mitäs herroilla on tänään lasissa?
 
Jos tarkoitat sitä, notta miten tuo linkin teksti määräytyy, niin soon se teksti ] [ noiden hakasulkujen välissä.

Copypastaat ja sitten klikkaat tuosta alhaalta "Esikatsele viesti" ja muokkaat sitä hakasulkujen sisällä olevaa tekstiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös