Kalsarikänniketju

  • 5 222 239
  • 66 665
Ei se. Pääni on pehmyt, syynä 29 päivän flunssan runtelous. Tai siis oli minulla noin viisi päivää välissä, kun olin terveenä. Taas mennään. Katson em. syistä johtuen olevani selvinpäin ympäripäissään. Tulin tänne ihan vaan vilkaisemaan, että mitä ne isot pojat täällä puhuvat.
Ei ole helppoa. Jeesus sentään nousi kolmantena päivänä kuolleista. Valitako kolmipäiväinen menopaluulippu Kuolemaan vai poteako 29 päivää ja vielä siitäkin eteenpäin lentsun perkeles? Niin se Rinteelän Aleksikin hiihti mieluummin punkteeraukseen kuin vastaanotti mysiineitä.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Terveisiä Espoosta tai vaikkapa perseestä! Voikka ja huikka kaikille kantapeikoille ja nuoremmille etyylialkomahoolin nauttijoille! Mä juon nyt!

Joku saattas tokasta, että ovat sama asia, en minä kuitenkaan. Minä juon myös nyt enkä sentähden jouda tässä nyt virkkomaan pidemmin. paitsi hetken kuluttua.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Van sehän suli jo matkalla maahan. Otat nyt kovat keinot käyttöön, heität kännyn uuniin, kortit leikkelet saksilla kahtia ja kengät nakkelet silppuriin. Siinäpä on sitten hyvä kalsaroida, kun ei muuta voi.
Vuoraan ympäristöni silkkaan viinaan. Ehkä auttanee.

No jopas!

Itse vanhan kansan trollikin.

Enää kaivataan inttikaveri tänne, notta seitsemäs sinetti on murrettu.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
kelpaako räkä biojätteeksi? Jos tämä runsas viisimiljoonainen kansa tappelee räkätaudin kourissa kahdesti vuodessa ja noin viisi päivää kerrallaan, niin sillä räkämäärällä olisi varmasti myös energia-arvoa. Siis, jos se kelpaa biojätteeksi.
Nytpä taisit ratkaista Suomen energia- ja saasteongelmat. Esimerkiksi päiväkodeissa näkee paljon räkänokkia. Tiedän sen, vaikken päiväkodeissa käykään. Ne siellä olevat lapsukaiset voisi kiinnittää räkänokkalypsyjohtoihin kiinni. Siellä olisivat karsinoissaan ja jokaisen oma letku imisi räkää suuren säiliöön, jotta Suomen vienti vetäisi halvan energian johdosta. Kyllä räkänokastakin maailmanpelastaja tullee. Itsenäisyyspäivinä aina palkittaisiin diplomein ja mitalein eniten räkää tuottaneet. 80 vuoden kuluttua itsenäisyyspäivän vastaanotolla ensimmäisinä tulisivat kyyryselin kättelemään Räkänokkaristin ritarit ja heidän kätellessään presidenttiparia, heidän elämänsä aikana luovuttama räkämäärä kerrottaisiin koko kansalle.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kun kuljetat jääkonetta, et ota. Kun otat, et kuljeta jääkonetta.
Nimimerkeillemmehän emme mitään voi. Historiasta niissä kantamuksissa puhumattakaan, josta syystä olen iloinen läsnäisyydestäsi.

Koetan vielä vähän verran pysyä poissa kaupungin iloista. Tähän toki auttaa jokin 1999 Dallas Starsin juhlissa soittanut kamarimusiikkiyhtye.
 
Nimimerkeillemmehän emme mitään voi. Historiasta niissä kantamuksissa puhumattakaan, josta syystä olen iloinen läsnäisyydestäsi.
Kunkin on taakkansa ja nimimerkkinsä kannettava. Ja kiitokset, koitan olla iloisuuden arvoinen, vaikka Iisalmen tehtaan lopputuotteet saattavatkin muuttaa illan mittaan fyysisen läsnäisyyteni mentaaliseksi tasapainottomuudeksi. Tuolla tiellä oltaessa ehdotan, että kansalaisten rään hyötykäyttöön palauttamisesta laaditaan rekisteri ja TOP10 räänluovuttajat saavat kutsun itsenäisyyspäivän vastaanotolle.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kunkin on taakkansa ja nimimerkkinsä kannettava. Ja kiitokset, koitan olla iloisuuden arvoinen, vaikka Iisalmen tehtaan lopputuotteet saattavatkin muuttaa illan mittaan fyysisen läsnäisyyteni mentaaliseksi tasapainottomuudeksi. Tuolla tiellä oltaessa ehdotan, että kansalaisten rään hyötykäyttöön palauttamisesta laaditaan rekisteri ja TOP10 räänluovuttajat saavat kutsun itsenäisyyspäivän vastaanotolle.
Kohtuullisen hankalaahan se on kaikin puolin. Jonkin helevetin olvin juomisen ja rään seuraamisen osalta: voittajaa ei ole, eikä tule.

Tasapainottomuuteen voi toki auttaa jopa iisalmelainen nektari. Ehkä pysytään tällä tiellä sittenkin?

Positiivariudestammehan me tätä tehdään.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Ei ole Starsin juhlista tai esiintyjistä hajuakaan mutta villinä veikkauksena heitän, jotta Pantera musisoi. Tämä jotennii tuli ekana mieleen. Ei varmaan vähiten siksi, että joskus näin pätkän jossa Lehtinen kiikutti bändin pojille paidan keikan jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ja mikäköhän mahdollisesti ei natsannut niissä kisoissa? Olihan siellä melkein ilman mitään kyseenalaisuutta voittanut joukkue juhlimassa, mutta siihenhän et jumita.

Eipä siinä harmita muutakun se, että häviäjäjoukkueena oli Sabres. Dallasin voitossa en näe mitään kyseenalaista, sattuvat perkeleet nyt vaan olemaan parempia.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos nyt hetkeksi ilmoittaudutaan kalsarikänniketjuun.. Siihen se nyt tänään kuitenkin meni. Keskustelu käy kyllä niin syvällisenä, että en tiedä pystynkö tähän mitään lisämaustetta tuomaan..
 

M10

Jäsen
Jatkan vielä sen verran, että Dallasin kesäkuisessa mestaruusparaatissa (1999) Pantera tuli viimeisen rekan lavalla soittaen livekeikkaa.

Dallas-pelaajilla oli muuten noissa kekkereissä omat käyttämänsä valkoiset kotipaidat SC-finaaleista päällään. Nykyään kun jengit tekee bisnettiä noilla rievuilla ei olisi oikein missään olosuhteissa mahdollista moinen (että menee paidat pelaajille itselleen).
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Hyvä, että sinäkin olet jo löytänyt sen oikean joukkueesi NHL:n saralla. Detroitilla kun soi joku Ketchup-song sisääntulobiisinä.

Se, että Pantera on yksi maailman parhaista bändeistä ei saa kuitenkaan takkiani käännetyksi. Olisihan se mahdottoman kokoinen plussa, mutta minkäs teet.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Jos nyt hetkeksi ilmoittaudutaan kalsarikänniketjuun.. Siihen se nyt tänään kuitenkin meni. Keskustelu käy kyllä niin syvällisenä, että en tiedä pystynkö tähän mitään lisämaustetta tuomaan..

Täällä ei oo niin justiinsa, jos ei osaa tai uskalla sanoa mitään vallalla olevaan aiheeseen, voi aina vaihtaa aihetta ja katsoa tarttuuko kukaan täkyyn. Nyt nuo saivat minut vaihtamaan musiikkini Panteraan, helposti vietävissä olen. Tosin eipä paska valinta ole ollenkaan.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jos nyt hetkeksi ilmoittaudutaan kalsarikänniketjuun.. Siihen se nyt tänään kuitenkin meni. Keskustelu käy kyllä niin syvällisenä, että en tiedä pystynkö tähän mitään lisämaustetta tuomaan..
Yritä edes. Kerro vaikka, kuinka väärässä Huovinen oli Metsän kansassa tavan männyn elämänkaaren osalta. Tietysti voit myös kertoa päätalon olleen ihan vitun tylsää luettavaa.

Tai, voit heittää suorilta takin tonttiin ja sanoa:"no vittu ja tekin vielä". Toimii aina, sillä nimittäin saa osan ketjulaisista kylmyyttä syytellen koloihinsa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös