Kalsarikänniketju

  • 5 222 265
  • 66 665

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Jatkan vielä sen verran, että Dallasin kesäkuisessa mestaruusparaatissa (1999) Pantera tuli viimeisen rekan lavalla soittaen livekeikkaa.

Olen nähnyt tuon joskus kauan sitten ja toisaalta olin sillä hetkellä onnellinen. Oli se hyvä, että se oli syvä etelä, joka katkaisi dynastian voittokulun. Hetkeksi.
 

M10

Jäsen
Olen nähnyt tuon joskus kauan sitten ja toisaalta olin sillä hetkellä onnellinen. Oli se hyvä, että se oli syvä etelä, joka katkaisi dynastian voittokulun. Hetkeksi.

Luojan kiitos että katkaisi. Starsin voitto oli suokiekon aikakauden alku (onneksi työsulku uusine sääntöineen katkaisi tuon trendin) ja tuolla yhdellä Stanley Cupilla on fani jaksanut "elää" yllättävän pitkään. Nyt alkaa kyllä bensa oleen aika lopussa, et lisää menestystä kaipais. 08 jengi oli mahtava, mutta Detroit ehdottomasti parempi. Ja nähtiinhän se sitten finaaleissakin et oikeen jengi voitti. Babcockin ylistyssanat Morrow'sta ei kuitenkaan unohdu koskaan.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Luojan kiitos että katkaisi. Starsin voitto oli suokiekon aikakauden alku (onneksi työsulku uusine sääntöineen katkaisi tuon trendin) ja tuolla yhdellä Stanley Cupilla on fani jaksanut "elää" yllättävän pitkään. Nyt alkaa kyllä bensa oleen aika lopussa, et lisää menestystä kaipais. 08 jengi oli mahtava, mutta Detroit ehdottomasti parempi. Ja nähtiinhän se sitten finaaleissakin et oikeen jengi voitti. Babcockin ylistyssanat Morrow'sta ei kuitenkaan unohdu koskaan.

Hienosti kerrattu. Kun laitat seuraavan kerran mestaruussaunan lämpiämään, niin mä tuon bisset!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En tunne noita turenkilaisia, ne on mulle vähän niin kuin hepreaa puhuvat marsilaiset, mutta tarkoittaako tuo alla oleva, että jonkun tietyn seuran voittaessa mestaruuden, ne niin kuin meinaa telakoitua keskenään?
Hienosti kerrattu. Kun laitat seuraavan kerran mestaruussaunan lämpiämään, niin mä tuon bisset!
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
En tunne noita turenkilaisia, ne on mulle vähän niin kuin hepreaa puhuvat marsilaiset, mutta tarkoittaako tuo alla oleva, että jonkun tietyn seuran voittaessa mestaruuden, ne niin kuin meinaa telakoitua keskenään?

Mestaruussaunoissa on valitettavasti siveysvyöpakko, mikä toisaalta johtaa kimalaisten joukkopakoon, joka ei taas toisaalta ole mestaruussaunan sääntöjen mukaista.
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nyt kun ilmat alkavat kylmetä, on syytä pukea kalsareiden lisäksi myös verryttelyhousut ylle, kun ulkonakin pitää vierailla välillä. Pirkka-oluella ja Pyynikin käsityöläispanimon tuotteilla mennään tämä ehtoo. Taidanpa pari kuivaa siideriäkin nauttia hätäpäissäni. Täytyy kyllä sanoa, että tähänastisen kokemuksen perusteella, sauna on paras paikka heittää löylyä.

Jaahas, ketäs meit oli? p näyttää löytyvän. J:tä kaksin kappalein, kuin myös m:ää. ToVe:kin meidän leiristä, mutta missä on jäsen F?
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Höpsistä töppöseen, johtajilla on vain pidemmät iltavapaat.
Toen perrään pokeria pieksän pitkästä aikaa ja samalla kuuntelen Portisheadia. Aika homoa.

Vituttaahan se tällee kessuna odotella noita läjiä. Olivat sitten vänskiä eli eivät.

Portishead on itsetuhoisten musiikkia. Oletko pokeripäältäsi itsetuhoinen? Homo-korttia puolestaan ei portisheadin kanssa kannata käyttää.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ilmottaudun vaikka ei kysyttykkään, silti perkele! Tekeekö sen syksy vai mikä, mutta olut on paremman makusta olevinaan nyt kun on synkkää ja pimeetä.
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Toen perrään pokeria pieksän pitkästä aikaa ja samalla kuuntelen Portisheadia. Aika homoa.

Älä ole noin ankara itsellesi. Minähän kuuntelen Yötä ja katson taitoluistelua.
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Portishead on itsetuhoisten musiikkia. Oletko pokeripäältäsi itsetuhoinen? Homo-korttia puolestaan ei portisheadin kanssa kannata käyttää.

Pokeripää on hyvinkin itsetuhoinen ja arvaamaton, oikea pää ei enää niinkään.

Älä ole noin ankara itsellesi. Minähän kuuntelen Yötä ja katson taitoluistelua.

No kyllä tuon edessä on nöyryttävä ja todistettava olevansa hetero.
Onko siellä Tapsa selostamassa? Edelleen mielessäni on se erään jatkiskirjoittajan istuttama kuva Tapsasta ryhmäseksibileissä päässä.
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No kyllä tuon edessä on nöyryttävä ja todistettava olevansa hetero.
Onko siellä Tapsa selostamassa? Edelleen mielessäni on se erään jatkiskirjoittajan istuttama kuva Tapsasta ryhmäseksibileissä päässä.

Odotas vähän, mä pistä Ollia vähän hiljaisemmalle... kyyyllähän se Tapiolta kuulostaa. On Tapsan ääni kyllä miellyttävää kuunneltavaa.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Pokeripää on hyvinkin itsetuhoinen ja arvaamaton, oikea pää ei enää niinkään.



No kyllä tuon edessä on nöyryttävä ja todistettava olevansa hetero.
Onko siellä Tapsa selostamassa? Edelleen mielessäni on se erään jatkiskirjoittajan istuttama kuva Tapsasta ryhmäseksibileissä päässä.

Minäkin kuuntelen tällä hetkellä yhtyettä nimeltä Queen, eikä sen kuunteleminen herätä minussa minkäänlaisia homoeroottisia tunteita. Eli ihan hyvin voit ajatella Tapsaa seksileikeissä!
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Minäkin kuuntelen tällä hetkellä yhtyettä nimeltä Queen, eikä sen kuunteleminen herätä minussa minkäänlaisia homoeroottisia tunteita. Eli ihan hyvin voit ajatella Tapsaa seksileikeissä!

Joku aika sitten kerroin mielikuvani Tapsasta bileissä tännekin. Minä en mielikuvassani ollut mukana, ihan tarkennuksena.

Se hullu pokeripää on ainakin vielä toiminut, ihan naurattanut millä ohi on vedetty, vastustajia tuskin niin paljoa. Kuuntenpa samalla Zen Cafea, nyt saa kaikki paremmat ihmiset tulla kertomaan, miten paska bändi se on ja miten Samuli Putro on järkyttävän yliarvostettu pseudoälykkö, maaliman huonoin sanottaja ja muuta.
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kuuntenpa samalla Zen Cafea, nyt saa kaikki paremmat ihmiset tulla kertomaan, miten paska bändi se on ja miten Samuli Putro on järkyttävän yliarvostettu pseudoälykkö, maaliman huonoin sanottaja ja muuta.

No se on selvää, että ns. äijäpiireissä nämä Putrot ja Yöt saavat oksennukset päällensä, mutta omassa musiikkimakuskaalassa on tilaa kaikenlaiselle musalle. Itseasiassa Zen Cafesta ja Putron omasta tuotannosta olen pitänyt ja nimenomaan sanoituksista. Sen verran pitää myös Yötä puolustaa, vaikka en mikään fani olekaan, että onhan niilläkin ihan hyviä kappaleita olemassa. Kaikki vaan tuntuu tämän kieltävän, koska Olli-viha on niin voimakas.

No nyt meni tähän ketjuun liian vakavaksi ja joku voi jopa luulla, että olen joku Yön basisti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös